Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Pracownik remontowo - budowlany; 2. Opiekun z podstawami języka niemieckiego; 3. Organizator usług gastronomicznych; 4. Operator koparko - ładowarki; 5. Opiekunka dziecięca; 6. Obsługa małej firmy; 7. Specjalista ds. handlu; 8. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej; 9. Pośrednik w obrocie nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 144850 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pupwalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Pracownik remontowo - budowlany; 2. Opiekun z podstawami języka niemieckiego; 3. Organizator usług gastronomicznych; 4. Operator koparko - ładowarki; 5. Opiekunka dziecięca; 6. Obsługa małej firmy; 7. Specjalista ds. handlu; 8. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej; 9. Pośrednik w obrocie nieruchomościami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Pracownik remontowo - budowlany (kod CPV: 80530000-8) dla 17 osób bezrobotnych, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 13 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 2. Opiekun z podstawami języka niemieckiego (kod CPV: 80530000-8) dla 8 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 6 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 3. Organizator usług gastronomicznych (kod CPV: 80530000-8) dla 3 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 4. Operator koparko - ładowarki (kod CPV: 80530000-8) dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 5. Opiekunka dziecięca (kod CPV: 80530000-8) dla 4 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 oraz 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 6. Obsługa małej firmy (kod CPV: 80511100-8) dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 7. Sprzedawca (kod CPV: 80530000-8) dla 2 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 8. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (kod CPV: 80510000-2) dla 3 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 9. Pośrednik w obrocie nieruchomościami (kod CPV: 80530000-8) dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia winni wykazać, że wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usługi szkoleniowe.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami: część I - wykładowcą modułu prace remontowo - budowlane powinna być osoba z wykształceniem wyższym budowlanym, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe budowlane, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodach budowlanych. Wykładowcą modułu stolarstwo powinna być osoba posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie w zawodzie stolarz. Wykładowcą modułu brukarstwo powinna być osoba posiadająca wykształcenie co najmniej budowlane lub drogowe (budowa dróg i mostów) z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym w budownictwie lub drogownictwie. Wykładowcą modułu uprawnienia SEP winna być osoba posiadająca wiedzę teoretyczną oraz uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji sieci i instalacji elektryczny, a także przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń. Wykładowcą modułu pielęgnacja zieleni powinna być osoba z wykształceniem wyższym z zakresu ogrodnictwa lub rolnictwa, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe ogrodnicze, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodzie ogrodnika lub konserwatora terenów zielonych; cześć II - Wykładowcami zajęć teoretycznych i instruktorami zajęć praktycznych winny być osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie opiekuna nad osobą starszą, niepełnosprawną lub rehabilitanta oraz udokumentowane wykształcenie wyższe z zakresu pielęgniarstwa, fizjoterapii lub rehabilitacji osób niepełnosprawnych, lektor języka niemieckiego winien posiadać dyplom uprawniający do nauczania języka obcego oraz uprawnienia pedagogiczne; część III - Moduły kucharz i catering winny być prowadzone przez osoby z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu technologii żywności lub hotelarstwa i gastronomii, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii lub szkoleń z zakresu marketingu usług hotelarskich i gastronomicznych lub co najmniej 2-letnie doświadczenie jako wykładowca przedmiotów gastronomicznych. Zajęcia z zakresu carvingu winna przeprowadzić osoba posiadająca wykształcenie i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłowe ich przeprowadzenie zgodnie z programem szkolenia. Wykładowca zajęć z zakresu ABC przedsiębiorczości winien mieć wykształcenie wyższe, posiadać certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze finansowej firm. Kadra dydaktyczna to minimum 2 osoby spełniające ww. wymagania; część IV - Wykładowcami szkolenia teoretycznego powinny być osoby z wykształceniem wyższym z zakresu budowy i eksploatacji maszyn, z zakresu budownictwa drogowego oraz posiadające uprawnienia pedagogiczne; część V - Wykładowcami zajęć praktycznych i teoretycznych winny być osoby posiadające wykształcenie pedagogiczne, co najmniej 2 - letnie doświadczenie w zawodzie opiekun dzieci; część VI - Wykładowcami szkolenia winny być osoby z wykształceniem wyższym, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe, w tym w prowadzeniu tego typu szkoleń; część VII - Moduł obsługi klienta winien być prowadzony przez osobę z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadającą doświadczenie w zawodzie będącym przedmiotem zamówienia, udokumentowane szkolenia lub studia podyplomowe, uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce handlowej. Osoba prowadząca moduł obsługi komputera i kasy fiskalnej winna posiadać wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, udokumentowaną umiejętność obsługi kas fiskalnych i innych urządzeń wykorzystywanych w placówkach handlowych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera, w przypadku modułu trzeciego wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w dziedzinie rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych oraz w prowadzeniu szkoleń mających na celu nabycie uprawnień kasjera walutowo-złotówkowego, natomiast w przypadku modułu czwartego wykładowca powinien posiadać wykształcenie wyższe, posiadać certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze finansowej firm; część VIII - Wykładowcami zajęć teoretycznych i instruktorami zajęć praktycznych winny być osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne, legitymujące się dyplomem lub świadectwem szkoły lub innej placówki oświatowej, które potwierdzają uzyskanie wykształcenia uprawniającego do prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia wskazanym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 18 grudnia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1688); część IX - Wykładowca zajęć teoretycznych i praktycznych winien posiadać uprawnienia pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu biura obrotu nieruchomościami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program szkolenia, kosztorys
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - gdy Zamawiający nie dokona doboru odpowiedniej ilości osób lub z uwagi na potrzeby rynku pracy nastąpi zwiększenie liczebności grupy może nastąpić zmiana terminu wykonania umowy, zmiana ilości osób szkolonych (zmniejszenie lub zwiększenie liczebności grupy), zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, harmonogramu zajęć; - gdy z uzasadnionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy wykładowcy wskazani w ofercie szkoleniowej nie będą mogli prowadzić zajęć, może nastąpić zmiana osób prowadzących zajęcia na wykładowców również spełniających wymagania określone w SIWZ (Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innej osoby, która spełniać będzie takie same wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ). Zmiany warunków umowy mogą nastąpić również w zakresie miejsca odbywania szkolenia, sal dydaktycznych, nazwy i siedziby Wykonawcy jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego (Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innego miejsca, która spełniać będzie takie same wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pupwalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. DOJRZAŁOŚĆ TWOIM ATUTEM współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013oraz projekt pn. AKADEMIA PRACY współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik remontowo - budowlany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Pracownik remontowo - budowlany dla 17 osób bezrobotnych, w tym dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 13 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun z podstawami języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Opiekun z podstawami języka niemieckiego dla 8 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 6 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizator usług gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Organizator usług gastronomicznych dla 3 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 oraz 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: Operator koparko - ładowarki dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekunka dziecięca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 r. szkolenia pn. Opiekunka dziecięca dla 4 osób, w tym dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 oraz 2 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa małej firmy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Obsługa małej firmy dla 4 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzedawca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn.: Sprzedawca dla 2 osób, w tym dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Aktywność drogą do sukcesu - Priorytet VIII Działanie 8.1 Poddziałanie 8.1.2 oraz 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej dla 3 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pośrednik w obrocie nieruchomościami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Pośrednik w obrocie nieruchomościami dla 1 beneficjenta ostatecznego projektu pn. Akademia pracy - Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.