Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5d2bca4-0b7f-417a-acc4-9337c9911042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10278873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027887
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: konkretnemu
Wykonawcy.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca winien posługiwać się nazwą i
numerem postępowania.
3. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – za pośrednictwem
Formularza oferty dostępnego na:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027887
4. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie
oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna
się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://34wog.wp.mil.pl/pl/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować
zawarte w niej postanowienia i zasady.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 1: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Rzeszów,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1A do SWZ – w zakresie części nr 1;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi załącznik nr 4 do SWZ – w zakresie części nr 1, - obejmuje również uzupełnienie treści opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych określone w ilościach maksymalnych w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SWZ (w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca).2. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych w terminie maksymalnie do dnia 31 marca 2026 r.
3. Zamawiający przed wykorzystaniem wartości, zamówienia podstawowego za wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych, złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalne ilości usług i świadczeń zdrowotnych, przewidzianych do realizacji w ramach tego prawa. W przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia w zakresie mniejszym niż maksymalny, Zamawiający jest uprawniony do złożenia, kolejnych oświadczeń, jednakże łącznie w zakresie nie wyższym niż zakres maksymalny.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 8 albo niezłożenie przez Zamawiającego kolejnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji oznacza rezygnację z udzielenia zamówienia w ramach tego prawa w całości lub w części.
5. Bez względu na to, w jakim zakresie zostanie Wykonawcy udzielone zamówienie w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane usługi i świadczenia zdrowotne.
6. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych tym prawem lub złożenie zamówień w zakresie mniejszym, niż zakres maksymalny.
7. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza
w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 2: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Nisko/Stalowa Wola,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1B do SWZ – w zakresie części nr 2;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi załącznik nr 4 do SWZ – w zakresie części nr 2 - obejmuje również uzupełnienie treści opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych określone w ilościach maksymalnych w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SWZ (w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca).2. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych w terminie maksymalnie do dnia 31 marca 2026 r.
3. Zamawiający przed wykorzystaniem wartości, zamówienia podstawowego za wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych, złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalne ilości usług i świadczeń zdrowotnych, przewidzianych do realizacji w ramach tego prawa. W przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia w zakresie mniejszym niż maksymalny, Zamawiający jest uprawniony do złożenia, kolejnych oświadczeń, jednakże łącznie w zakresie nie wyższym niż zakres maksymalny.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 8 albo niezłożenie przez Zamawiającego kolejnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji oznacza rezygnację z udzielenia zamówienia w ramach tego prawa w całości lub w części.
5. Bez względu na to, w jakim zakresie zostanie Wykonawcy udzielone zamówienie w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane usługi i świadczenia zdrowotne.
6. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych tym prawem lub złożenie zamówień w zakresie mniejszym, niż zakres maksymalny.
7. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 3: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Jarosław,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1C do SWZ – w zakresie części nr 3;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi załącznik nr 4 do SWZ – w zakresie części nr 3 - obejmuje również uzupełnienie treści opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych określone w ilościach maksymalnych w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SWZ (w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca).2. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych w terminie maksymalnie do dnia 31 marca 2026 r.
3. Zamawiający przed wykorzystaniem wartości, zamówienia podstawowego za wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych, złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalne ilości usług i świadczeń zdrowotnych, przewidzianych do realizacji w ramach tego prawa. W przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia w zakresie mniejszym niż maksymalny, Zamawiający jest uprawniony do złożenia, kolejnych oświadczeń, jednakże łącznie w zakresie nie wyższym niż zakres maksymalny.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 8 albo niezłożenie przez Zamawiającego kolejnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji oznacza rezygnację z udzielenia zamówienia w ramach tego prawa w całości lub w części.
5. Bez względu na to, w jakim zakresie zostanie Wykonawcy udzielone zamówienie w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane usługi i świadczenia zdrowotne.
6. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych tym prawem lub złożenie zamówień w zakresie mniejszym, niż zakres maksymalny.
7. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34. WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 4: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Przemyśl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1D do SWZ – w zakresie części nr 4.
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi załącznik nr 4 do SWZ – w zakresie części nr 4 - obejmuje również uzupełnienie treści opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych określone w ilościach maksymalnych w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SWZ (w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca).2. Prawem opcji objęte jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług medycznych w terminie maksymalnie do dnia 31 marca 2026 r.
3. Zamawiający przed wykorzystaniem wartości, zamówienia podstawowego za wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych, złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalne ilości usług i świadczeń zdrowotnych, przewidzianych do realizacji w ramach tego prawa. W przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia w zakresie mniejszym niż maksymalny, Zamawiający jest uprawniony do złożenia, kolejnych oświadczeń, jednakże łącznie w zakresie nie wyższym niż zakres maksymalny.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 8 albo niezłożenie przez Zamawiającego kolejnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji oznacza rezygnację z udzielenia zamówienia w ramach tego prawa w całości lub w części.
5. Bez względu na to, w jakim zakresie zostanie Wykonawcy udzielone zamówienie w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane usługi i świadczenia zdrowotne.
6. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych tym prawem lub złożenie zamówień w zakresie mniejszym, niż zakres maksymalny.
7. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:1) warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie posiadanego potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia, osoby wskazane do realizacji zamówienia winny spełniać kryteria określone w §5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować i skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia:
- co najmniej 1 osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia w charakterze: lekarza, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 229 § 8 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, f) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy, g) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
UWAGA:
W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) Wyciąg z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu,
oraz
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 4A do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027887
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ IMPLANTÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO KARDIOCHIRURGII.
- Okresowa konserwacja i serwisowanie urządzeń instalacji gazowej w kotłowniach gazowych na okres 24 miesięcy w obiektach UR
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora oraz innych dodatkowych urządzeń.
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
- Dostawa żywności do Warsztatów szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2025 r. - produkty mleczarskie
- Dostawy płynów infuzyjnych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników RON i żołnierzy zawodowych 22. WOG w Olsztynie, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej (DZSW) oraz JW z miejscowości Ciechanów"
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark- Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
- Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.