Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Piekoszów: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektów systemowych
Aktywizacja zawodowa i pomoc w funkcjonowaniu rodzin z osobami bezrobotnymi w gminie Piekoszów
Numer ogłoszenia: 145734 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie , ul. Częstochowska 85a, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3061809, 3061856, faks 0-41 3061809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektów systemowych Aktywizacja zawodowa i pomoc w funkcjonowaniu rodzin z osobami bezrobotnymi w gminie Piekoszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektów systemowych Aktywizacja zawodowa i pomoc w funkcjonowaniu rodzin z osobami bezrobotnymi w gminie Piekoszów Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w szkoleń; 1.Księgowość komputerowa w małej i średniej firmie - 80 godz., 2 - osoby 2.Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci - 100 godz., 3 - osoby 3.Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 100 godz., 8 - osób 4.Sprzedawca - 100 godz., 4 - osoby 5.Obsługa kas fiskalnych - 24 godz., 13 osób 6.Kucharz z obsługą przyjęć okolicznościowych - 100 godz., 5 - osób 7.Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 202 godz., 5 - osób 8.Bukieciarz - 64 godz., 1 - osoba 9.Murarz-tynkarz - 200 godz., 1 - osoba 10.Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (wózków widłowych) - 67 godz., 1 - osoba 11.Podstawy obsługi komputera - 32 godz., 18 - osób Zamawiający dopuszcza możliwość w przypadku szkoleń gdzie ilość osób przewidzianych przez zamawiającego nie zapewnia stworzenia pełnej grupy szkoleniowej, aby te osoby zostały włączone w skład innej grupy o takiej samej tematyce szkolenia (zgodnie z załączonym wykazem osób oraz przypisanym tematem szkolenia dla każdej z tych osób), lecz nie później niż w terminie do dnia 30.09.2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem min. 1 szkolenia z każdego rodzaju wymienionych szkoleń wskazanych w pkt. 3.1 (szkolenie grupowe to min. 10 osób.) Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; Wykaz sal dydaktycznych w budynku w tym również przystosowanym dla osób niepełnosprawnych które muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. W przypadku szkoleń, gdzie program przewiduje zajęcia przy komputerze, każdy uczestnik musi mieć dostęp do niezależnego stanowiska komputerowego posiadającego niezbędne i legalne oprogramowanie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca-trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Lp. Nazwa szkolenia Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1. Księgowość komputerowa w małej i średniej firmie 2 osoby posiadające: wyższe wykształcenie ekonomiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu księgowości. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 2. Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci 2 osoby posiadające: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 3. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci 2 osoby posiadające: wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 4. Sprzedawca 2 osoby posiadające: wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 5. Obsługa kas fiskalnych 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi kas fiskalnych 6. Kucharz z obsługą przyjęć okolicznościowych 3 osoby posiadające: wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 7. Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień 3 osoby posiadające: wykształcenie wyższe kierunkowe (m.in. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, technologia maszyn), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. - w przypadku zajęć praktycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora maszyn budowlanych i drogowych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 8. Bukieciarz 1 osoba posiadająca: wykształcenie min. średnie z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu. 9. Murarz - tynkarz 2 osoby posiadające: wykształcenie wyższe kierunkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. - w przypadku zajęć praktycznych (instruktor) - 1 osoba posiadająca wyższe kierunkowe lub średnie Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz BHP 10. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 3 osoby posiadające: wykształcenie wyższe kierunkowe doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz BHP. 11. Podstawy obsługi komputera 1 osoba posiadająca: wyższe wykształcenie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Oraz za posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1.Zmiana wykazanego do zajęć sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 2.Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 3.Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4.Zmiany ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcje realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na każde szkolenie. 5.Za zgodą Wykonawcy przesunięcia osób pomiędzy wskazanymi szkoleniami (zmiana jest możliwa tylko przy przesunięciu osoby na inne szkolenie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli cena tego szkolenia jest porównywalna (dopuszczalne 5% rozbieżności lub droższa.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie
z siedzibą: Piekoszów ul. Częstochowska 85a
pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:15, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie z siedzibą: Piekoszów ul. Częstochowska 85a pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Numer i nazwa poddziałania: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt finansowany z EFS...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z EFS Plus - RUNDA I
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kategorii C, C1, C+E, C1+E
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.