eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficePrzeglądy planowe oraz naprawy awaryjne dekantera (wirówki) ALDEC G2-60 produkcji Alfa Laval, zamontowanej na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach, oraz dostawy części zamiennych potrzebnych do tych przeglądów i napraw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Gryfice: Przeglądy planowe oraz naprawy awaryjne dekantera (wirówki) ALDEC G2-60 produkcji Alfa Laval, zamontowanej na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach, oraz dostawy części zamiennych potrzebnych do tych przeglądów i napraw
Numer ogłoszenia: 145203 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87725 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy planowe oraz naprawy awaryjne dekantera (wirówki) ALDEC G2-60 produkcji Alfa Laval, zamontowanej na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach, oraz dostawy części zamiennych potrzebnych do tych przeglądów i napraw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy planowe oraz naprawy awaryjne dekantera (wirówki) ALDEC G2-60 produkcji Alfa Laval, zamontowanej na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach, oraz dostawy części zamiennych potrzebnych do tych przeglądów i napraw. 2. Do przeglądów planowych zalicza się przeglądy pośrednie i remonty główne wynikające z instrukcji obsługi urządzenia. Celem przeglądów planowych jest utrzymanie urządzenia jak najdłużej w stanie bezawaryjnej pracy. W przypadku wystąpienia awarii urządzenia, w rozliczeniu kosztów usługi serwisowej zostaną zastosowane stawki serwisowe Wykonawcy, w takiej samej wysokości, jak stawki zaoferowane dla przeglądów planowych. Ceny części wraz z dostawą, przeznaczonych do napraw awaryjnych, będą negocjowane z Wykonawcą i realizowane na podstawie odrębnej umowy. Ilość godzin przeznaczonych na naprawę awaryjną będzie wynikać z protokółu naprawy, potwierdzonego przez Zamawiającego. 3. Do zakresu przeglądu pośredniego zalicza się następujące czynności: 1) sprawdzenie działania czujnika wibracji; 2) sprawdzenie stopnia wytarcia piór ślimaka; 3) sprawdzenie poziomu wibracji dekantera i silnika elektrycznego; 4) sprawdzenie sensorów prędkości. Termin przeglądu pośredniego określa instrukcja obsługi urządzenia, na podstawie której przegląd ten należy przeprowadzić co 4000 godzin wg licznika godzin pracy, lecz nie rzadziej niż jeden raz w roku. 4. Do zakresu remontu głównego podstawowego zalicza się następujące czynności: 1) czynności z przeglądu pośredniego; 2) wymianę łożysk i uszczelnień zawartych w zestawach naprawczych Major Service Kit; 3) sprawdzenie stopnia wytarcia części wewnątrz bębna. Termin remontu głównego podstawowego określa instrukcja obsługi urządzenia, na podstawie której remont ten należy przeprowadzić co 8000 godzin wg licznika godzin pracy, lecz nie rzadziej niż co dwa lata. 5. Kiedy z zaleceń zawartych w raportach serwisowych wyniknie potrzeba wykonania prac warsztatowych, możliwe jest przeprowadzenie remontu głównego rozszerzonego lub remontu głównego warsztatowego, jeżeli jednocześnie zostaną spełnione następujące warunki: 1) Zamawiający wynegocjuje z Wykonawcą koszt remontu; 2) wynegocjowany koszt remontu, w sumie z innymi zamówieniami udzielonymi w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, nie przekroczy 50 % wartości umowy stanowiącej przedmiot zamówienia. 6. Do zakresu remontu głównego rozszerzonego zalicza się następujące czynności: 1) czynności z przeglądu pośredniego; 2) wymianę łożysk i uszczelnień zawartych w zestawach naprawczych Major Service Kit; 3) sprawdzenie stopnia wytarcia części wewnątrz bębna; 4) naprawę warsztatową czopów lub ślimaka (maksymalnie do 16 godzin warsztatowych) wraz z transportem do centrum serwisowego Wykonawcy i z powrotem. 7. Do zakresu remontu głównego warsztatowego zalicza się następujące czynności: 1) czynności z przeglądu pośredniego; 2) demontaż jednostki wirującej z ramy dekantera; 3) transport do centrum serwisowego Wykonawcy; 4) wymianę łożysk i uszczelnień zawartych w zestawach naprawczych Major Service Kit; 5) naprawę ślimaka; 6) naprawę bębna; 7) naprawę przekładni; 8) naprawę czopów; 9) wyważanie dynamiczne urządzenia; 10) montaż; 11) przegląd silników; 12) transport do ZGK Gryfice; 13) montaż na ramie dekantera; 14) uruchomienie. 8. W kalkulacji usług serwisowych Wykonawca przyjmie, że na terenie oczyszczalni ścieków Zamawiający przydzieli Wykonawcy do pomocy swoich dwóch pracowników na czas wykonywania prac. 9. W kalkulacji usług Wykonawca przyjmie następujące czasy trwania przeglądów planowych oraz remontu głównego rozszerzonego i warsztatowego: - dla przeglądu pośredniego 8 godzin na jedną maszynę; - dla remontu głównego podstawowego 3 dni na jedną maszynę; - dla remontu głównego rozszerzonego 5 dni na jedną maszynę; - dla remontu głównego warsztatowego 10 dni na jedną maszynę. 10. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 42.93.10.00 - Wirówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alfa Laval Polska Sp. z o. o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107705,46

  • Oferta z najniższą ceną: 107705,46 / Oferta z najwyższą ceną: 107705,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.