eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecSukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 145052 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Maści,aerozole, czopki itp. L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Alantoina+ dexpantenol 30 g op 5 2 Aluminium aceticum tartaricum gel 75 g op 30 3 Ambroxol hydrochl płyn do inh. 15 mg/2ml but.100 ml op 10 4 Benzinum FP 85 g op 5 5 Budesonid 0,5 mg/ ml zaw do inh op 5 6 Budesonid turbohaler 100 mcgx200 daw op 10 7 Budesonid turbohaler 200 mcgx100 daw op 10 8 Carbo activatus subst 250g op 10 9 Carbomer 980 gel op 15 10 Chlorek etylu aer 70 g op 4 11 Delphini consolidae tinct 100g op 5 12 Dexpanthenolum żel do oczu 5 g op 10 13 Dicortineff zaw op 5 14 Dihydroxyaluminii natrii carbonas susp 250 ml op 5 15 Ethacridinum sol 100 ml op 80 16 Fenoterol + ipratropium aer 200 daw op 5 17 Fenoterol + ipratropium r-r do inh. 20 ml op 20 18 Fenoterol aerozol 10 ml / 200 dawek op 15 19 Formoterol 120mcg x 60 kaps do inh op 5 20 Fosforany płyn 150 ml op 20 21 Glukoza 75 g pulvis op 200 22 Glyceryl trinitrate 0,4mg x 200 daw op 15 23 Haloperidol 100 ml op 25 24 Heparinum sodium krem 300j. 20g op 50 25 Hydrogenii peroxydatum 3% 100 g op 5 26 Hydrocortison acetate krem op 4 27 Ipratropium 20 mcg/daw aerozol 10 ml- 200 dawek op 10 28 Ipratropium pł do inh z nebul 25mcg/ml -20 ml op 10 29 Lactulosum sir 150 ml op 80 30 Lidocaina A gel 30 g op 30 31 Lidocainae aer 10% 38 g op 2 32 Methylrosanilinium chloridum sol aq 1 % 20 g op 25 33 Methylrosanilinium chloridum sol spir 1 % 20g op 25 34 Natrium tetraboras pł. do pędzl jamy ust -10 g op 20 35 Neocapsiderm ung 30 g op 150 36 Neomycinum sulf 11,72mg/g aer 55 ml op 10 37 Nystatyna susp 2,4 mln j/ 5 g op 40 38 Oxytetracyclini hydrochloridum + Hydrocortisonum (9,3 mg + 3,1 mg) g aer 55 ml op 5 39 Phenylbutazone ung 5% 30 g op 5 40 Polyalcohol vinylicus op 25 41 Pilocarpina 2% x 5 ml op 5 42 Proxymetacaina 15ml 0,5% op 6 43 Salbutamol aerozol 100 mcg x 200 op 20 44 Salmeterol + fluticason 125 mcg+25 mcg aer 120 daw. op 2 45 Salmeterol + fluticasone 250 mcg+25 mcg aer 120 daw. op 2 46 Salmeterol proszek do inh 50 mcg w daw x 60 caps op 5 47 Sulfacetamidum natricum 10% HEC op 40 48 Sulfathiasolum argentum 2 % 40 g op 15 49 Tropicamidum 0,5 % gutt opht op 4 50 Tropicamid 1% gutt opht op 4 51 Xylomethazolin 0,1 % gutte 10 ml op 30 52 Xylomethazolin 0,1 % aer 10 ml op 5 53 Żel do USG x 0,5 kg op 10 Pakiet nr 2 Leki z importu docelowego L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Physostygminum sal 2 mg/ 5 ml x 5 amp op 5 2 Alkohol 95% konc amp 20 ml x 10 op 80 3 Dimercaprol 250 mg / 50ml x 5 amp op 3 4 Sodium Calcium Edetate sol 500 ml x10 fl op 2 5 Isoprenalina chlorid 0,2 mg /ml x 5 amp. op 5 6 Dicobalt