eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy CRZP/NCN/7/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Kraków: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy CRZP/NCN/7/2011.
Numer ogłoszenia: 145807 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104969 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 341 90 00, faks +48 12 341 90 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy CRZP/NCN/7/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Część 1 - Dostawa materiałów i sprzętu biurowego, zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku A do SIWZ. 1.1.2 Część 2 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku B do SIWZ. 2. Wymagania ogólne dla wszystkich części zamówienia: 2.1 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 12 miesięcy, liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, bądź do czasu wyczerpania kwoty na którą zawarto umowę na realizację przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 15 miesięcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. W przypadku wyczerpania kwoty umowy przed upływem 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia, umowa wygasa, zaś Zamawiający ogłosi nowe postępowanie przetargowe. 2.2 Zamawiający zastrzega, iż ilość zamawianych materiałów stanowi wartość szacunkową i może ulec zmianie (przemieszczenia ilościowe pomiędzy poszczególnymi rodzajami zamawianych artykułów w ramach kwoty umownej, tj. ceny oferty najkorzystniejszej) w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakości oferowanych artykułów przy zachowaniu szczegółowych zapisów w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. Wskazane w SIWZ nazwy własne, typy, modele, symbole itp. mają jedynie charakter wzorcowy. a. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane przez zamawiającego. b. Równoważny artykuł winien być określony z nazwy (nazwa, model, typ etc.) oraz poprzez podanie producenta, a w celu oceny równoważności oferowanego artykułu wykonawca obowiązany wskazać w przedkładanej ofercie właściwości materiału zamiennego poprzez dołączone opisy właściwości technicznych, funkcjonalnych w załączonej kalkulacji bądź poprzez dołączenie katalogów producenta lub informacji wygenerowane elektronicznie z oficjalnych portali lub stron internetowych producentów etc. 2.4 Całość sprzętu musi być fabrycznie nowa i objęta co najmniej 12 miesięczną gwarancją w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu szczegółowych warunków wskazanych przy opisie poszczególnych elementów zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia odpowiedzialności za wady fizyczne i prawne dostarczanych elementów zamówienia na podstawie odrębnych przepisów. 2.5 W przypadku stwierdzenia wad fizycznych bądź niezgodności ilości i rodzaju dostarczonych materiałów ze złożonym zapotrzebowaniem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego nieodpłatną wymianę lub usunięcie wady w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. 2.6 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.7 Wykonawca musi skalkulować w ofercie koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Narodowego Centrum Nauki przy ul. Królewskiej 57, 30-081 Kraków, I piętro (budynek Firmy Biprostal S.A.) zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem ze strony Zamawiającego w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.8 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, na co najmniej dwa sposoby spośród następujących: a. zgłoszenie telefoniczne, b. zgłoszenie za pośrednictwem faxu, c. zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej, d. zgłoszenie za pośrednictwem formularza umieszczonego na platformie internetowej z indywidualnym kontem Zamawiającego oraz ograniczeniem listy dostępnych artykułów do przedmiotów objętych niniejszym postępowaniem w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia (sposób dokonywania zamówień preferowany przez Zamawiającego). 2.9 Dostawa partii zamówionych materiałów musi nastąpić nie później niż 48 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 2.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia przykładowych próbek materiałów, w celu oceny ich równoważności w terminie dwóch dni od wezwania. Przedłożone próbki podlegają zwrotowi na wniosek Wykonawcy. 2.11 Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji w oparciu załączniki A i B, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.12 Wykonawca musi zapewnić, iż podane w ofercie ceny jednostkowe oferowanych materiałów i urządzeń nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 2.13 W przypadku, gdy wskazane przez Zamawiającego bądź oferowane przez Wykonawcę materiały biurowe nie występują w obrocie handlowym w opakowaniach lub ilościach podanych w niniejszym załączniku, Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia ceny adekwatnie do pożądanych przez Zamawiającego ilości. 2.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.15 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w Biurze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gólikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155868,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104517,57

  • Oferta z najniższą ceną: 98098,46 / Oferta z najwyższą ceną: 121737,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ProOffice.net, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22730,40

  • Oferta z najniższą ceną: 22730,40 / Oferta z najwyższą ceną: 23849,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.