Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Warszawa: Świadczenie Usług Medycznych - 2
Numer ogłoszenia: 14414 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie , ul. Grochowska 278, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 33 00, faks 22 517 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Medycznych - 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:dodatkowa opieka medyczna dla dla pracowników i osób zgłoszonych przez pracowników.Z usług dodatkowej opieki medycznej będą korzystać pracownicy zamawiającego oraz członkowie ich rodzin, o ile pracownicy zadeklarują przystąpienie do korzystania z usług i o ile będą wskazani w wykazie osób uprawnionych. Przewiduje się również możliwość zgłoszenia przez pracownika - maksymalnie jednej, bez względu na wiek i płeć - osoby nie będącej członkiem rodziny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach dodatkowej opieki medycznej zapewni następujące rodzaje abonamentów na świadczenia: a)Abonament indywidualny dla pracownika; b)Abonament rodzinny I (współmałżonek/partner pracownika + dzieci do 26 r.ż.); c)Abonament rodzinny II (współmałżonek/partner pracownika lub jedno dziecko do 26 r.ż.); d)Abonament uzupełniający (dla osoby nie będącej członkiem rodziny pracownika, zgłoszonej poza abonamentem rodzinnym I lub abonamentem rodzinnym II); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający w terminie 3 lat od podpisania umowy może udzielić zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: -jest wpisany do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: wykonał lub wykonuje przez okres łączny minimum 12 miesięcy, w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi medyczne dla co najmniej 2/dwóch zamawiających, i w każdym z tych zamówień objętych zamówieniem było min. 75 osób oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Przy usługach wykonywanych będzie brany pod uwagę tylko okres wykonany do dnia składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 3/trzema przychodniami - placówkami medycznymi na terenie Warszawy, w tym co najmniej 1/jedną na terenie dzielnicy Praga Południe lub dzielnicy Śródmieście oraz co najmniej po 1/jednej przychodni - placówce medycznej na terenie: Grójca, Łodzi, Mińska Mazowieckiego oraz Siedlec. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli we wszystkich tych przychodniach - placówkach medycznych będą świadczone usługi medyczne przez co najmniej 5/pięć dni w tygodniu co najmniej przez 6/sześć godzin zegarowych oraz przynajmniej 1/jeden raz w miesiącu w soboty. Na terenie Warszawy powinien być świadczony cały zakres przedmiotu zamówienia, w tym w każdej z przychodni - placówce medycznej co najmniej 60% specjalistów oraz badań diagnostycznych i laboratoryjnych, w pozostałych przychodniach - placówkach medycznych na terenie innych miast co najmniej 40% specjalistów ujętych w opisie przedmiotu zamówienia oraz badań diagnostycznych i laboratoryjnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że ma zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kryterium II: Liczba przychodni placówek medycznych którymi dysponuje wykonawca na terenie Warszawy świadczone usługi w okresie objęte umową - 20
- 3 - Kryterium III: Liczba przychodni placówek medycznych którymi dysponuje wykonawca na terenie Warszawy, w innych dzielnicach niż określone w warunkach - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Usługi będą świadczone w okresie od podpisania umowy do 31.12.2013r. 2.Jeżeli faktyczna wartość świadczeń zrealizowanych przez Wykonawcę usług do roku 2013 będzie mniejsza niż maksymalna wartość zamówienia określona w pkt. 4. rozdziału III, termin obowiązywania umowy może zostać przedłużony na dalszy okres aż do osiągnięcia maksymalnej wartości zamówienia, nie dłużej jednak niż na okres 3 lat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/gd/rdlp_warszawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie zamawiającego pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Usługi z zakresu medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników 6 WOG Ustka i jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.