To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Wrocław: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE
Numer ogłoszenia: 194308 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145730 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji w warunkach uzdrowiskowych, zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszej SIWZ. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6 - usługi medyczne i podobne. 3.Wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia7 lipca 2011r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011r. Nr 142, poz. 835) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 4.Wykonawca gwarantuje, że czynności wskazane w ust. 1 będą wykonywane przez lekarzy specjalistów z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej i/lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, zwanych dalej lekarzami specjalistami. Lekarze specjaliści wraz ze wskazaniem uprawnień wymieni są w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdym przypadku utraty uprawnień przez lekarza specjalistę wymienionego w załączniku nr 6 i zapewnić wprowadzenie na jego miejsce innego lekarza specjalisty, posiadającego wymagane uprawnienia. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej. 5.Wykonawca winien znać zasady aprobaty skierowania pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego oraz zakres obowiązków lekarza specjalisty w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej w związku z wykonywaniem usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany lekarza specjalisty w przypadku niezadowolenia z jakości wykonywanej przez niego pracy lub w przypadku naruszenia przez niego innych warunków zawartych w Specyfikacji i umowie, w szczególności obowiązku zachowania tajemnicy, o której mowa w § 6 i 7 umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać żądania Zamawiającego dotyczące składu lekarzy specjalistów. 7.Ewentualna zmiana (wymiana) któregokolwiek z lekarzy specjalistów wskazanych w załączniku nr 6 do Specyfikacji, będzie możliwa za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy, przy uwzględnieniu wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przy spełnieniu warunków stawianych lekarzom specjalistom. Nowy lekarz specjalista wchodzący w miejsce poprzedniego musi spełniać warunki określone w SIWZ i w umowie. 8.Zmiana (wymiana) lekarza specjalisty nie może prowadzić do zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy; nie może zatem dotyczyć przypadku lekarza specjalisty będącego jednocześnie jednym z wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), z którymi Zamawiający zawrze umowę. 9.Zakres obowiązków lekarza specjalisty, tj. lekarza balneologii i medycyny fizykalnej lub lekarza rehabilitacji medycznej: a)potwierdzanie pod względem merytorycznym skierowań na leczenie uzdrowiskowe, b)dokonywanie weryfikacji skierowań, c)ocenianie pod względem medycznym odwołań ubezpieczonych dotyczących potwierdzenia lub nie potwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe, d)opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, 10.Zamówienie obejmuje szacunkową liczbę około 34.000 skierowań. 11.Podaną ilość skierowań należy traktować jako szacunkową liczbę skierowań w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w trakcie realizacji zamówienia weryfikacji ilości skierowań (34.000). Jeżeli przeprowadzona weryfikacja wskaże na mniejsze zapotrzebowanie w zakresie potwierdzanych ilości skierowań niż wynikające z umowy (np. z powodu faktycznego zmniejszenia się ilości skierowań wpływających do Zamawiającego bądź z powodu zawarcia przez Zamawiającego stosunku pracy w zakresie objętym przedmiotem umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia szacunkowej ilości skierowań. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. 13.Każda aprobata poszczególnego skierowania będzie wykonywana w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania skierowań danemu lekarzowi specjaliście przez pracowników Zamawiającego. 14.Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ - Lekarz specjalista zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych usługą w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (miejsce wykonania zamówienia), co obliguje go do kontaktu z Zamawiającym przynajmniej 2 razy w tygodniu przez minimum 2 godziny, w godzinach pracy Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (8:00 - 16:00)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW DROBNIK WYJAZDOWA POMOC MEDYCZNA
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW DROBNIK WYJAZDOWA POMOC MEDYCZNA
- Wyjazdowa Pomoc Medyczna Jarosław Drobnik, ul. H. Brodatego 5/12, 50-250 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119000,00
Oferta z najniższą ceną: 119000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa komputerów, laptopów i monitorów
- SZP/242-219/2024 Usługa cateringowa na rzecz Politechniki Wrocławskiej podczas konferencji "Building Bridges 2024" w dniach 25-28.11.2024r.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń doskonalących i kwalifikacyjnych dla kadry pedagogicznej wybranych wrocławskich przedszkoli - w podziale na 4 zadania.
- Remont pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany stelaży podtynkowych na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.
- Dostawa endoprotez typu "custom made" wykonanych w technice 3D dla Kliniki Ortopedii, Traumatologii Narządu Ruchu i Chirurgii Ręki
- Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pakiet rehabilitacyjny w postaci masaży rehabilitacyjnych, terapii manualnej, zabiegów fizjoterapeutycznych dla UMT i PUP.
- Usługi badań lekarskich, konsultacji spec. oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych i instytucji w m. Grudziądz, Grupa i Gardeja
- Całodobowe świadczenie usług medycznych w zakresie osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu wytrzeźwienia i przewidzianych do umieszczenia w policyjnym PDOZ dla KPP w MMz
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.