eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceObsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Katowice: Obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO
Numer ogłoszenia: 144693 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów: VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO, realizowanych w punktach upoważnionych do przyjmowania zapłaty za usługi i towary kartami płatniczymi powyższych systemów, zlokalizowanych w następujących jednostkach:
a) Uniwersytet Śląski - Samodzielna Sekcja Administracyjno-Gospodarcza w Chorzowie ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów b) Uniwersytet Śląski - Dział Finansowy ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice c) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn Akademik DSN d) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Bielska 66 , 43-400 Cieszyn Akademik Uśka e) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Lwowska 8, 41-205 Sosnowiec f) Uniwersytet Śląski - Dom Asystenta nr 3, ul. Paderewskiego 32, 40-282 Katowice g) Uniwersytet Śląski - Dom Asystenta Zajazd Academicus ul. Paderewskiego 6, 43-400 Cieszyn h) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Studencka 15, 40-753 Katowice
2) Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie wszelkich niezbędnych świadczeń związanych z obsługą transakcji opłacanych kartami płatniczymi, w tym w szczególności:
- udostępnienie odpowiednio skonfigurowanych terminali oraz dokonanie ich podłączenia w jednostkach Zamawiającego, o których mowa w pkt 1) powyżej, - przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi terminali i transakcji opłacanych kartami płatniczymi dla upoważnionych pracowników Zamawiającego (szkolenia należy przeprowadzić, w każdej z jednostek wymienionych w pkt 1) powyżej. Listę osób upoważnionych do obsługi terminali z uwzględnieniem podziału na poszczególne jednostki, Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z umową - załącznik nr 1 do umowy), - zapewnienie całodobowej autoryzacji kart płatniczych, - dostarczanie do każdego z punktów, na bieżąco, materiałów koniecznych dla realizacji transakcji, w tym odpowiedniej ilości: papieru (taśm) do terminali, taśm do drukarek, - zapewnienie całodobowej obsługi serwisowej obejmującej usuwanie problemów związanych z dokonywaniem płatności kartami płatniczymi oraz awarii terminali. Czas reakcji serwisu nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę (zgłoszenie nastąpi faksem lub e-mailem na adres/faks serwisu podany w ofercie Wykonawcy). Wykonawca potwierdzi niezwłocznie (e-mailem lub faksem) fakt otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania zgłoszenia ze strony Wykonawcy przyjmuje się, iż zgłoszenie nastąpiło w momencie jego wysłania do Wykonawcy w sposób określony powyżej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym dane o ilościach terminali w poszczególnych jednostkach zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.30.00 - (3) Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze instytucji płatniczej w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014r. poz. 873 z późn. zm.), wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunku:
      - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1B do SIWZ),
      - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze instytucji płatniczej w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014r. poz. 873 z późn. zm.), wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego,
      - o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 i 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i złożenia oferty w postępowaniu na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwil zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy (Agenta) np. siła wyższa; Wykonawca (Agent) na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (Akceptanta), 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę (Agenta), na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca (Agent) powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę (Agenta), 4) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron; 5) obniżenia stawki procentowej prowizji (opłaty), o której mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy (np. na pisemny wniosek jednej ze Stron, w przypadku obniżenia kosztów opłat pobieranych przez systemy i banki będące wystawcami kart - o wysokość odpowiadającą tej obniżce). Nowe stawki prowizji (opłaty) obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strony ustaliły nową wysokość stawki prowizji (opłaty). 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 7) zmniejszenia ilości terminali objętych umową (wynikającej np. ze zmian w stanie faktycznym w lokalizacjach Zamawiającego, np. wyburzenie, zbycie, wynajem, zmiana stanu prawnego nieruchomości. W przypadku zmniejszenia liczby terminali objętej usługą Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia za wyjątkiem prawa do wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy) lub zmiany miejsca lokalizacji terminali, na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (Akceptanta). 3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w §9 ust. 2 - 12 wzoru umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 12, pok. 69, III p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 12, pok. 69, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.