To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-14
Knurów: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 145868 - 2016; data zamieszczenia: 14.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134963 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 12, ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352785, faks 032 2352785.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie, ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres ilościowy i jakościowy określony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - Pakiet 7 - Jaja. 3.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze raz w tygodniu (wtorek), od godz. 730 do 900, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność. 4.Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Miejskie Przedszkole nr 12 im. Janusza Korczaka, ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie lub za pomocą faksu, każdorazowo określając ilość i asortyment danej dostawy najpóźniej w przeddzień dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. SAVEX Alicja Szewczyk, ul. Marynarzy 9, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1888,00
Oferta z najniższą ceną: 1888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.