Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Chróścina: ZSCh.D.3431-05/08 Ocieplenie fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzenie wód opadowych i wykonanie drenażu opaskowego budynku Zespołu Szkół w Chróścinie
Numer ogłoszenia: 145246 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Chróścinie , ul. Niemodlińska 39, 45-290 Chróścina, woj. opolskie, tel. 0-77 4640143, faks 0-77 4640143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zschroscina.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZSCh.D.3431-05/08 Ocieplenie fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzenie wód opadowych i wykonanie drenażu opaskowego budynku Zespołu Szkół w Chróścinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie i odbioru robót związanych z ociepleniem fundamentowych ścian zewnętrznych, odprowadzeniem wód opadowych oraz drenażem opaskowym budynku Zespołu Szkół w Chróścinie przy ul. Niemodlińskiej 39. W zakres tych robót wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącego cokołu z cegły; - rozbiórka studzienek chłonnych przy narożach budynku; - rozbiórka częściowa szamb; - demontaż chodnika z betonu. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z wyprawą cienkowarstwową, 3. Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej na ścianach piwnic i murów fundamentowych, 4. Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmujące odprowadzenie wody opadowej z rur spustowych części A i B budynku do rowu melioracyjnego. 5. Wykonanie drenażu opaskowego w celu odprowadzenia wód gruntowych z poziomu fundamentu budynku. Zebrane wody odprowadzić należy do przewidzianych studni chłonnych i rowu melioracyjnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmujące specjalizacje: konstrukcyjno-budowlaną; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych, kanalizacyjnych; należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwu zadań o charakterze i złożoności odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na wykonaniu robót, w których występują wszystkie roboty branżowe w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN zł - każde z nich. Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do oferty wykazu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, i przedłożonych dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością . 4. Zatrudniają na podstawie umowy o pracę w grupie pracowników produkcyjnych co najmniej 15 osób lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia do kierowania robotami legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Udzielą pełnej gwarancji (materiały i robocizna) na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 3 lata. 7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z wymogiem opisanym w rozdziale III ust.2. 5. Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. 6. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z ostatnich 3 lat. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna polisa ubezpieczeniową, a przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań - co najmniej dwóch, o charakterze i złożoności odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, sporządzony wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (posiadane uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w punktach III ust. 2 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o udostępnioną przez Zamawiającego dokumentację. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 250 tys. PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zschroscina.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Chróścinie u. Niemodlińska 39, 46-073 Chróścina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Chróścinie u. Niemodlińska 39, 46-073 Chróścina.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.