eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskświadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Gdańsk: świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie
Numer ogłoszenia: 143669 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe czynności na rzecz Zamawiającego w nieruchomości Zamawiającego zlokalizowanej w Sopocie przy ul. Boh. Monte Cassino 30 . 3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w całym budynku Teatru Kameralnego o powierzchni pomieszczeń wynoszącej 1173 m2 oraz terenu na zewnątrz budynku o powierzchni ok. 150 m2. 4. Charakterystyka Teatru Kameralnego w Sopocie: a/ sala teatralna - powierzchnia 252 m2, podłoga - deski, widownia - maksymalnie 250 miejsc siedzących (demontowalnych w zależności do potrzeb) - krzesła tapicerowane, b/ foyer - powierzchnia 96,31 m2, podłoga - posadzka żywiczna, c/ WC i łazienki - powierzchnia łączna: 120,65 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do 2,8 m wysokości pomieszczenia, armatura - 33 umywalki, 20 misek klozetowych, 3 pisuary, 6 pryszniców, 9 zlewów 1-komorowych), d/ pomieszczenia zaplecza: - powierzchnia wykładzin - 271 m2 - korytarze, klatki schodowe, tarasy, piwnica i pozostałe pomieszczenia - gres e/ powierzchnie szklane: 14 okien - 44,96 m2, witryna stała - 51,45 m2 f/ teren zewnętrzny - kostka granitowa - powierzchnia ok. 150 m2; teren od ul. Pułaskiego - 144m2, teren przy wejściu do Teatru od strony ul. Boh. Monte Cassino - ok. 6 m2 5. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) codziennie od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności: - odkurzać wykładziny - myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe) - opróżniać i myć kosze na śmieci, popielniczki - odkurzać urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła - odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne - każdorazowo wymieniać worki na śmieci - wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe - sprzątać ciągi komunikacyjne - sprzątać salę teatralną przed i po każdym spektaklu - sprzątać scenę zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień - myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe - sprzątać i dezynfekować pomieszczenia i urządzenia sanitarne skutecznymi środkami - uzupełniać, w zależności od potrzeb, środki higieniczne (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) - zamiatać teren zewnętrzny, usuwać śmieci, niedopałki, butelki, szkło, a w okresie zimowym odśnieżać i posypywać piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód, (dostarczenie piasku i środków rozpuszczających leży w gestii Wykonawcy) 2) stosownie do potrzeb, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu: - odkurzać tapicerkę meblową - odkurzać krzesła w sali teatralnej - odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków - polerować podłogi - udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach - sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur) 3) prać wykładziny - wg wskazań Zamawiającego nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania 4) myć okna obustronnie - wg wskazań Zamawiającego nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy 5) usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu 6) zapewnić bieżące sprzątanie sceny podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb 7) dostarczać w ramach wynagrodzenia ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie oraz inne środki chemiczne niezbędne do wykonania umowy 8) ponadto wykonawca powinien zapewnić: - dyżur osoby sprzątającej w trakcie trwania spektakli w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, foyer i sceny - dyżur osoby sprzątającej w budynku od godz.6.00 do zakończenia ewentualnego spektaklu w celu utrzymania czystości w obiekcie 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego, zgodnie z jego tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone do przechowywania środków/sprzętów niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest: a/ stosować przy realizacji umowy własne środki czystości i środki higieniczne (w tym uzupełniane, o których mowa w §3 ust. 5 pkt 7 SIWZ) dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające wymagane przepisami certyfikaty i znaki bezpieczeństwa b/ zapewnić osobom wykonującym czynności określone w umowie odzież zapewniającą ich identyfikację oraz bezpieczeństwo w trakcie wykonywania tych czynności i identyfikatory 9. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do uzasadnionego żądania Zamawiającego dotyczącego środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy przekaże Zamawiającemu sporządzoną w formie pisemnej listę osób, którymi będzie posługiwał się przy realizacji umowy, podając ich imiona, nazwiska oraz numery dowodów osobistych. 11. Zamawiający ma prawo, nie podając uzasadnienia, powiadomić Wykonawcę, iż osoba widniejąca na liście określonej w punkcie 10 nie spełnia jego wymagań odnośnie osób, za pomocą których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W takim wypadku: - osoba taka nie może wykonywać przedmiotu umowy, - Wykonawca zobowiązany jest, nie później niż w ciągu 2 dni od otrzymania powiadomienia, zaproponować w jej miejsce inną osobę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w kwocie: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.