To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Gdynia: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu
Numer ogłoszenia: 144770 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85030 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - Szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu. 1. CZĘŚĆ 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 1: 1.1 Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny - Szlak Legendy Morskiej Gdyni uwzględniającej co najmniej: 1.1.1 Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 1.1.2. Opracowanie działań PR w tym: a) media relations, b) działalność wydawnicza, c) materiały reklamowe, d) gadżety, e) eventy 1.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.legendamorska.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach 1.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej 1.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego produktu turystycznego 1.1.6. Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 1.1.7.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych 1.1.8.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów 1.1.9 Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem 1.1.10. Opracowanie scenariuszy działań. 1.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 1.1.10. 2. CZĘŚĆ 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 2: 2.1. Opracowanie koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu uwzględniającej co najmniej: 2.1.1. Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 2.1.2. Opracowanie działań PR w tym: a) media relations, b) działalność wydawnicza, c) materiały reklamowe, d) gadżety, e) eventy 2.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.modernizmgdyni.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach 2.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej 2.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego produktu turystycznego 2.1.6.Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 2.1.7. organizacji Weekendu Architektury (co najmniej 3 dniowego w miesiącu sierpniu 2014 oraz 2015 roku) 2.1.8.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych 2.1.9.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów 2.1.10.Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem 2.1.11. Opracowanie scenariuszy działań. 2.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 2.1.11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny - szlak Legendy Morskiej Gdyni wraz z realizacją przedstawionych działań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
- Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222630,00
Oferta z najniższą ceną: 74046,00 / Oferta z najwyższą ceną: 222630,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu wraz z realizacją przedstawionych działań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU GDYNI SP. Z O.O.
- Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 295200,00
Oferta z najniższą ceną: 75030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja sieci transmisyjnej w siedzibie Urzędu Morskiego w Gdyni
- Modernizacja systemu telekomunikacyjnego Alcatel - Lucent Enterprise
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola nr 58 w Gdyni w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku nr 8 na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.