eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceUSUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawyZP.271.2.29.2015

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-06-16

Micha³owice: USUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawy: ZP.271.2.29.2015
Numer og³oszenia: 145214 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: USUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawy: ZP.271.2.29.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonanie planowych prac remontowych na sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w roku 2015 na terenie Gminy Micha³owice. W szczególno¶ci roboty budowlane bêd± polega³y na: - wymianie uszkodzonych zasuw, hydrantów, regulacja studni i wpustów deszczowych (zob. przedmiary robót - za³. A do SIWZ), - wymianie przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych, - usuwaniu awarii i uszkodzeñ zlokalizowanych na sieci kanalizacyjnej i wodoci±gowej oraz przy³±czach, W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do: - utrzymania w gotowo¶ci personelu oraz ¶rodków technicznych koniecznych do prawid³owej realizacji umowy w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego (w przypadku wyst±pienia awarii przyst±piæ do usuwania w terminie 3 godzin od zg³oszenia). Obsada kadry ma gwarantowaæ mo¿liwo¶æ jednoczesnego prowadzenia robót w co najmniej 2 miejscach jednocze¶nie oraz w godzinach nocnych, wg potrzeb Zamawiaj±cego, - prowadzenia robót w systemie ci±g³ym, ca³odobowym a¿ do zakoñczenia zleconych prac, - naprawiania przewodów wodoci±gowych i kanalizacyjnych w technologii dostosowanej do materia³u z którego jest wykonany, - wykonania robót z nale¿yta staranno¶ci±, rzetelno¶ci± i najlepsz± wiedz± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z pó¿n. zm) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami prawa, spe³niaj±c wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm, norm bran¿owych, aprobat technicznych oraz stosuj±c siê do zaleceñ Zamawiaj±cego, - utrzymywania ³adu i porz±dku na terenie prowadzonych robót, a w szczególno¶ci do w³a¶ciwego zabezpieczenia terenu robót, do przestrzegania przepisów bhp i przeciwpo¿arowych, - przestrzegania warunków okre¶lonych ka¿dorazowo przez w³a¶ciciela lub zarz±dcê drogi lub terenu, - poniesienia w ca³o¶ci kosztów wszelkich strat i szkód poniesionych przez Zamawiaj±cego lub osoby trzecie, powsta³ych w czasie prowadzenia robót powsta³ych z przyczyn le¿±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio po stronie Wykonawcy, - zorganizowania i pokrycia kosztów zaplecza robót, stosownie do potrzeb wykonywanych robót, - zapewnienia w³asnych materia³ów, maszyn i sprzêtu, gwarantuj±cych spe³nienie wszelkich wymagañ technologicznych i prawnych oraz gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ robót, - realizowania przedmiotu umowy z u¿yciem materia³ów nowych, spe³niaj±cych wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z pó¿n. zm) oraz zgodnych z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodno¶ci ( Dz.U z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych, jak i innych obowi±zuj±cych przepisów prawa, - postêpowania z odpadami zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (DZ.U z 2013 r. poz. 21) jako wytwórca odpadów. Wykonawca ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ za gospodarowanie wytworzonymi przez siebie odpadami, - codziennego sprz±tania po wykonanych robotach, - informowania Zamawiaj±cego o postêpie wykonywanych robót i o ich zakoñczeniu, a tak¿e o robotach ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, - usuwania wszelkich zanieczyszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w zwi±zku z wykonywaniem robót oraz bie¿±ce utrzymywanie miejsca prowadzenia robót w czysto¶ci. W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ je ze szczególnym zwróceniem uwagi na ograniczenie uci±¿liwo¶ci dla osób i pojazdów poruszaj±cych siê w pasie drogowym. Oznacza to w szczególno¶ci czyszczenie czê¶ci pasa drogowego zanieczyszczonej w zwi±zku z prowadzeniem robót w ka¿dym dniu kiedy powsta³y zanieczyszczenia. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y równie¿ utrzymywanie terenu robót oraz terenu s±siaduj±cego w nale¿ytym stanie i usuwanie na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów na swój koszt. - odtworzenia nawierzchni w miejscach prowadzenia robót w celu umo¿liwienia przejezdno¶ci w terminie 12 godzin od chwili zakoñczenia prac w danym miejscu oraz pe³nego w terminie 3 dni, - ka¿dorazowego uzyskania decyzji o zajêcie pasa drogowego, pokrycie kosztów z tym zwi±zanych oraz przestrzeganie zapisów zawartych w decyzji, - zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcze¶niej wykonanych elementów mog±cych ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, - wykonania szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urz±dzeñ, a w przypadku zmiany miejsca posadowienia elementu lub elementów (np. zasuwy, przy³±cza, studni kanalizacyjnej) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej (ilo¶æ oko³o 20 szt), - oznaczenia w terenie lokalizacji montowanych zasuw, hydrantów (tabliczki informacyjne), - zapewnienia ci±g³ego dojazdu do posesji. - powiadomienia mieszkañców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcze¶niej przed planowanym wej¶ciem w teren poprzez wywieszanie og³oszeñ na tablicach og³oszeñ oraz innych miejscach umo¿liwiaj±cych poinformowanie mieszañców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, - usuniêcia wad wskazanych w protoko³ach odbiorów w terminie 10 dni lub okre¶lonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc±, a nastêpnie ponownego zg³oszenia prac do odbioru, - udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protoko³u koñcowego, - usuniêcia usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezw³ocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zg³oszenie awarii mo¿e zostaæ przekazane telefonicznie lub faxem. - zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru ¶cieków poprzez wybudowanie tymczasowej pompowni lub przewozu ¶cieków wozami asenizacyjnymi w przypadku usuwania awarii na sieci kanalizacyjnej, - podane ceny powinny zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z prowadzeniem robót w szczególno¶ci koszty zajêcia pasa drogowego. Informacje dodatkowe: - Zamawiaj±cy planuje aby do minimum ograniczyæ niedogodno¶ci dla odbiorców prowadziæ roboty polegaj±ce na wymianie zasuw w godzinach nocnych tj. od godz. 22.00 - podane ceny powinny zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z prowadzeniem robót w szczególno¶ci koszty zajêcia pasa drogowego, - Koszty pracy sprzêtu (S) oraz materia³ów (M) Wykonawcy w rozliczeniu nie mog± byæ wy¿sze od ¶rednich cen publikowanych w aktualnym na dany dzieñ prowadzenia robót numerze Wydawnictwa SEKOCENBUD. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych objêtych zamówieniem stanowi za³. nr B do SIWZ..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje realizacjê zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od uszczegó³owienia wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z za³. 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli wykonawca do³±czy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Za³. nr 5 do SIWZ stanowi wzór wykazu robót o którym mowa wy¿ej. Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony wykaz ma zawieraæ: - min. 3 roboty polegaj±ce na wymianie lub dobudowie zasuw liniowych lub budowie albo modernizacji sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej lub usuwaniu awarii, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 ty¶. z³ brutto (ka¿da). Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody dotycz±ce najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Warunek udzia³u w postêpowaniu bêdzie oceniany na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Za najwa¿niejsze roboty budowlane uwa¿a siê roboty niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 10.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adania dokumentów wspólnych lub odnosz±cych siê tylko do Wykonawcy spe³niaj±cego niniejszy warunek udzia³u w postêpowaniu. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± po¶wiadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, lub inne dokumenty - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia. W przypadku gdy Zamawiaj±cym jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów (po¶wiadczeñ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami; Aby warunek zosta³ uznany za spe³niony w wykazie nale¿y uwzglêdniæ co najmniej: 1) 2 koparki, 2) 1 samochód dostawczy, 3) 1 agregat do odwadniania wykopów, 4) 1 zestaw pomp, 5) 1 samochód samo-wy³adowuj±cy, 6) 1 zagêszczarkê, 7) 1 pi³ê do ciecia asfaltu oraz 8) elementy umo¿liwiaj±ce wybudowanie tymczasowej przepompowni ¶cieków na kanale jak 9) elementy do prawid³owego oznakowania prowadzonych robót lub miejsca awarii

