Og³oszenie z dnia 2025-03-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012”
przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ogardzki - Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920831
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 16-17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-bialogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012”
przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9e055855-1fc5-443c-96c9-7cb27d7a5e1e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00157553
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00040361/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja boiska Orlik przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e055855-1fc5-443c-96c9-7cb27d7a5e1e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami:
1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiat-bialogard.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej.
1) Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Pozosta³a tre¶æ znajduje siê w SWZ w Dziale VIII ust 2
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie, Plac Wolno¶ci 16-17, 78-200 Bia³ogard;
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Bia³ogardzie:
Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie
Inspektor Ochrony Danych - Oliwia Filipczak
Plac Wolno¶ci 16-17, 78-200 Bia³ogard
adres e-mail: filipczak.oliwia@powiat-bialogard.pl, tel. 94 312 09 82;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZR.272.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji kompleksu sportowego ORLIK przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie. Prace bêd± dotyczyæ boiska pi³karskiego i boiska wielofunkcyjnego do pi³ki rêcznej, pi³ki siatkowej oraz koszykówki realizowane bêd± w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie.
Szczegó³owy zakres prac do wykonania stanowi±cy przedmiot niniejszej umowy okre¶la dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±. Oferty zostan± sklasyfikowane wg kolejno¶ci zaoferowanej ceny (brutto) od najni¿szej (najkorzystniejsza) do najwy¿szej.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy skorzysta z mo¿liwo¶ci negocjacji i Wykonawca na zaproszenie do z³o¿enia oferty dodatkowej, z³o¿y tak± ofertê zawieraj±c± now±, ni¿sz± cenê, ocenie podlegaæ bêdzie oferta Wykonawcy z³o¿on± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z uwzglêdnieniem zmiany ceny wynikaj±cej z oferty dodatkowej.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania z ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania z ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, najwy¿ej ocenionego, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
8. Je¿eli, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy:1. Spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie zdolno¶ci technicznych lub zawodowych;
- Wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotê budowlan± polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, obiektów sportowych w tym boisk, budynków mieszkalnych lub budynków zamieszkania zbiorowego, gdzie by³y wykonywane ³±cznie roboty bran¿y ogólnobudowlanej i elektrycznej, w tym jedna robota o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych innych podmiotów, wykonaniem robót budowlanych, us³ug projektowych okre¶lonych powy¿ej winien wykazaæ siê co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolno¶ciach technicznych wykonawca bêdzie polega³.
W przypadku, gdy warto¶æ wyra¿ona bêdzie w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
- dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownikiem Budowy (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, gdzie roboty zawiera³y ³±cznie zakres bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika budowy;
b) Kierownikiem Robót Elektrycznych (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, wykazaniem dysponowania osobami okre¶lonymi powy¿ej winien wykazaæ siê co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolno¶ciach zawodowych wykonawca bêdzie polega³.
Liczba osób wy¿ej wymienionych mo¿e byæ mniejsza w zale¿no¶ci od zakresu posiadanych przez nich uprawnieñ.
Je¿eli wykonawca wska¿e osobê, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ¿e osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj±, z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023 r. poz. 334 z pó¼n. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz.551 z pó¼n. zm.).
2. Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przes³anek okre¶lonych w art. 108 ustawy Pzp skutkuj±cych wykluczeniem z postêpowania - wzór
o¶wiadczenia Za³±cznik nr 4 SWZ wraz z informacj± o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507) .
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SWZ, (okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert);
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania wnosi wadium w wysoko¶ci 7 500,00 z³2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A. Nr:
76 1090 2646 0000 0001 4677 2453 z dopiskiem w tytule „Wadium ORLIK” – IZR.272.4.2025
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419)
3. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja ma byæ co najmniej gwarancj±: bezwarunkow±, nieprzeno¶n±, nieodwo³aln± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Gwarancja ma byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) oznaczenie postêpowania,
3) okre¶lenie przedmiotu postêpowania
4) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
5) kwotê gwarancji,
6) termin wa¿no¶ci gwarancji,
7) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp je¿eli:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) je¿eli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-4), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Termin wniesienia wadium.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu jest warunkiem niewystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
6. Termin obowi±zywania wadium.
Wadium wniesione do postêpowania przetargowego musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
7) Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
8) Oferta musi byæ podpisana przez Wykonawcê lub upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W zakresie nieuregulowanym w umowie znajduj± zastosowanie przepisy reguluj±ce kwestiê udzielania zamówieñ publicznych, a w zakresie niesprzecznym z tymi przepisami – Kodeks cywilny.2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 Pzp.
3. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksów w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia
3) zmiana wynagrodzenia;
4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych, lub warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych,
2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci w przypadku, gdy wydanie przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. warunkuje rozpoczêcie lub kontynuowanie robót budowlanych, a decyzja, zezwolenie, uzgodnienie itp. zosta³y wydane po zawarciu umowy. W takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki min±³ od dnia zawarcia umowy do dnia uzyskania ostatecznej decyzji, zezwolenia lub uzgodnienia,
4) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych.
5. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych zwiêkszaj±cych jako¶æ, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracaj±cych termin realizacji zamówienia,
b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na poniesienie ni¿szych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji inwestycji, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, technologicznych,
d) zmiana decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±,
e) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
2) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej wykonawcy.
3) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
4) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Wykonawca bez zgody Zamawiaj±cego uzyskanej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, nie mo¿e przenie¶æ na osobê trzeci± wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-10 07:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 07:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie przeprowadza³ negocjacje, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczbywykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców najwy¿ej
ocenionych, którzy z³o¿yli oferty które nie podlegaj± odrzuceniu w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
INWESTYCJA DOFINANSOWANA ZE ¦RODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH PROGRAMU MODERNIZACJI KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” – EDYCJA 2024INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrêbów ewidencyjnych: Dziêcio³owo, Kowalki, Drzonowo Bia³ogardzkie.
- Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowo¶ci Dobrowo w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Przebudowa drogi powiatowej nr 1175 Bia³ogard-Klêpino B.- Bukówko...
- "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "
- ,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard"
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kortów tenisowych o nawierzchni z m±czki ceglanej na obiekcie Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria w Parku Zielona ul. Letnia 9 w D±browie Górniczej
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w Kostrzynie wraz z budow± nowego zaplecza szatniowo-sanitarnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Z³otniki Wie¶ - po³o¿enie sztucznej nawierzchni na zniszczonej, dziurawej nawierzchni asfaltowej na boisku do koszykówki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie.
- Roboty budowlane polegaj±ce na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego w miejscowo¶ci Brzezia £±ka dz. nr ew. 11, 12/2 (wykonanie o¶wietlenia)
- Modernizacja o¶wietlenia p³yty g³ównej stadionu poprzez wymianê lamp na LED.
wiêcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.