Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Warszawa: Roboty ogólnobudowlane w Zespole Szkół Nr 50 przy ul. Zuga 16 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 146068 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, fax 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane w Zespole Szkół Nr 50 przy ul. Zuga 16 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane w Zespole Szkół Nr 50 przy ul. Zuga 16 w Warszawie, które obejmują: a) roboty rozbiórkowe; b) wymianę podłogi w dużej sali gimnastycznej; c) montaż mat gumowych w małej sali gimnastycznej; d) cyklinowanie i malowanie parkietu w korytarzu przed małą sala gimnastyczną; e) wymianę opraw elektrycznych; f) roboty stolarskie; g) dostawę i montaż urządzeń i sprzętu sportowego; h) naprawy tynków; i) roboty malarskie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. Wykonanie i odbiór robót będą odbywały się w oparciu o: 1. dokumentację projektową 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 3. aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) a także : a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa) w zakresie budowy, remontu budynku lub jego części obejmującej wewnętrzne roboty ogólnobudowlane o wartości sprzedaży brutto minimum 200.000,00 zł. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie musi być poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie zostało wykonane z należytą starannością (np. referencje). b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), który jest wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42). W przypadku uprawnień w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) świadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 4) wykaz - wskazanie osoby skierowanej do realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wymienionej w warunkach oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczania z ww. Izby wraz z dowodem opłacania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Ponadto w celu złożenia oferty należy przedłożyć: 1. Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w wersji papierowej w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 5, pon-pt. 8:30-15:00 (cena 20,00 zł) lub złożyć wniosek o przesłanie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany ul. Schroegera 90 pok. nr 5. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:15 w Wydziale Zamówień Publicznych ul. Schroegera 90 pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.