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli wykonawca do³±czy do oferty: - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê, jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, - o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. W wykazie i o¶wiadczeniu maj± byæ wymienione nast. osoby: - min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w zakresie zewnêtrznych sieci sanitarnych wraz z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów. Wykaz i o¶wiadczenie sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego odpowiednio za³±cznik nr 7 i 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty: 1) op³acon± polisê OC opiewaj±c± na kwotê min. 100 ty¶ z³ (s³ownie: sto tysiêcy) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1000 ty¶. z³. 2) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na wysoko¶æ min. 100 tys. z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy (za³. nr 3 do SIWZ), - dowód wniesienia wadium, - je¶li dotyczy - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, - je¶li dotyczy - pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie, - je¶li dotyczy - dokument dowodz±cy równowa¿no¶ci oferowanego wyrobu / rozwi±zania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki p³atno¶ci - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nw. okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa; 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy; 3) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego; 4) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie; 5) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy; 6) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych; 7) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ; 8) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. W przypadku opó¼nienia w realizacji robót budowlanych niele¿±cego po stronie wykonawcy (wady i braki projektu, etc.) Strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania us³ugi o niezbêdny czas; 9) w wypadku zmian przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia (VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia); 10) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym; 11) w wypadku zmiany terminu realizacji zamówienia o przez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. si³ê wy¿sz± np. po¿ar, zalanie itp.; 12) w wypadku wyd³u¿enia terminu gwarancji, w sytuacji przed³u¿enia jej przez producenta/Wykonawcê; 13) w wypadku aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; 14) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 15) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: 1) opis zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿ona w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy, o których mowa musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba Zamawiaj±cego - Urz±d Gminu Micha³owice, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice - stanowisko ds. zamówieñ publicznych, pok. 201 (II piêtro).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego - Urz±d Gminu Micha³owice, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice - Sala Obs³ugi - Biuro Podawcze (parter).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.