To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Mysłowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Sekretarka - asystentka szefa z podstawami języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 145658 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101897 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Sekretarka - asystentka szefa z podstawami języka angielskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Mysłowicach posiadających wykształcenie minimum średnie w zakresie Sekretarka - asystentka szefa z podstawami języka angielskiego.
Szkolenie musi składać się z części teoretycznej oraz praktycznej oraz musi zakończyć się egzaminem z zakresu materiału objętego programem kursu. Uczestnicy kursu muszą otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Koszty w/w materiałów będą elementem kosztorysu szkolenia, a ich cena nie powinna przekraczać ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzymuje zaświadczenie wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216) oraz inne dokumenty potwierdzające ukończenie danego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli jest to wymagane w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Liczba osób do przeszkolenia:
10 osób bezrobotnych
2. Czas trwania zajęć:
Maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu. Jeżeli pierwszy lub ostatni dzień szkolenia wypada w środku tygodnia, to zasada minimum 30 godzin w tych tygodniach nie obowiązuje. Ponadto warunek minimum 30 godzin zajęć tygodniowo nie jest wymagany w tygodniach, w których występują dni ustawowo wolne od pracy. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie.
3. Liczba godzin szkolenia:
Minimum 315 godzin zegarowych, w tym:
- zajęcia teoretyczne
- zajęcia praktyczne
Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 70% programu szkolenia.
4. Program szkolenia:
Musi zawierać minimum następujące zakresy tematyczne:
1. Podstawy prawne funkcjonowania firmy (minimum 20 godzin zegarowych).
2. Wyposażenie sekretariatu i stanowiska pracy (minimum 5 godzin zegarowych).
3. Zasady organizacji pracy w sekretariacie (minimum 5 godzin zegarowych)
4. Zasady organizowania spotkań biznesowych (minimum 5 godzin zegarowych)
5. Zasady obiegu dokumentów, schemat organizacyjny (minimum 5 godzin zegarowych)
6. Zasady redagowania i formatowania pism (minimum 5 godzin zegarowych)
7. Regulacje prawne dotyczące prowadzenia korespondencji (minimum 5 godzin)
8. Komputerowe programy biurowe i do tworzenia prezentacji multimedialnych (minimum 50 godzin zegarowych)
9. Edytory tekstu, korespondencja seryjna, arkusz kalkulacyjny (minimum 50 godzin zegarowych)
10. Źródła pozyskiwania danych (minimum 5 godzin zegarowych)
11. Bazy danych (minimum 5 godzin zegarowych)
12. Programy komputerowe umożliwiające przeprowadzenie wideo- i telekonferencji (minimum 5 godzin zegarowych)
13. Internet i poczta elektroniczna (minimum 5 godzin zegarowych)
14. Zasady prowadzenia i oznaczania akt (minimum 5 godzin zegarowych)
15. Archiwizowanie akt (minimum 5 godzin zegarowych)
16. Prezentacja i sposób bycia - biurowy savoir vivre (minimum 20 godzin zegarowych)
17. Elementy zarządzania (minimum 10 godzin zegarowych)
18. Zarządzanie czasem (minimum 7 godzin zegarowych)
19. Podstawy języka angielskiego - słownictwo związane z pracą biurową, gramatyka, przyjmowanie telefonów, obsługa klienta, sporządzanie korespondencji (minimum 90 godzin zegarowych)
20. Egzamin wewnętrzny (maksimum 8 godzin zegarowych)
5. Materiały dydaktyczne:
Każdy uczestnik szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały dydaktyczne (drukowane) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki.
6. Egzamin końcowy wewnętrzny:
Egzamin końcowy wewnętrzny musi być integralną częścią programu oraz wchodzić
w skład ilości godzin przewidzianych dla danego szkolenia. Egzamin końcowy wewnętrzny musi być ujęty w programie kursu w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin. Egzamin końcowy wewnętrzny powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć.
7. Dokumenty ukończenia szkolenia:
- dokument ukończenia szkolenia - świadectwo na druku MEN
8. Inne:
Każdemu uczestnikowi należy zapewnić:
- kawę, herbatę, wodę mineralną
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., Mikołowska 100 A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11450,00
Oferta z najniższą ceną: 11450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mysłowicach wraz z cateringiem.
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami należącymi do mniejszości etnicznych, osobami narażonymi na dyskryminację ze względu na cechy prawnie chronione...
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku łaźni górniczej nr 4 znajdującej się na terenie Zakładu głównego w PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice Wesoła
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów trzech szkół objętych projektem Eduszansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.