Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Al. Zwycięstwa 20
1.11.4.) Miejscowość: Sosnowiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-200
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.11.9.) Numer telefonu: 32 296 07 21
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.um.sosnowiec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6358d37-8b4b-48e0-9cfd-e394f45c296a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012931/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,188812,f065f5aa302c6c8059e94610c14c19d6.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są: Miejski Zakład Usług Komunalnych w Sosnowcu (dalej: MZUK), z siedzibą przy ul. Plonów 22i, 41-200 Sosnowiec oraz Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu Al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – Pełnomocnik Zamawiającego; Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej MZUK: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl lub Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl ; tel. (32) 296-06-87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (znak sprawy: WZP.C.271.1.13.2025.JW) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tekst jednolity: Dz.U z 2011 r., nr 14, poz. 67, ze zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.13.2025.JW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928450-7 - Pachołki
34928460-0 - Słupki drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Załączniku nr 1a-1e do SWZ (OPZ).2. Cena jednostkowa netto w ofercie w zakresie prawa opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zaoferowana dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określone w Załączniku nr 1a - 1e do SWZ (OPZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.2 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 2., należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena brutto (waga - 100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów-progi
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44221500-0 - Progi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Załączniku nr 1a-1e do SWZ (OPZ).2. Cena jednostkowa netto w ofercie w zakresie prawa opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zaoferowana dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określone w Załączniku nr 1a - 1e do SWZ (OPZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.2 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 2., należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena brutto (waga - 100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa barier energochłonnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Załączniku nr 1a-1e do SWZ (OPZ).2. Cena jednostkowa netto w ofercie w zakresie prawa opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zaoferowana dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określone w Załączniku nr 1a - 1e do SWZ (OPZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.2 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 2., należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena brutto (waga - 100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Dostawa barier chodnikowych typu ”olsztyńskiego”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Załączniku nr 1a-1e do SWZ (OPZ).2. Cena jednostkowa netto w ofercie w zakresie prawa opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zaoferowana dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określone w Załączniku nr 1a - 1e do SWZ (OPZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.2 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 2., należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena brutto (waga - 100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Dostawa barier chodnikowych typu ”łódzkiego”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w Załączniku nr 1a-1e do SWZ (OPZ).2. Cena jednostkowa netto w ofercie w zakresie prawa opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zaoferowana dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określone w Załączniku nr 1a - 1e do SWZ (OPZ), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.2 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 2., należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: cena brutto (waga - 100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 671, ze zmianami). Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie Załącznikiem nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e – Formularzem cenowym dla części 1-5 zamówienia.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy,
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 4 pkt 1) i 2) oraz ust. 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, pkt 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówien publicznych dostępnej pod adresem https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W niniejszym postępowaniu publicznym Gmina Sosnowiec – miasto posiadające prawa powiatu, Al. Zwycięstwa 20, 41 –200 Sosnowiec jest Pełnomocnikiem Zamawiającego działającym na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 1320) oraz zgodnie z udzielonym w dniu 13 stycznia 2025 r. Pełnomocnictwem.2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html Na stronie tej będzie zamieszczona również – w przypadku awarii systemu teleinformatycznego – informacja o tej awarii oraz braku możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnej awarii systemu teleinformatycznego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po jej usunięciu.
3. Wykonawca składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania z art.108 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. SKŁADANIE ODWOŁAŃ
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590 ustawy Pzp). Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia
wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawa chemii gospodarczej i artykułów higienicznych dla obiektów MOSiR w Sosnowcu".
- "OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK PROKURATURY OKRĘGU SOSNOWIECKIEGO"
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz wyposażenia obiektu Centrum Edukacji Ekologicznej Egzotarium w Sosnowcu
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu.
- "Zakup wraz z dostawą roślin i drzew na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja bandy absorbującej okalającej tor żużlowy na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Dostawa konstrukcji wsporczych złożonych ze słupków i wysięgników z rur stalowych do znaków drogowych
- Dostawa barier i poręczy drogowych
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Naprawa i konserwacja małej architektury i infrastruktury na terenach zieleni miejskiej w Bydgoszczy
- "Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2025 r."
więcej: Bariery ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.