eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockObsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Serock: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 145499 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia. Obsługa bankowa obejmuje niżej wymieniony katalog usług podstawowych i dodatkowych: 1.Otwarcie rachunku bankowego 2.Prowadzenie rachunku bankowego 3.1.Przelewy na rachunki prowadzone w innych bankach 3.2.Przelewy na rachunki jednostek Urzędu Gminy 3.3.Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy 3.4.Przelewy papierowe 4.1.Wpłaty gotówkowe a)na r-ki w banku klienta b)na r-ki w innych bankach 4.2.Wypłaty gotówkowe 5.Wkłady oszczędnościowe i środków pieniężnych 5.1.Płatne na żądanie 5.2.Lokaty terminowe a.na porę nocną powyżej 10.000zł b.na 48 godzin powyżej 10.000zł c.na 7 dni powyżej 10.000zł d.na m-c w kwocie powyżej 10.000zł e.na 3 m.-ce w kwocie powyżej 10.000zł. f.na 6 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł g.na 12 m.-cy w kwocie powyżej 10.000zł h.na 24 m-ce w kwocie powyżej 10.000zł 6.Warunki Obsługi 6.1.Zainstalowanie w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi 6.2.Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku 6.3.Udzielanie odnawialnych kredytów krótkoterminowych 6.4Założenie i prowadzenie rachunków płatności masowych 6.5Zorganizowanie i prowadzenie na terenie miasta Serock punktu kasowego 6.6Wydawanie zaświadczeń bankowych bez pobierania opłat i prowizji 3.3Dla każdej z niżej wymienionych instytucji, Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić oddzielne rachunki i obsługę bankową na zasadach określonych w przedmiotowym zamówieniu. Umowa według wzoru załączonego do SIWZ zostanie podpisana pomiędzy Wykonawcą a każdą instytucją oddzielnie. W imieniu n/w instytucji będzie każdorazowo występować osoba do tego upoważniona: - Urząd Miasta i Gminy w Serocku, - Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku, - Miejsko -Gminny Zakład Wodociągów w Serocku, - Miejsko - Gminy Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Serocku, - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Serocku, - Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku, - Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Serocku, - Zespół Szkół w Zegrzu, - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej, - Szkoła Podstawowa im. J. Szaniawskiego w Jadwisinie, - Samorządowe Przedszkole im. Krasnala Hałabały w Serocku, - Samorządowe Przedszkole w Zegrzu, - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Serocku. 3.4Dochody w budżecie Gminy Serock wynoszą w 2016 r. 59.006.754,98 zł, a w latach następnych będą wyższe. 3.5W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: 1) prowadzenie i bieżącą obsługę rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i depozytowych, 2) dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym, 3) system elektronicznej obsługi rachunków w siedzibie Zamawiającej a w jego ramach zapewni elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającej przez Wykonawcę, w tym: - dostęp on-line do informacji: o obrotach na rachunku bankowym, o bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu), o bieżącym stanie środków na rachunkach bankowych (w tym samym dniu), - przeglądanie historii rachunku, - składanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, - składanie dyspozycji wydania blankietów czekowych, - możliwości pobierania wyciągów drogą elektroniczną. 3.6 Warunki prowadzenia usługi: 1) Warunki zawarte w tabeli opłat stanowiącej załącznik do oferty, a później do umowy nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. 2) Wykonawca będzie dostarczał bezpłatne i podpisane wyciągi z rachunku bankowego do godziny 12 każdego dnia roboczego z dnia poprzedniego. 3) W przypadku powstania dodatkowej jednostki budżetowej w Gminie np. Przedszkole lub Szkoła oraz jeżeli zajdzie potrzeba otwarcia dodatkowego konta w ramach rachunku Zamawiającego bądź jednostek organizacyjnych Wykonawca otworzy takie konto w ramach rachunku bankowego na takich samych warunkach jak w ofercie. 4) Wykonawca będzie prowadził obsługę rachunku bankowego do ostatniego dnia w roku. 5) Zamówienie musi być wykonane zgodnie z: a) niniejszą SIWZ, b) umową i obowiązującymi przepisami w danym przedmiocie zamówienia. c) regulaminem prowadzenia rachunku pod warunkiem, że nie będzie on sprzeczny z zapisami umowy i SIWZ. 3.7 Zamawiający posiada dwa rachunki masowe do obsługi wpływów z podatków i opłat lokalnych (ok. 10 tysięcy aktualnych kont) oraz do obsługi opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi (ok. 6 tysięcy kont aktualnych). W tym zakresie Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyciągi bankowe z kont masowych w wersji obsługiwanej przez systemy księgowe Zamawiającego, tj. firmy: U.I INFO - Systemy Roman Groszek Sp. J. oraz program GOMiG (gospodarka odpadami) firmy: ARISCO Sp. z o.o. 3.8 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do otwarcia na terenie Miasta Serock jednego oddziału, filii lub punktu obsługi oddalonego od siedziby Urzędu nie dalej niż w promieniu 500m. w celu prowadzenia obsługi kasowej Gminy. Bank nie może pobierać opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat i wypłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy. 3.9 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone. 3.10 Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie oferty wariantowej, tj. na wykonanie części zakresu zamówienia. Zamówienie można wykonać dzieląc je na dwa warianty. Wariant I: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych wraz z prowadzeniem punktu kasowego; Wariant II: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych bez prowadzenia punktu kasowego; Uwaga: Godziny pracy punktu kasowego muszą pokrywać się z godzinami pracy Urzędu Miasta i Gminy Serock tj. w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada zezwolenie uprawniające go do wykonywania czynności bankowych objętych przedmiotowym zamówieniem, wydane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2005 r. Nr 83, poz. 719 ze zm.). Warunek ten nie dotyczy instytucji bankowych, które powstały na podstawie art. 44 ustawy Prawo bankowe. Instytucje te, mają obowiązek złożenia oświadczenia o powstaniu według tego trybu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wysokość oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach bankowych - 10
  • 3 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadkach, o których mowa w art. 142 ust. 5 Pzp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Serock, ul. Rynek 21, 05 - 140 Serock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, Kancelaria Ogólna, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.