eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Szczecinek: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 144206 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamawiany sprzęt jednorazowy został wyszczególniony w pakietach od nr 1 do nr 15 w celu ułatwienia sporządzenia ofert przez Wykonwców. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 - igły, igły specjalistyczne i strzykawki j.uż. - 48.700,00 zł; Pakiet nr 2 - anestezjologia - 50.000,00 zł; Pakiet nr 3 - cewniki różne - 14.400,00 zł; Pakiet nr 4 - dreny różne - 37.600,00 zł; Pakiet nr 5 - dreny do artroskopii - 6.500,00 zł; Pakiet nr 6 - pielucho-majtki - 3.200,00 zł; Pakiet nr 7 - przyrządy, zgłębniki, zestawy, przedłużacze i inne - 64.000,00 zł; Pakiet nr 8 - folia operacyjna - 3.000,00 zł; Pakiet nr 9 - wkłucia do żył obwodowych dla noworodków - 1.500,00 zł; Pakiet nr 10 - wkłucia do żył obwodowych - 41.600,00 zł; Pakiet nr 11 - sprzęt do podawania kontrastu TK - 20.300,00 zł; Pakiet nr 12 - szyny unieruchamiające palec - 10.000,00 zł; Pakiet nr 13 - ostrza wymienne - 2.500,00 zł; Pakiet nr 14 - sprzęt do badań ginekologicznych - 5.800,00 zł; Pakiet nr 15 - zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - 107.000,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 26.15.23.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) spełniający postanowienia art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;- posiadajacy niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia;- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) którzy spełnią warunki SIWZ oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w załączniku nr 4 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 misiecy przed upływem terminu składania ofert. z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. art.24 ust. 1, pkt 1-10 i ust. 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. art.89 ust. 1, pkt. 5 ustawy pzp. d) oswiadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie produkty są dopuszczone do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.04.2004r. e) oświadczenie Wykonawcy, że na każdym etapie postępowania na żądanie Zamawiającego złoży próbki, zgodne z zaoferowanym w ofercie asortymentem, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom ww. próbek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczecinku, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczecinku, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły, igły specjalistyczne i strzykawki j.uż.; wielkość zamówienia - 48.700,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: anestezjologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do anestezji i resuscytacji; wielkość zamówienia - 50.000,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki różne; wielkość zamówienia - 14.400,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny różne i akcesoria do drenażu; wielkość zamówienia - 37.600,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do artroskopii; wielkość zamówienia - 6.500,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pilucho-majtki dla dzieci i dorosłych; wielkość zamówienia - 3.200,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pozostały sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy, sondy, zestawy, przedłużacze i inne; wielkość zamówienia - 64.000,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8, 33.19.42.10-1, 33.14.16.26-4, 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: folia samoprzylepna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia operacyjna samoprzylepna; wielkość zamówienia - 3.000,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.24.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłucia do żył obwodowych dla noworodków; wielkość zamówienia - 1.500,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłucia do żył obwodowych; wielkość zamówienia - 41.600,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt do podawania kontrastu w TK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkład do strzykawki i przedłużacze; wielkość zamówienia - 20.300,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyroby aluminiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyny aluminiowe unieruchamiające palec; wielkość zamówienia - 10.000,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: skalpele chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza wymienne i trzonki; wielkość zamówienia - 2.500,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wyroby z PVC, szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt do badań ginekologicznych; wielkość zamówienia - 5.800,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu; wielkość zamówienia - 107.000,00 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.