eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceUSUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawyZP.271.2.29.2015

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-09-14

Micha³owice: USUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawy: ZP.271.2.29.2015
Numer og³oszenia: 239700 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 145214 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: USUWANIE AWARII ORAZ WYKONANIE PLANOWYCH PRAC REMONTOWYCH NA SIECI WODOCI¡GOWEJ I KANALIZACYJNEJ W ROKU 2015 - nr sprawy: ZP.271.2.29.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonanie planowych prac remontowych na sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w roku 2015 na terenie Gminy Micha³owice. W szczególno¶ci roboty budowlane bêd± polega³y na: - wymianie uszkodzonych zasuw, hydrantów, regulacja studni i wpustów deszczowych (zob. przedmiary robót - za³. A do SIWZ), - wymianie przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych, - usuwaniu awarii i uszkodzeñ zlokalizowanych na sieci kanalizacyjnej i wodoci±gowej oraz przy³±czach, W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do: - utrzymania w gotowo¶ci personelu oraz ¶rodków technicznych koniecznych do prawid³owej realizacji umowy w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego (w przypadku wyst±pienia awarii przyst±piæ do usuwania w terminie 3 godzin od zg³oszenia). Obsada kadry ma gwarantowaæ mo¿liwo¶æ jednoczesnego prowadzenia robót w co najmniej 2 miejscach jednocze¶nie oraz w godzinach nocnych, wg potrzeb Zamawiaj±cego, - prowadzenia robót w systemie ci±g³ym, ca³odobowym a¿ do zakoñczenia zleconych prac, - naprawiania przewodów wodoci±gowych i kanalizacyjnych w technologii dostosowanej do materia³u z którego jest wykonany, - wykonania robót z nale¿yta staranno¶ci±, rzetelno¶ci± i najlepsz± wiedz± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z pó¿n. zm) oraz innymi obowi±zuj±cymi przepisami prawa, spe³niaj±c wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm, norm bran¿owych, aprobat technicznych oraz stosuj±c siê do zaleceñ Zamawiaj±cego, - utrzymywania ³adu i porz±dku na terenie prowadzonych robót, a w szczególno¶ci do w³a¶ciwego zabezpieczenia terenu robót, do przestrzegania przepisów bhp i przeciwpo¿arowych, - przestrzegania warunków okre¶lonych ka¿dorazowo przez w³a¶ciciela lub zarz±dcê drogi lub terenu, - poniesienia w ca³o¶ci kosztów wszelkich strat i szkód poniesionych przez Zamawiaj±cego lub osoby trzecie, powsta³ych w czasie prowadzenia robót powsta³ych z przyczyn le¿±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio po stronie Wykonawcy, - zorganizowania i pokrycia kosztów zaplecza robót, stosownie do potrzeb wykonywanych robót, - zapewnienia w³asnych materia³ów, maszyn i sprzêtu, gwarantuj±cych spe³nienie wszelkich wymagañ technologicznych i prawnych oraz gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ robót, - realizowania przedmiotu umowy z u¿yciem materia³ów nowych, spe³niaj±cych wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z pó¿n. zm) oraz zgodnych z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodno¶ci ( Dz.U z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych, jak i innych obowi±zuj±cych przepisów prawa, - postêpowania z odpadami zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (DZ.U z 2013 r. poz. 21) jako wytwórca odpadów. Wykonawca ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ za gospodarowanie wytworzonymi przez siebie odpadami, - codziennego sprz±tania po wykonanych robotach, - informowania Zamawiaj±cego o postêpie wykonywanych robót i o ich zakoñczeniu, a tak¿e o robotach ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, - usuwania wszelkich zanieczyszczeñ lub uszkodzeñ powsta³ych w zwi±zku z wykonywaniem robót oraz bie¿±ce utrzymywanie miejsca prowadzenia robót w czysto¶ci. W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ je ze szczególnym zwróceniem uwagi na ograniczenie uci±¿liwo¶ci dla osób i pojazdów poruszaj±cych siê w pasie drogowym. Oznacza to w szczególno¶ci czyszczenie czê¶ci pasa drogowego zanieczyszczonej w zwi±zku z prowadzeniem robót w ka¿dym dniu kiedy powsta³y zanieczyszczenia. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y równie¿ utrzymywanie terenu robót oraz terenu s±siaduj±cego w nale¿ytym stanie i usuwanie na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów na swój koszt. - odtworzenia nawierzchni w miejscach prowadzenia robót w celu umo¿liwienia przejezdno¶ci w terminie 12 godzin od chwili zakoñczenia prac w danym miejscu oraz pe³nego w terminie 3 dni, - ka¿dorazowego uzyskania decyzji o zajêcie pasa drogowego, pokrycie kosztów z tym zwi±zanych oraz przestrzeganie zapisów zawartych w decyzji, - zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcze¶niej wykonanych elementów mog±cych ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, - wykonania szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urz±dzeñ, a w przypadku zmiany miejsca posadowienia elementu lub elementów (np. zasuwy, przy³±cza, studni kanalizacyjnej) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej (ilo¶æ oko³o 20 szt), - oznaczenia w terenie lokalizacji montowanych zasuw, hydrantów (tabliczki informacyjne), - zapewnienia ci±g³ego dojazdu do posesji. - powiadomienia mieszkañców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcze¶niej przed planowanym wej¶ciem w teren poprzez wywieszanie og³oszeñ na tablicach og³oszeñ oraz innych miejscach umo¿liwiaj±cych poinformowanie mieszañców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, - usuniêcia wad wskazanych w protoko³ach odbiorów w terminie 10 dni lub okre¶lonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc±, a nastêpnie ponownego zg³oszenia prac do odbioru, - udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protoko³u koñcowego, - usuniêcia usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezw³ocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zg³oszenie awarii mo¿e zostaæ przekazane telefonicznie lub faxem. - zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru ¶cieków poprzez wybudowanie tymczasowej pompowni lub przewozu ¶cieków wozami asenizacyjnymi w przypadku usuwania awarii na sieci kanalizacyjnej, - podane ceny powinny zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z prowadzeniem robót w szczególno¶ci koszty zajêcia pasa drogowego. Informacje dodatkowe: - Zamawiaj±cy planuje aby do minimum ograniczyæ niedogodno¶ci dla odbiorców prowadziæ roboty polegaj±ce na wymianie zasuw w godzinach nocnych tj. od godz. 22.00 - podane ceny powinny zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z prowadzeniem robót w szczególno¶ci koszty zajêcia pasa drogowego, - Koszty pracy sprzêtu (S) oraz materia³ów (M) Wykonawcy w rozliczeniu nie mog± byæ wy¿sze od ¶rednich cen publikowanych w aktualnym na dany dzieñ prowadzenia robót numerze Wydawnictwa SEKOCENBUD. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych objêtych zamówieniem stanowi za³. nr B do SIWZ.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAPARTY Us³ugi wodno-kanalizacyjne Janusz Naparty, Stare Faszczyce 52 B, 05-870 B³onie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 801210,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 152279,34

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 152279,34 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 298972,26

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.