Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Gdynia: D25A/252/8-16rj/13 Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 143543 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25A/252/8-16rj/13 Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Morskiego im. PCK, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ), z podziałem na 15 zadań częściowych (pakietów)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.18-0, 33.14.16.20-2, 33.71.15.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § IX ust. 1 wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § IX ust. 1 wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § IX ust. 1 wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § IX ust. 1 wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § IX ust. 1 wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (a w szczególności w formularzu cenowym) do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r., poz. 679 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy / w zakresie pakietu nr 9 są zgodne z ustawą z dnia 30 marca 2001 o kosmetykach (Dz. U. nr 42, poz. 473 ze zmianami) - (Załącznik nr 4 do SIWZ). Dla pakietu 11 pozycja 5 oprócz oświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. katalog lub strony katalogu z oznaczeniem (odpowiednim wskazaniem) oferowanego przedmiotu zamówienia i opisem, z którego jednoznacznie wynika, że oferowany przedmiot spełnia wymogi i posiada parametry stawiane przez zamawiającego oraz potwierdza jego zgodność numerem katalogowym podanym w kolumnie nr 10 załącznika nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1.2 - 1.3 SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć również: 4.1. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy. 4.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 5 SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: (dotyczy również spółek cywilnych i konsorcjum): 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika i w ofercie składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. 5.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 5.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, wymienione w pkt 1.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dopuszczalne jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. 5.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wymienione w pkt 1.2-1.4 SIWZ, składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których one dotyczą. Warunek określony w ust. VIII pkt. 3. SIWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 5.6. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy, wymienione w pkt 1.2- 1.4 SIWZ, składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których one dotyczą, przy czym wymóg ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie i winien to potwierdzić odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami. 5.7. Wykonawcy składający wspólną ofertę, ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania Wykonawcy, wynikające z umowy, której projekt zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 5.8 Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5.1, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Dokumenty stanowiące ofertę: 6.1 Formularz oferty 6.2 Formularz cenowy 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymagane w § IX oraz dokumenty wskazane w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-morski.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy bawełniane, włókninowe, z gazy; gaza niejałowa; serweta operacyjna bawełniana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy bawełniane gazowe; tupfery z gazy; serwety operacyjne bawełniane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery z gazy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski wiskozowe, opaski elastyczne, siatkowe rekawy opatrunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski gipsowe, podkłady pod opatrunek gipsowy, opatrunki z gazy, chusta trójkątna bawełniana, gaza, zestaw sterylny do cewnikowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lignina, wata opatrunkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plasty na włókninie, przylepce na włókninie, taśma samoprzylepna na włókninie, przylepce z opatrunkiem, plastry na tkaninie, przylepce z włókniny, przylepce chirurgiczne, opatrunek poliuretanowy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki jałowe do ran, opatrunki hydrokoloidowe, opatrunki z alginianami wapnia, antybakteryjne jałowe opatrunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty kosmetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki bakteriobójcze elastyczne, opatrunki do wilgotnego opatrywania ran.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybakteryjne gąbki opatrunkowe, sterylne opatrunki w piance, przeciwbakteryjne opatrunki z pianki poliuretanowej, system zamkniety do nawilzania mieszaniny oddechowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki hydrokoloidowe, opatrunki hydrowłókniste, piankowe opatrunki żelujące nieprzylepne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolagenowy resorbowalny opatrunek hemostatyczny pochodzenia wołowego w postaci włókien i łatek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania obwodowych wkłuć dożylnych w pediatrii, sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.