eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Wrocław: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE
Numer ogłoszenia: 145730 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji w warunkach uzdrowiskowych, zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszej SIWZ. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6 - usługi medyczne i podobne. 3.Wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011r. Nr 142, poz. 835) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 4.Wykonawca gwarantuje, że czynności wskazane w ust. 1 będą wykonywane przez lekarzy specjalistów z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej i/lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, zwanych dalej lekarzami specjalistami. Lekarze specjaliści wraz ze wskazaniem uprawnień wymieni są w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdym przypadku utraty uprawnień przez lekarza specjalistę wymienionego w załączniku nr 6 i zapewnić wprowadzenie na jego miejsce innego lekarza specjalisty, posiadającego wymagane uprawnienia. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej. 5.Wykonawca winien znać zasady aprobaty skierowania pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego oraz zakres obowiązków lekarza specjalisty w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej w związku z wykonywaniem usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany lekarza specjalisty w przypadku niezadowolenia z jakości wykonywanej przez niego pracy lub w przypadku naruszenia przez niego innych warunków zawartych w Specyfikacji i umowie, w szczególności obowiązku zachowania tajemnicy, o której mowa w § 6 i 7 umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać żądania Zamawiającego dotyczące składu lekarzy specjalistów. 7.Ewentualna zmiana (wymiana) któregokolwiek z lekarzy specjalistów wskazanych w załączniku nr 6 do Specyfikacji, będzie możliwa za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy, przy uwzględnieniu wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przy spełnieniu warunków stawianych lekarzom specjalistom. Nowy lekarz specjalista wchodzący w miejsce poprzedniego musi spełniać warunki określone w SIWZ i w umowie. 8.Zmiana (wymiana) lekarza specjalisty nie może prowadzić do zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy; nie może zatem dotyczyć przypadku lekarza specjalisty będącego jednocześnie jednym z wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), z którymi Zamawiający zawrze umowę. 9.Zakres obowiązków lekarza specjalisty, tj. lekarza balneologii i medycyny fizykalnej lub lekarza rehabilitacji medycznej: a)potwierdzanie pod względem merytorycznym skierowań na leczenie uzdrowiskowe, b)dokonywanie weryfikacji skierowań, c)ocenianie pod względem medycznym odwołań ubezpieczonych dotyczących potwierdzenia lub nie potwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe, d)opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, 10.Zamówienie obejmuje szacunkową liczbę około 34.000 skierowań. 11.Podaną ilość skierowań należy traktować jako szacunkową liczbę skierowań w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w trakcie realizacji zamówienia weryfikacji ilości skierowań (34.000). Jeżeli przeprowadzona weryfikacja wskaże na mniejsze zapotrzebowanie w zakresie potwierdzanych ilości skierowań niż wynikające z umowy (np. z powodu faktycznego zmniejszenia się ilości skierowań wpływających do Zamawiającego bądź z powodu zawarcia przez Zamawiającego stosunku pracy w zakresie objętym przedmiotem umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia szacunkowej ilości skierowań. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. 13.Każda aprobata poszczególnego skierowania będzie wykonywana w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania skierowań danemu lekarzowi specjaliście przez pracowników Zamawiającego. 14.Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ - Lekarz specjalista zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych usługą w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (miejsce wykonania zamówienia), co obliguje go do kontaktu z Zamawiającym przynajmniej 2 razy w tygodniu przez minimum 2 godziny, w godzinach pracy Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (8:00 - 16:00)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (pkt I - tabela) winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. w świadczeniu usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W zakresie kwalifikacji zawodowych, wykształcenia - osoby te winny posiadać: 1)Dyplom lekarza medycyny; 2)prawo wykonywania zawodu lekarza; 3)specjalizację w dziedzinie: balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej. Zakres wykonywanych czynności wykazanych osób określa pkt 5 formularza oferty. Podstawę do dysponowania osobami (np. umowa o pracę, udostępnienie przez podmiot trzeci, umowa konsorcjum) należy wskazać w pkt I formularza wykaz osób (tabela). Wymóg posiadania uprawnień wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. Nr 142, poz. 835) wydane na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

c)Dyplom lekarza medycyny - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d)prawo wykonywania zawodu lekarza - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,, e)dokument potwierdzający specjalizację w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub w dziedzinie rehabilitacji medycznej - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

12.1Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 12.2Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 12.3Strony dopuszczają także możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 12.4Zmiany, o których mowa w pkt 12.3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 12.5Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zmian.). 12.6Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będę z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 12.7Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług . 12.8Jeżeli zmiana stawki podatku będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości skierowań określonej w niniejszej umowie jako maksymalna. W takiej sytuacji realizacja umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.