Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Kostomłoty: Usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół
i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych
od dnia 01. 09. 2015 r. do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych
w czerwcu 2016r.
Numer ogłoszenia: 146098 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283 w. 38, faks 071 3170283 w. 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych od dnia 01. 09. 2015 r. do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w czerwcu 2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych, w oparciu o art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U z 2012 r. poz. 1138 z późn, zm.). Symbol CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 1.2 Realizacja zamówienia (przewozy) odbywać się będą w czasie trwania zajęć szkolnych zgodnie z organizacją roku szkolnego wskazanego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu (od dnia 01.09.2015 do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w VI 2016 r.) 1.3 Dowóz odbywać się będzie na trzech trasach (załącznik do SIWZ) . Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1. Szkoła Podstawowa w Kostomłotach i Gimnazjum w Kostomłotach 2. Szkoła Podstawowa w Karczycach 3. Szkoła Podstawowa w Mieczkowie 1.4. Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. 1.5. Opis oznaczonych tras przewozu oraz godziny dowozu uczniów do szkół oraz rozwozy po zakończonych zajęciach wraz z ilością dziennie przejechanych kilometrów na poszczególnych trasach stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zaleca się dokonania wizji lokalnej poszczególnych tras. 1.6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 15.08.2015 r. otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów z poszczególnych szkół. Wszelkimi sprawami dotyczącymi biletów miesięcznych dla uczniów zajmuje się Wykonawca. 1.7. W roku szkolnym 2015/2016 godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulec zmianie. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 1.8. W miarę posiadanych wolnych miejsc w autobusach Zamawiający dopuszcza przewóz innych pasażerów na terenie gminy Kostomłoty wg cen ustalonych przez Wykonawcę. Za przewóz innych pasażerów opłaty pobiera Wykonawca. W przypadku jakichkolwiek problemów wynikających z przewożeniem innych pasażerów Zamawiający może zakazać wykonywania powyższego. Przetarg realizowany jest według przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami), na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Użyte dalej określenia oznaczają: Zamawiający - Gminny Ośrodek Obsługi Szkół w Kostomłotach, Ustawa - ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej upzp, Specyfikacja - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej SIWZ Wykonawca - przedsiębiorcę, który pobrał Specyfikację, przedsiębiorcę, który uczestniczy w niniejszym przetargu oraz przedsiębiorcę, który będzie świadczył usługi przewozowe objęte niniejszym przetargiem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada licencję na wykonanie transportu drogowego zgodnie z art. 5 Ustawy z dnia 06.09.2001 o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zmianami)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada doświadczenie minimum dwunastu miesięcy w świadczeniu usług przewozowych w zakresie regularnego przewozu osób na podstawie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych wydawanych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (Dz. U. Nr 141, poz. 942 z późn. zm. ) lub z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) z wykonywaną pracą przewozową w ilości min. 500.000 wozokilometrów. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu, autobusy muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - 5 autobusów podstawowych przystosowanych do przewozu osób, odpowiednio oznakowane, minimum 58 miejsc, (we wszystkich autobusach podstawowych musi być co najmniej 48 miejsc siedzących ) wyprodukowanych po roku 1995. - 1 autobus rezerwowy przystosowany do przewozu osób, odpowiednio oznakowany, minimum 58 miejsc (w tym co najmniej 48 siedzących ) wyprodukowany po roku 1995. - Autobusy (podstawowe i rezerwowy) muszą posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie i nie mogą być autobusami przegubowymi (członowymi).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, II piętro, pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.