Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Radlin: Zorganizowanie letniego obozu naukowego dla
uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ
Numer ogłoszenia: 144536 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie letniego obozu naukowego dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : 1)zorganizowanie miejsca pobytu dla wakacyjnego obozu naukowego dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w terminie od 1 - 20 lipca 2013 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, 2)transport autokarowy uczestników tam i z powrotem a)autokar (autokary), posiadający wymaganą ilość miejsc gwarantowanych dla każdego uczestnika, ilość kierowców zgodna z odrębnymi przepisami,sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu i przewozu dzieci, b)zamawiający zastrzega sobie, przed wyjazdem, prawo wezwania Policji w celu sprawdzenia możliwości wyjazdu autokaru (-ów) zgodnie z obowiązującymi przepisami (stan techniczny, trzeźwość kierowców, wymagana ilość miejsc, oznakowanie, itp.) c)posiadanie, przez podmiot dokonujący przewozu uczestników obozu, aktualnej licencji na przewóz osób, zgodnie z odrębnymi przepisami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 69.10.00.00 - 69.10.00.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 wraz z późn. zm.) b) Wykonawca posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 roku Nr 125, poz. 874 wraz z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zorganizował minimum 3 wyjazdy co najmniej 40-to osobowej grupy osób na minimum 10 dni - (kolonie, obozy, zielone szkoły itp.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje ośrodkiem wczasowym spełniającym wymagania określone w pkt I.2.1) niniejszej SIWZ, dopuszczonym do użytkowania przez właściwe terenowo organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej, do organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży, ważne na okres organizacji obozu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o spełnianiu warunków w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 wraz z póź. zm.), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert b)ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 roku o transporcie drogowy (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 roku Nr 125, poz. 874 wraz z późn. zm.) c)dokumenty potwierdzający dopuszczenie ośrodka wypoczynkowego, przeznaczonego na pobyt młodzieży, jako placówkę wypoczynku, na podstawie odrębnych przepisów (dopuszczenie do użytkowania przez właściwe terenowo organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej, do organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży, ważne na okres organizacji obozu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) innych, ustawowych, zmian mających istotny wpływ na realizację zamówienia, które mogą wejść w życie w okresie obowiązywania umowy, c) zmniejszenie ilości uczestników, w przypadkach losowych - cena zostanie zmniejszona o stawkę jednostkową za osobodzień, obliczoną według wzoru: cena ofertowa : ilość uczestników : 14 dni x ilość dni niezrealizowanych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, Referat Prawny i Zamówień Publicznych, I piętro, pokój nr 201..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin, Sekretariat, II piętro, pokój nr 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa samojezdnego urządzenia wiercąco-kotwiącego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel.
- Remont podnośnika kubełkowego odwadniającego B-800 nr 3.503 (kamień system B) w ZPM PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa urządzenia do profesjonalnej diagnostyki silników elektrycznych napięcia zmiennego oraz stałego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą
- Usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II
- ORGANIZACJA TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q przyszłości II"
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.