eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Gdańsk: Świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie
Numer ogłoszenia: 161627 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143669 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania Teatru Kameralnego w Sopocie. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe czynności na rzecz Zamawiającego w nieruchomości Zamawiającego zlokalizowanej w Sopocie przy ul. Boh. Monte Cassino 30 . 3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w całym budynku Teatru Kameralnego o powierzchni pomieszczeń wynoszącej 1173 m2 oraz terenu na zewnątrz budynku o powierzchni ok. 150 m2. 4. Charakterystyka Teatru Kameralnego w Sopocie: a/ sala teatralna - powierzchnia 252 m2, podłoga - deski, widownia - maksymalnie 250 miejsc siedzących (demontowalnych w zależności do potrzeb) - krzesła tapicerowane, b/ foyer - powierzchnia 96,31 m2, podłoga - posadzka żywiczna, c/ WC i łazienki - powierzchnia łączna: 120,65 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do 2,8 m wysokości pomieszczenia, armatura - 33 umywalki, 20 misek klozetowych, 3 pisuary, 6 pryszniców, 9 zlewów 1-komorowych), d/ pomieszczenia zaplecza: - powierzchnia wykładzin - 271 m2 - korytarze, klatki schodowe, tarasy, piwnica i pozostałe pomieszczenia - gres e/ powierzchnie szklane: 14 okien - 44,96 m2, witryna stała - 51,45 m2 f/ teren zewnętrzny - kostka granitowa - powierzchnia ok. 150 m2; teren od ul. Pułaskiego - 144m2, teren przy wejściu do Teatru od strony ul. Boh. Monte Cassino - ok. 6 m2 5. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) codziennie od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności: - odkurzać wykładziny - myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe) - opróżniać i myć kosze na śmieci, popielniczki - odkurzać urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła - odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne - każdorazowo wymieniać worki na śmieci - wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe - sprzątać ciągi komunikacyjne - sprzątać salę teatralną przed i po każdym spektaklu - sprzątać scenę zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień - myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe - sprzątać i dezynfekować pomieszczenia i urządzenia sanitarne skutecznymi środkami - uzupełniać, w zależności od potrzeb, środki higieniczne (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy) - zamiatać teren zewnętrzny, usuwać śmieci, niedopałki, butelki, szkło, a w okresie zimowym odśnieżać i posypywać piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód, (dostarczenie piasku i środków rozpuszczających leży w gestii Wykonawcy) 2) stosownie do potrzeb, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu: - odkurzać tapicerkę meblową - odkurzać krzesła w sali teatralnej - odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków - polerować podłogi - udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach - sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur) 3) prać wykładziny - wg wskazań Zamawiającego nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania 4) myć okna obustronnie - wg wskazań Zamawiającego nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy 5) usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu 6) zapewnić bieżące sprzątanie sceny podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb 7) dostarczać w ramach wynagrodzenia ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie oraz inne środki chemiczne niezbędne do wykonania umowy 8) ponadto wykonawca powinien zapewnić: - dyżur osoby sprzątającej w trakcie trwania spektakli w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, foyer i sceny - dyżur osoby sprzątającej w budynku od godz.6.00 do zakończenia ewentualnego spektaklu w celu utrzymania czystości w obiekcie 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego, zgodnie z jego tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone do przechowywania środków/sprzętów niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest: a/ stosować przy realizacji umowy własne środki czystości i środki higieniczne (w tym uzupełniane, o których mowa w §3 ust. 5 pkt 7 SIWZ) dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające wymagane przepisami certyfikaty i znaki bezpieczeństwa b/ zapewnić osobom wykonującym czynności określone w umowie odzież zapewniającą ich identyfikację oraz bezpieczeństwo w trakcie wykonywania tych czynności i identyfikatory 9. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do uzasadnionego żądania Zamawiającego dotyczącego środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy przekaże Zamawiającemu sporządzoną w formie pisemnej listę osób, którymi będzie posługiwał się przy realizacji umowy, podając ich imiona, nazwiska oraz numery dowodów osobistych. 11. Zamawiający ma prawo, nie podając uzasadnienia, powiadomić Wykonawcę, iż osoba widniejąca na liście określonej w punkcie 10 nie spełnia jego wymagań odnośnie osób, za pomocą których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W takim wypadku: - osoba taka nie może wykonywać przedmiotu umowy, - Wykonawca zobowiązany jest, nie później niż w ciągu 2 dni od otrzymania powiadomienia, zaproponować w jej miejsce inną osobę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczne Przedsiębiorstwo CELOX sp. z o.o., Al. Niepodległości 710A, 81-853 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68128,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.