Ogłoszenie z dnia 2006-05-08
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Artur Wencel, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6233000, fax 022 8402610, e-mail: wencela@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 81131-81139. 2.3) Kategoria usług: 06 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. 863 000 000 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.80.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Opłaty licencyjna za oprogramowanie IBM. Wartość usług dla kategorii usług: 55 506 562 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Konserwacja systemu FK, asysta techniczna systemu PIK, utrzymanie eksploatacyjne i modyfikacje systemu ARS. Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.24.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Sun Java Directory Serwer Enterprice Edition - Solaris Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Nie objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.32.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 74500. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Serwis pogwarancyjny drukarek laserowych FS 9100 DN. Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.24.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Serwis pogwarancyjny mikrokomputerów Dell Optiplex GX 270 (2 lata). Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Nie objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.23.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Serwis elementów aktywnych LAN/WAN (28 miesięcy). Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: - Opieka serwisowa serwerów SUN z procesorem RISC (18 miesięcy) - objęte zakresem GPA, - Serwis pogwarancyjny serwerów DELL, Power EDGE 2600 (2 lata) - nie objęte zakresem GPA. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250, 84500. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Serwis pogwarancyjny na sprzęt systemów masowego skanowania i odczytu dokumentów. Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.15.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 27 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Audyt zabezpieczeń w zakresie ochrony informacji w kompleksowym systemie informatycznym Zakładu. Wartość dla kategorii: 6 794 500 zł. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 64.11.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 27 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi pocztowe - zwroty listów poleconych, nadawanie przesyłek dworcowych, nadawanie przesyłek przy pomocy maszyny do frankowania. Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Nie objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 27 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Rachunek skonsolidowny dla FUS i ZUS. Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 27 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Serwis pogwarancyjny zespołu prądotwórczego (mowa na 3 lata). Wartość j.w. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: Objęte zakresem GPA.
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych agregatów prądotwórczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG Szczecin
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.