eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych w latach 2012 - 2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Świdnik: Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych w latach 2012 - 2016.
Numer ogłoszenia: 145450 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku , al. Lotników Polskich 2, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 745 55 90, faks 81 745 55 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspswidnik.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostki budżetowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych w latach 2012 - 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych latach 2012 - 2016. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - benzyna bezołowiowa 95 w ilości do 4 000 litrów - olej napędowy w ilości w ilości do 45 000 litrów W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo-gaśniczych. 3. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb zamawiającego. 4. Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, b) tankowanie do pojemników dostarczonych przez Zamawiającego. 5. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie bezgotówkowo w systemie kart flotowych. 6. Wykonawca wystawi karty flotowe na pojazdy wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. 7. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 8. Karty flotowe służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliw określonych w pkt 2. 9. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. 10. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową w tankowanym pojeździe. 11. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w sieci stacji na terenie całego kraju. 12. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy. 13. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny na stacjach paliw oferenta z dnia zakupu. 14. Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1-go do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca). 15. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 16. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku, odległość stacji paliw od siedziby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku - ul. Aleja Lotników Polskich 2 nie może być większa niż 5 km oraz odległość stacji paliw od siedziby Posterunku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Piaskach ul. Strażacka 9 nie może być większa niż 5 km. 17. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02 lutego 2012 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 136) oraz być zgodne z normami: PN EN 228:2005(U) - dotyczy benzyny bezołowiowej, PN EN 590:2005 (U) - dotyczy oleju napędowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspswidnik.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ul. Aleja Lotników Polskich 2, 21-045 Świdnik..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ul. Aleja Lotników Polskich 2, 21-045 Świdnik (Sekretariat), w godz. 7:30 - 15:30 lub przesłać pocztą na wskazany wyżej adres..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.