eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie remontu dachu budynku UP Sztum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Gdańsk: Wykonanie remontu dachu budynku UP Sztum
Numer ogłoszenia: 146143 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104815 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu budynku UP Sztum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Urzędu Pocztowego Sztum, ul. Mickiewicza 29, 82-400 Sztum. II. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie rusztowania i daszków zabezpieczających; 2) rozbiórka pokrycia dachowego, łacenia, deskowania i obróbek blacharskich; 3) wykonanie impregnacji elementów drewnianych więźby dachowej, deskowania i łacenia; 4) wykonanie deskowania, pokrycie papą asfaltową i ołacenia połaci dachowej; 5) rozebranie i ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej i wierzchniego krycia połaci przybudówki; 6) ułożenie dachówki ceramicznej holenderki; 7) montaż włazu kominiarskiego, ław i stopni kominiarskich; 8) montaż płotków p/śnieżnych; 9) montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej; 10) malowanie farbą elementów drewnianych zewnętrznych; 11) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły; 12) rozebranie i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej; 13) wymiana izolacji cieplnej i akustycznej stropu poddasza; 14) wymiana desek podłogowych poddasza; 15) wymiana stolarki okiennej poddasza; 16) wymiana instalacji odgromowej. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Przedmiary robót stanowiące Załączniki Nr 6 do SIWZ, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ, 4) Rysunki budowlano-wykonawcze stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. IV. Materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. V. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wniosku i uzyskania zezwolenia na zajęcie chodników i pasa drogowego oraz opracowania i uzgodnienia z lokalnym zarządem dróg projektu organizacji ruchu drogowego w rejonie budowy po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem zezwolenia ponosi Wykonawca. VI. Na czas prowadzonych robót Wykonawca odpowiednio zabezpieczy przejścia piesze wzdłuż budynku oraz wszystkie dojścia do wejść do budynku. VII. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł. VIII. Roboty remontowe będą odbywać się w obiekcie czynnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 181945.65 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Aleksander Kowalski, ul. Malborska 132A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 181945.65
  • Oferta z najniższą ceną: 181945.65 oferta z najwyższą ceną: 243973.47
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.