edetate 1,5 % 20 ml x 6 amp op 2 7 Methylthioninum chloride 10 ml x 10 amp op 2 8 Natrium thiosulfuricum 100 ml op 5 9 Cyanokit 5 g x 2 amp op 1 10 Obidoxim 250mg/ml x 5 amp op 20 11 Sylibinina x 4 fiol. op 10 12 Verapamil 5 mg/ml x 5 amp op 10 Pakiet 3 Leki przeciwbakteryjne, przeciwinfekcyjne i inne działające ogólnie L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Amoxycillina 1g x 16 tabl op 150 2 Amoxycillinum + clavulanic acid ( 1 g + 0,2 g) x 1 fiol op 50 3 Amoxycillinum + clavulanic acid ( 500mg+ 125 mg )x 21 tabl op 20 4 Ampicilina + sulbactam 1 g+ 500 mg x 1 fiol op 50 5 Ampicilina + sulbactam 2 g + 1 g x 1 fiol op 20 6 Ampicylina 1g x 1 filol op 100 7 Ampicylina 2g x 1 filol op 100 8 Azithromycin 500 mg x 3 tabl op 5 9 Benzylopenicylina fiol 1mln j.m. x 1 fiol op 50 10 Benzylopenicylina fiol 3mln j.m. x 1 fiol op 50 11 Benzylopenicylina fiol 5mln j.m. x 1 fiol op 50 12 Cefotaksym fiol 1 g x 1 op 3000 13 Cefotaksym fiol 2 g x 1 op 5000 14 Cefuroksym fiol 1,5 g x 1 op 20 15 Clarytromycyna 500 mg x 14 tabl op 2 16 Colistin 1 mln j. x 20 fiol op 1 17 Doxyclina 20 mg/ml x 10 amp op 10 18 Doxyclina kaps 100 mg x 10 op 10 19 Erythromycyna tabl powl. 200 mg x 16 op 5 20 Rifampicyna + isoniazyd 300 mg + 150 mg x 100 kaps op 2 21 Rifampicyna kaps. twarde 300 mg x 100 op 2 22 Roxythromycyna tabl. powl. 150 mg x 10 op 2 23 Streptomycin fiol 1 g x 1 op 20 Pakiet nr 4 Odtrutki L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Acetylcysteina tabl mus x 10 op 10 2 Acetylcysteina 300mg x 5 amp op 800 3 Antytoxyna jadu żmij 500 j.a x1 amp op 20 4 Atropine 0,001 x10 amp op 50 5 Biperiden 5 mg /ml x 5 amp op 2 6 Calcium glubionate 10 ml x10 amp op 50 7 Desferoxamine 500mg x 10 fiol op 1 8 Flumazenil 0,5mg /5 ml x 5 amp op 20 9 Glucagon 1 mg x 1 ampułkostrz szt 40 10 Naloxone 0,4 mg/ml x 10 amp op 30 11 Penicillamine 250 mg x 30 tabl op 5 12 Phytomenadione 10 mg/ml x10amp op 30 13 Protamine sulfate 10mg/ml x10 amp op 10 14 Pyridoxine 50 mg x 5 amp op 50 Pakiet nr 5 Preparaty żywieniowe i inne Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Gotowa miesz.do żywienia pozajelitowego do podawania do żył centralnych zaw .aminokwasy , węglowodany i tłuszcze -worek wielokomorowy poj 2053 ml flakon 150 2 Gotowa wysokokaloryczna miesz do żywienia dojelitowego fl 500 ml x 15 op 5 3 Zestaw wit rozpuszczalnych w wodzie do żywienia pozajelitowego dla dorosłych x 10 fiol op 10 4 Zestaw wit rozpuszczalnych w tłuszczach dla dorosłych 10 ml x10 fiol op 10 5 Zestaw pierwiastków śladowych 10 ml x 20 amp op 10 6 Propofol 1% 50 ml x 1 flakon op 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy posiada wymagane dokumenty, deklaracje zgodności i jest oznakowany znakiem CE lub posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.