Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Jarosław: Remont elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu - bud. niski, etap II.
Numer ogłoszenia: 145985 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. 3 Maja 4, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 22 31, fax 0-16 621 22 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu - bud. niski, etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu - bud. niski, etap II.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 29.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ( również Konsorcja ), którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie i załączyć je do oferty. 6.2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przysługujących do przetargu są następujące: 6.2.1.Wykonawca winien być podmiotem zarejestrowanym, zdolnym do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzać Wypis z Rejestru Przedsiębiorców lub inne właściwe dokumenty załączone do ofert ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 6.2.2.Poszczególni Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 6.2.3.Cały kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem ( uprawnienia do przynależności do OIIB). 6.2.4.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6.2.5.Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 6.3.Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi: 6.3.1.Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane na podstawie pkt.7 SIWZ. 6.3.2.Do oferty należy załączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się, że wszyscy partnerzy ponoszą solidną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. 6.3.3.Wszyscy partnerzy konsorcjum są zobowiązani zostać w konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego i po jego zakończeniu przez okres gwarancji i rękojmi, co winno być zapisane w umowie notarialnej konsorcjum. 6.3.4.Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty (formularz 3). 6.3.5.Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej ofercie czy to indywidualnie, czy też jako partner konsorcjum, w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku obydwie oferty zostaną odrzucone z dalszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 7.1.Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 7.1.1.Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1). 7.1.2.Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2). 7.1.3.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 7.1.4.Jeżeli dotyczy, informacja o Wykonawcach stanowiących konsorcjum (Formularz 2a). 7.1.5.Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy o z.p. (Formularz 2b). 7.1.6.Wypis z rejestru przedsiębiorstw albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.7. Pełnomocnictwo (Formularz 3). 7.1.8.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w pkt. 6.2.5. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.9.Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 4). Do formularza należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie ( z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 7.1.10.Wyceniony przedmiar robót ( kosztorys ofertowy ) sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Część 3 dokumentów przetargowych ) i zgodnie z zasadami zawartymi w pkt. 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.1.11.Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 7.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w Rejestrze Przedsiębiorców lub pełnomocnictwie dołączonym do oferty (Formularz 3) w przypadku konsorcjum lub osoby podpisującej ofertę innej niż wymienionej w Rejestrze Przedsiębiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lo.kopernik.jaroslaw.pl/www/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 4, 37-500 Jarosław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 4, 37-500 Jarosław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czajowicach
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.