Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie drogi dojazdowej do strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej PSP Nr 2 przy ul. Ks. J. Chrościckiego 76 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Pan Piotr Piątkowski, Pan Piotr Gąska, Pan Paweł Bechcicki, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800, e-mail: kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa-straz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie drogi dojazdowej do strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej PSP Nr 2 przy ul. Ks. J. Chrościckiego 76. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Ks. J. Chrościckiego 76 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie budowy drogi dojazdowej do strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 2 w Warszawie, ul. Chrościckiego 76, na podstawie: -Projektu remontu drogi dojazdowej do strażnicy JRG Nr 2 w Warszawie -Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót -Przedmiaru robót Powierzchnia jezdni (wraz z wjazdami) = 1177,04 m2, Powierzchnia chodnika = 61,0 m2, Powierzchnia pobocza = 33,64 m2, Krawężniki 20 x 30 cm = 262,0 m, Obrzeża 8 x 30 cm cm = 46,0 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.61 - Przejścia dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje wykonanie budowy drogi dojazdowej do strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 2 w Warszawie, ul. Chrościckiego 76, na podstawie : -Projektu remontu drogi dojazdowej do strażnicy JRG Nr 2 w Warszawie -Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót -Przedmiaru robót 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium może być wniesione: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wymagane jest aby wadium złożone w formie innej niż pieniężna było w oryginale. Zamawiający zwróci oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium o którym mowa powyżej po zakończeniu postępowania. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia instytucji kredytowych lub gwarancji bankowej (nieodwołalnej, bezwarunkowej) musi zawierać zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego tj. Komendanta Miejskiego PSP m. st. Warszawy, gdy: 1.oferent po wyborze jego oferty odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy oferenta. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium oferent powinien powołać się na oznaczenie oferty tj. oferta - budowa drogi JRG 2. Wadium w pieniądzu w wysokości 5 000,00 zł należy wnieść na konto Komendy Miejska PSP m. st. Warszawy w Banku PEKAO S.A. XVI O/w Warszawie 43 1240 2135 1111 0010 0319 3812, przed terminem składania ofert. Oferta, która nie będzie zabezpieczona kwotą wadium zostanie odrzucona (oryginał wniesienia wadium należy umieścić w ofercie - do zwrotu po zakończeniu postępowania). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda załączenia, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony dokumentacją projektową i ceną ofertową, Oferent zobowiązany jest podać wartość oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena oferty. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) oświadczenia potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publiczny z późn. zm. pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publiczny z późn. zm. wg załącznika nr 4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub kserokopie bezusterkowego protokołu odbioru robót - potwierdzone muszą być wszystkie wymienione w załączniku nr 5 roboty). 3.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 6. 4.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 7, dodatkowo należy załączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacenie składek przez osobę (pracownika) która będzie odpowiedzialna za wykonanie robót. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Oświadczenie - załącznik nr 3.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:30, Oferty, które zostaną terminowo złożone we wskazanym powyżej miejscu, zamawiający otworzy na publicznym otwarciu ofert o godz. 10.30 w świetlicy strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy. ul. Polna 1 Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie.
- Przebudowa systemu CCTV (telewizji przemysłowej) w Areszcie Śledczym w Warszawie - Służewcu.
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 540 od km 1+027 do km 3+024 polegająca na rozbiórce dwóch istniejących przepustów w km 1+123 oraz 2+972 w m. Cekanowo i budowie dwóch nowych obiektów mostowych"
- DZP.261.47.2024 świadczenie usług cateringowych na potrzeby VI Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
- Remont nawierzchni chodników w ulicy Modzelewskiego w ramach zadania pn.: "Utrzymanie i remonty dróg gminnych" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Kodeń
- Prace konserwatorskie w Zespole pałacowo - ogrodowym "Placencja"
- Remont posadzki w budynku hali uprawowej wraz z odwodnieniem w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 gr. woj.-Mława - Przasnysz - Ostrołęka prowadzącej do terenów inwestycyjnych Przasnyskiej Strefy Gospodarczej w Sierakowie -odcinek nr 6 od km 118+000 do km 118+750
- Budowa brodu na rzece Tyrawka w Siemuszowej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.