Og³oszenie z dnia 2025-04-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mys³owicach wraz z cateringiem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2222812
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mys³owicach wraz z cateringiem.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97c21dea-1782-4380-9841-f8ca2912ae06
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00190191
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044206/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Szkolenie DIALOG MOTYWACYJNY
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krok Naprzód
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97c21dea-1782-4380-9841-f8ca2912ae063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie oferty, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl/ (dalej nazywanej jako „Platforma”) formularza „Z³ó¿ ofertê” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ informacji oraz dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zp@mops-myslowice,pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Korzystanie z platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Szczegó³y w Rozdziale 16 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zalecenia:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
c) w¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
d) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES.
e) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem XAdES. W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawieraj±cego podpis
f) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
g) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Szczegó³y w Rozdziale 17 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy – MOPS Mys³owice- informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach maj±cy siedzibê przy ul. Gwarków 24, 41-400 Mys³owice, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach.
2. W Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych - Agnieszkê KOTWAS, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pod adresem email: iodo@mops-myslowice.pl dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, nie krótszy ni¿ 4 lata od zakoñczenia postêpowania. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).
5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. osobie fizycznej nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241.1-13/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 20250,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest czterodniowe szkolenie dla kadry projektu Krok Naprzód z zakresu dialogu motywacyjnego wraz z cateringiem.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-05 do 2025-05-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby prowadz±cej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿:1) w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat wykona³ lub wykonuje: us³ugê, polegaj±c± na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia stacjonarnego dla co najmniej 10 osób o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 10.000,00 PLN brutto.
Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania siê us³ugami (umowami) realizowanymi na rzecz ró¿nych podmiotów zlecaj±cych.
Uwaga: W przypadku us³ug wykonywanych (powtarzaj±cych siê) –us³ugi zrealizowane w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, do daty sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Wykonawca podaje warto¶æ wykonanej us³ugi w ramach wykonywanej umowy, a nie ³±czn± warto¶æ umowy.
Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
2) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji tego zamówienia publicznego umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. 1 trenera z wykszta³ceniem wy¿szym oraz certyfikatem trenera lub uprawnieniami pedagogicznymi, który ma do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ o tematyce zgodnej z przedmiotowym postêpowaniem (minimum 2 szkolenia dla co najmniej 5 osób, w ci±gu ostatnich 24 m-cy).
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. W sytuacji korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest sk³adane, wraz z ofert±, tak¿e dla tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. W sytuacji korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest sk³adane, wraz z ofert±, tak¿e dla tych podmiotów.
Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Wykazu us³ug zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ, o których mowa w pkt. 3.4 ppkt 1 wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
b) Wykazu osób zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowieñ niniejszej Umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i pod rygorem bezskuteczno¶ci wymagaj± formy aneksu podpisanego przez obie Strony.2. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp mo¿e wyraziæ zgodê na dokonanie zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) konieczno¶ci przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, je¿eli ich przesuniêcie jest wynikiem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialny jest Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci, je¿eli stanowi ono nastêpstwo:
a) zmiany w strukturze lub organizacji Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶ci dokonania zmiany w obszarze finansowania zamówienia itp.,
2) przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wyst±pienia si³y wy¿szej, o której mowa w § 10;
3) konieczno¶ci przesuniêcia terminów umownych, je¶li owa konieczno¶æ powsta³a na skutek okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy;
4) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powo³a³ siê w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; zmiany zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;
5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy;
6) zmiany w zakresie sposobu wykonywania zamówienia, je¿eli zmiany wynikaj± z braku dostêpno¶ci na rynku lub d³ugich okresów oczekiwania na dostawê materia³ów niezbêdnych do realizacji zamówienia, w tym papieru, farb drukarskich itp., a Zamawiaj±cy zaakceptuje zmianê sposobu wykonywania zamówienia;
3. Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê niniejszej Umowy, przedk³ada Zamawiaj±cemu pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Wszelkie istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mog± byæ dokonywane wy³±cznie w przypadkach okre¶lonych powy¿ej i wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
6. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie wymagaj± aneksowania Umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy;
2) zmiany danych rejestrowych;
3) zmiany podwykonawców, na zasoby których Wykonawca nie powo³ywa³ siê w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mys³owicach wraz z cateringiem.
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami nale¿±cymi do mniejszo¶ci etnicznych, osobami nara¿onymi na dyskryminacjê ze wzglêdu na cechy prawnie chronione...
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku ³a¼ni górniczej nr 4 znajduj±cej siê na terenie Zak³adu g³ównego w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mys³owicach wraz z cateringiem.
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastêpcze - bo warto"
- "Dzienne formy us³ug opiekuñczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami nale¿±cymi do mniejszo¶ci etnicznych, osobami nara¿onymi na dyskryminacjê ze wzglêdu na cechy prawnie chronione...
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przysz³o¶æ PLUS. [...].*
- "¦wiadczenie us³ug: ¦wiadczenie us³ugi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTÊPCZEJ W POWIECIE GO£DAPSKIM"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.