Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Kraków: Wymiana starej stolarki okiennej na okna PCV w budynkach Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24
Numer ogłoszenia: 145884 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana starej stolarki okiennej na okna PCV w budynkach Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wymiana 39 szt. okien na IV piętrze wraz z naprawą nadproży żelbetowych nad oknami od strony wschodniej w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie: -naprawy nadproży żelbetowych nad oknami IV p. od strony wschodniej ,wykonywane od zewnątrz z rusztowań -wymiany 39 szt. okien na IV p. na okna z PCV z wykończeniem ościeży płytami kartonowo-gipsowymi , pomalowaniem oraz wywozem starych okien Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV (5 szt.) w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Wymianę 5 szt. okien drewnianych na okna z PCV dla Wydziału Inżynierii Środowiska Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -wymiany okien drewnianych na okna z PCV z wykończeniem ościeży płytami kartonowo-gipsowymi, parapetami wewnętrznymi z PCV, pomalowaniem oraz wywozem starych okien Zadanie 3 Wymiana okien w budynku 10-21 obejmująca: a/ Wymianę 21 szt. okien drewnianych na okna PCV z parapetami wewnętrznymi meblowymi w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 b/ Wymianę 21 szt. okien drewnianych na okna PCV -typ C z parapetami wewnętrznymi meblowymi w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej dla Instytutu Matematyki Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców, tj. posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składając ofertę w zakresie zadania nr 2 musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością (np. opinie, referencje), gdy będzie uczestniczył w zadaniach nr 1 i nr 3 musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane dla każdego zadania osobno odpowiadające swoim rodzajem i wartością w kwocie 50.000,00 zł, natomiast w zakresie zadania nr 2 - bez podania kwoty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością (np. opinie, referencje) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenie z art. 22 ust. 1, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zZałącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy, - kierownik z uprawnieniami, dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, - wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - kosztorys ofertowy - ryczałtowy, kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oraz opis techniczny zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ dla każdego zadania odrębnie, - polisę, a przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek 10-24, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek 10-24, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wymiana 39 szt. okien na IV piętrze wraz z naprawą nadproży żelbetowych nad oknami od strony wschodniej w budynku 10-20 WIL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wymiana 39 szt. okien na IV piętrze wraz z naprawą nadproży żelbetowych nad oknami od strony wschodniej w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie: -naprawy nadproży żelbetowych nad oknami IV p. od strony wschodniej, wykonywane od zewnątrz z rusztowań -wymiany 39 szt. okien na IV p. na okna z PCV wraz z nawietrzakami z wykończeniem ościeży płytami kartonowo-gipsowymi, pomalowaniem oraz wywozem starych okien..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV (5 szt.) w budynku 10-19 WIŚ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV (5 szt.) w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Wymianę 5 szt. okien drewnianych na okna z PCV dla Wydziału Inżynierii Środowiska Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie: -wymiany okien drewnianych na okna z PCV wraz z nawietrzakami z wykończeniem ościeży płytami kartonowo-gipsowymi, parapetami wewnętrznymi z PCV, pomalowaniem oraz wywozem starych okien..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV w budynku 10-21 WIEiK dla Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej oraz Instytutu Matematyki Wydziału Matematyki i Informatyki Stosowanej Politechniki Krakowskiej w ilości 42 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Wymiana okien w budynku 10-21 obejmująca: a/ Wymianę 21 szt. okien drewnianych na okna PCV wraz z nawietrzakami z parapetami wewnętrznymi meblowymi w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 b/ Wymianę 21 szt. okien drewnianych na okna PCV wraz z nawietrzakami -typ C z parapetami wewnętrznymi meblowymi w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej dla Instytutu Matematyki Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 jak w opisie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie koncepcji dla budowy parkingu przy ul. Kobierzyńskiej 93 w Krakowie wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Elektroniki w budynku C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp. 272-084/25
- Weryfikacja dokumentacji projektowej, obejmującej projekt wykonawczy, projekt techniczny i projekt aranżacji wnętrz, dla budynku laboratoryjno-biurowego Instytutu Ekspertyz Sądowych
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz rękawiczek jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Miasta Krakowa w latach 2025-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- Modernizacja Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.