To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Białogard: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA ZADANIU - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z BIEŻNIĄ LEKKOATLETYCZNĄ W KOMPLESIE SPORTOWO-REKREACYJNYM PRZY ULICY MONIUSZKI W BIAŁOGARDZIE
Numer ogłoszenia: 144473 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113423 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA ZADANIU - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z BIEŻNIĄ LEKKOATLETYCZNĄ W KOMPLESIE SPORTOWO-REKREACYJNYM PRZY ULICY MONIUSZKI W BIAŁOGARDZIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania pn. Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią lekkoatletyczną w kompleksie sportowo-rekreacyjnym przy ulicy Moniuszki w Białogardzie. Nadzór na realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie i przepisami Prawa budowlanego. Ponadto usługa obejmuje współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu. 2) Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie umowy pomiędzy Miastem Białogard - Urząd Miasta Białogard, a Wykonawcą Robót. Zakres robót budowlanych: a) wymiana nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną na trawę naturalną z rolki oraz w obrębie pól bramkowych wzmocnienie trawy naturalnej matami syntetycznymi, b) przebudowa nawierzchni syntetycznej bieżni lekkoatletycznej wraz z przebudową podbudowy, c) budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej oraz sieć nawadniającej płytę boiska, d) budowa kanalizacji deszczowej, drenażu i odwodnienia liniowego, e) budowa oświetlenia terenu boiska, f) budowa zewnętrznej instalacji nagłośniającej i pomiarowej. Szacunkowy koszt zadania to około 4 mln. netto. 3) Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 2 w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 4) Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - Inżynierowi, na czas trwania umowy następujące dokumenty: a) projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i kosztorys inwestorski, b) kopię umowy o roboty budowlane (po wyborze Wykonawcy Robót), c) kopię oferty Wykonawcy Robót, d) kopię decyzji pozwolenia na budowę, e) kopię umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Zakres prac Wykonawcy - Inżyniera: 1) Etap poprzedzający budowę: Wykonawca - Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do: a) sprawdzenia kompletności zawartości merytorycznej projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, sprawdzenie zgodności zakresu przedmiaru robót z projektem budowlanym; b) sformułowania i przekazania pisemnej opinii dotyczącej uwag do w/w dokumentacji; c) przygotowania i przekazania Zamawiającemu tabeli elementów rozliczeniowych, stanowiącej podstawę rozliczeń z Wykonawcą Robót; d) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową; e) zidentyfikowania ryzyka i potencjalnych problemów, które mogą wystąpić podczas realizacji zadania i zaproponowanie sposobu rozwiązania tych problemów; f) przygotowania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia Wykonawcy robót (Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia), opracowanie wzoru umowy z Wykonawcą robót, przy uwzględnieniu wymagań Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, sprawdzenie kompletności dokumentacji przetargowej na wykonanie przedsięwzięcia; g) przygotowywania odpowiedzi na ewentualne pytania składane przez Wykonawców podczas trwania procedury przetargowej; 2) Etap budowy: Wykonawca - Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: a) stałej obecności na terenie budowy przez okres realizacji zadania; b) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim; d) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały, konstrukcje i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane składowane lub przygotowywane do wbudowania; e) zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót, oraz protokolarnego przekazania Wykonawcy Robót (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy; f) bieżącej kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp.; g) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; h) kontrolowania i przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; i) udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dot. zadania; j) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu - w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym; k) wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; l) przedstawienia programu nadzoru nad realizacją inwestycji, gdzie wyszczególnione zostaną też niezbędne kontrole nad realizacją poszczególnych etapów inwestycji; ł) organizowania oraz przewodniczenia co miesięcznym Radom Budowy dot. postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca Robót, Inżynier, Zamawiający, Nadzór Autorski oraz inni oficjalni Obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; m) organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; n) opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; o) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; p) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; q) nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; r) nadzorowania i weryfikacji obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; s) zlecania wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; t) zatwierdzania rysunków sporządzanych przez Wykonawcę Robót po uprzednim uzyskaniu opinii Nadzoru Autorskiego; u) bieżącej weryfikacji rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; v) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; w) sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; z) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę Robót; ź) przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca Robót; ż) sprawowania nadzoru geotechnicznego - w szczególnych przypadkach posługiwanie się Specjalistycznym nadzorem geotechnicznym, który zostanie zatrudniony przez Wykonawcę Robót; aa) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokonanie odbioru robót (w tym robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikowych); bb) sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót ; cc) sporządzenia planu płatności przy uwzględnieniu wymagań i wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO WZ w uzgodnieniu z Wykonawcą inwestycji; dd) opracowania, sporządzenia wniosków o płatność dla Projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego (wnioski o płatność pośrednią, końcową w formie pisemnej, elektronicznej, komplet dokumentów, sporządzenie protokółów odbiorowych, składanie dodatkowych wyjaśnień, poprawianie wniosków w przypadku wystąpienia braków błędów we wnioskach o płatność), sporządzanie i aktualizacja oświadczeń do Instytucji Zarządzającej RPO WZ zgodnie ze wzorami i wymaganiami RPO WZ (przewidzieć konieczność wyjazdów do Urzędu Marszałkowskiego lub Urzędu Wojewódzkiego); ee) rozliczania płatności dla Projektu dofinansowanego w ramach RPO WZ, rozliczanie otrzymanych transz dofinansowania zgodnie z wymogami, rozliczenie zaliczek, rozliczenie końcowe; ff) udziału w szkoleniach organizowanych przez Instytucję Zarządzającą RPO WZ; gg) opracowania, sporządzania sprawozdań dotyczącej przebiegu realizacji Projektu (miesięcznych, kwartalnych) do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego i Urzędu Wojewódzkiego Województwa Zachodniopomorskiego zgodnie z wymogami i wzorami Regionalnego Programu Operacyjnego oraz sprawozdania końcowego uwzględniającego wskaźniki Projektu; hh) opracowania, sporządzania w wymaganych terminach wszelkich dokumentów, informacji związanych z realizacją (w tym o zmianach wskaźników w Projekcie ), finansowaniem Projektu dla Instytucji Zarządzającej RPO WZ; ii) sprawdzania, kontroli nad prawidłowością operacji finansowych rozliczeniowych, prowadzonych z Instytucją Zarządzającą RPO WZ; jj) poświadczenia terminu zakończenia robót; kk) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; ll) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; łł) prowadzenia bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; mm) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; nn) weryfikacji i akceptacji sporządzonego przez Wykonawcę robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; oo) zapewnienia przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; pp) udział w kontrolach w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, udzielanie wyjaśnień dotyczących wydatków i innych zagadnień związanych z realizacją Projektu; rr) sprawdzania faktur Wykonawcy (opisanie, potwierdzenie faktur) oraz dokumentów do nich załączonych; ss) wydawania zgody na wykonywanie niezbędnych robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym i Instytucją Zarządzającą RPO WZ, sporządzenie w tym celu protokółów, które muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. 3) Etap po zakończeniu budowy obejmuje: a) weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót dokonanie odbioru końcowego robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów PT, OT; d) rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie Raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych) do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego i Urzędu Wojewódzkiego Województwa Zachodniopomorskiego zgodnie z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego; e) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót. f) dochodzenie od Wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; 4) Promocja W ramach promocji zadania inwestycyjnego Inżynier zobowiązany jest do: a) zlecenia wykonania dwóch tablic informacyjnych na rozpoczęcie robót i dwóch tablic pamiątkowych na zakończenie zadania inwestycyjnego o wym. 70x90 cm (w załączeniu wzór tablicy); b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia niżej wymienionych znaków: - emblemat Unii Europejskiej wraz z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - logo Narodowej Strategii Spójności: NNS - program Regionalny; - herb Województwa Zachodniopomorskiego. Wszystkie czynności związane z promocją mają być wykonywane zgodnie z wytycznymi RPO WZ. 5) Warunki wykonawstwa Wykonawca - Inżynier Kontraktu będzie wnioskować do Zamawiającego o: a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; b) przeprowadzenie kontrolnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Rzeczoznawcę; c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane; e) zlecenie wykonania robót dodatkowych; f) zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; Roboty dodatkowe a) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inżynier zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego; b) Inżynier przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inżyniera kontraktu, wykonawcy robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; c) Inżynier przedstawia opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości; d) Wydanie przez Inżyniera polecenia wykonania robót dodatkowych odbywać się będzie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; Wydłużenie realizacji robót budowlanych a) W razie zaistnienia okoliczności, w wyniku których nie dojdzie do podpisania umowy z Wykonawcą robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy, a Inżynier Kontraktu z tego tytułu nie będzie występował z roszczeniami wobec Zamawiającego. Zamawiający wypłaci wówczas Inżynierowi wyłącznie wynagrodzenie należnie tytułu wykonania prac związanych z etapem poprzedzającym budowę. b) w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie zadania w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z Inżynierem kontraktu, bez ponoszenia skutków finansowych. c) W przypadku wydłużenia okresu realizacji robót budowlanych ponad okres wskazany w umowie, inżynier Kontraktu zobowiązuje się świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 7 Rozwój infrastruktury społecznej i ochrony zdrowia, Działanie 7.2 Infrastruktura sportowa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych POWIERNIK Sp.z.o.o., 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109314,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76300,00
Oferta z najniższą ceną: 64754,10 / Oferta z najwyższą ceną: 76300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.