Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Lądek Zdrój: Wymiana pokrycia dachowego i instalacji elektrycznej budynku świetlicy wiejskiej w Skrzynce
Numer ogłoszenia: 146044 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Rekreacji , plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 81 46 562, faks 74 81 46 245.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i instalacji elektrycznej budynku świetlicy wiejskiej w Skrzynce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia to: Wymiana pokrycia dachowego budynek główny: rozbiórka pokrycia z dachówki- 233,863 m2; rozebranie pokrycia dachowego z blachy - 55.739 m2; rozebranie rynien z blachy - 36.10 m; rozebranie rur spustowych z blachy - 7.00 m; rozebranie elementów więźb dachowych -ołacenie dachu - 289.522 m2; wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe - 16.04 m; wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty - 2.50 m; rozebranie elementów więźby dachowej - deskowania dachu z desek - 16.040 m2;wykonanie elementów dachu budynek główny - murłaty o przekr.poprz. drewna 180 cm2 z tarcicy nasyc. - montowanie do dachu ganku wejściowego - 0.048 m3; wykonanie elementów dachu - konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - wymiany o przekroju do 180 cm2 - 0.038 m3; wykonanie elementów dachu - krokwie zwykłe dł. do 4.5 m przekr.poprz. drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej dot. ganku wejściowego - 0,277 m3; izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny mineralnej poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowej na gorąco do podłoża betonowego - ganek wejściowy - 8.325 m2; izolacja cieplna z wełny mineralnej przestrzeni międzybelkowej istniejących stropów drewnianych z ułożeniem na ślepym pułapie - 69.080 m2; folia wstępnego krycia wiatroizolacyjna układana na krokwiach - 296.526 m2; łączenie - rozstaw łat 40 cm - 296.526 m2; przemurowanie komina z cegły klinkierowej na zaprawie SOPRO KMT - 0.270 m3; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. W rozwinięciu do 25 cm - pas nadrynnowy - 4.00 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - komina oraz styku dachy z murem sąsiedniego budynku - 6.646 m2; deskowanie okapu połaci dachowych z tarcicy nasyconej - 15.162 m2; zamocowanie na wkręty deski czołowej z twardego drewna (modrzew) po struganiu gr. 32 mm - 41.70 m; rynny dachowe półokrągłe o śr. 125 cm montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej - 36.10 m; zbiorniczki przy rynnach z blachy powlekanej montaż z gotowych elementów - 4 szt; rury wentylacyjne fi 150 mm - z blachy stakowej nierdzewnej ocieplone w poddaszu wełną mineralną gr. 6 cm i płaszczem osłaniającym z blachy ocynkowanej - 6 szt; pokrycie dachu dachówką zakładkową ceramiczną FIRMY Roben - dachówka /MONZAplus/ - 296.526 m2; osadzenie okien wyłazowych w połaci dachowej - 2 szt; Wymiana pokrycia dachowego dobudówka - kotłownia: rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych - 16.856 m2; rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów - 4.093 m2; rozebranie elementów więźb dachowych - deskowanie dachu z desek na styk - 16.856 m2; rozebranie belek stropowych - 25.600 m; rozebranie korony ściany podłużnej na 4 warstwy - 0,816 m3; uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej - 0,212 m3; murłaty - przekr.poprz.drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyc. Mocowanej do muru na kotwy stalowe - 0,081 m3; krokwie zwykłe dł. Do 4.5 m przekr.poprz. 6x12 cm z drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej - 0.184 m3; deskowanie połaci dachowej z tarcicy nasyconej - 16.856 m2; pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową na gwoździe na podłożu drewnianym JARBIT PLUSG2000 S40 - 16.856 m2; obróbki przy szerokości w rozw. do 25 cm z blachy tytan-cynk- pasa nadrynnowego, obróbki ogniomurów - 2.890 m2; obróbki przy szer. pasa w rozw. ponad 25 cm z blachy tytan-cynk - korony ogniomurów no papie izolacyjnej - 2,168 m2; pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwowe - 16.856 m2; izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho między belkami stropu kotłowni gr. 10 cm z paroizolacją z folii aluminiowej - 8.910 m2; okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze, na stropach na rusztach metalowych pojedynczych - 8.910 m2; deskowanie połaci dachowej z tarcicy nasyconej w pasie szczytowym - 8.822 m2; Wymiana instalacji elektrycznej: montaż przyłącza przewodami izolowanymi typu AsXSn lub podobnymi o przekroju 4x25mm2 - 1 szt; złącze napowietrzne Z-60 -1 szt; ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 20 m; przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40mm2 układane w gotowych bruzdach i zaprawianie bruzd - 20 m; przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 30 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach - 18 m; wypusty na przeł. Świecznik 6A wyk. Przew. ADYt układane w tynku - 12 szt; wypusty na gniazda wtycz. 2 bieg. 10A/Z wyk. przew. ADYt układane w tynku - 14 szt; odgałęźnik instalacyjny natynkowo-wtynkowy do 4x2,5 mm2 - 16 szt; tablica bezpiecznikowa wnękowa - 1 szt; montaż osprzęty modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-bieg. - 12 szt; montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik prądowy 3-bieg. - 3 szt; montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - rozłącznik, wyłącznik przeciwporażeniowy 3(4)-bieg. - 1 szt; montaż elementów rozdzielnic modułowych - szyna łączeniowa 3-bieg. - 1 szt; sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 12 pomiarów; sprawdzenie i pomiar kompletnego 2,3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 3 pomiary; pomiar uziemienia ochronnego - 1 pomiar; pomiar skuteczności zerowania - 12 pomiarów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1.500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty jako wykonawca lub podwykonawca min. 1 (jedną) robot budowaną polegającą na remoncie, wymianie pokryć dachowych, remoncie i wymianie instalacji elektrycznej w okresie jednego roku na łączną kwotę 100 000 zł (sto tysięcy złotych). Wykonawca winien wykazać, że w/w roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane prawidłowo. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponować tymi zasobami, tj. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na przykład w formie podwykonawstwa na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 (jedną) osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: a). wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych), b). wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami) tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy - Prawo o zamówieniach publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bib.ug-ladekzdroj.pl dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Rekreacji
plac Staromłyński 5
57-540 Lądek Zdrój
pok. 29 II pietro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kultury i Rekreacji plac Staromłyński 5 57-540 Lądek Zdrój pok. 22 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LĄDEK ZDRÓJ
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
więcej: przetargi LĄDEK ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.