Og³oszenie z dnia 2024-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bobowa (woj. Ma³opolskie, powiat gorlicki)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bobowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c2bdb0e-d71b-4636-94f6-152bfcd5114b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00667737
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045450/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
a. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
b. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
c. w³±czona obs³uga JavaScript,
d. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
e. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
f. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobowa, 38-350 Bobowa, ul. Rynek 21;
administrator – Gmina Bobowa wyznaczy³a Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej: dariusz.bobowa@gmail.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych obejmuj±cych zadanie inwestycyjne pod nazw±: „Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej”, w zakresie szczegó³owo opisanym w za³±czonej dokumentacji technicznej (zwanej równie¿ dokumentacj± projektow±), wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie inwestycji.
Projektowany obiekt bêdzie uzupe³nia³ mo¿liwo¶ci szerzenia kultury fizycznej w¶ród dzieci i m³odzie¿y. Sala gimnastyczna z zapleczem bêdzie pe³ni³a funkcjê szkolnego obiektu sportowego, przeznaczonego dla Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Stró¿na, gmina Bobowa.
W projektowanym budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-socjalnym znajdowaæ siê bêd±:
- sala sportowa,
- szatnia trenera,
- wc trenera,
- magazyn sprzêtu sportowego,
- przestrzeñ komunikacyjna z przedsionkami,
- sanitariat dla osób niepe³nosprawnych,
- szatnie mêskie i damskie z wêz³ami sanitarnymi,
- pomieszczenie na sprzêt porz±dkowy,
W sali sportowej zaprojektowano boiska do gry w:
- koszykówkê
- pi³kê siatkow±
Projektowany budynek posiada 3 wej¶cia:
- przez istniej±cy budynek Szko³y,
- ewakuacyjne od strony zachodniej bezpo¶rednio na salê sportow±,
- ewakuacyjne od strony zachodniej z korytarza.
Projektowany budynek to obiekt niepodpiwniczony o 1 kondygnacji nadziemnej o prostej i stonowanej formie architektonicznej, dostosowany do bry³y istniej±cego budynku Szko³y, tworz±c z nim harmonijn± ca³o¶æ o wspó³graj±cej kompozycyjnie formie architektonicznej i kolorystyce elewacji.
Budynek wykonany bêdzie w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i ¿elbetowymi. Konstrukcjê dachu stanowiæ bêd± stalowe d¼wigary kratownicowe. Dach pokryty bêdzie p³yt± warstwow±.
Wraz z budow± sali gimnastycznej, wykonane zostan±:
- zewnêtrzna instalacja wodoci±gowa od projektowanego budynku do istniej±cego przy³±cza (na podstawie oddzielnego opracowania);
- przebudowa zewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (na podstawie oddzielnego opracowania);
- zewnêtrzna instalacja kanalizacji deszczowej (na podstawie oddzielnego opracowania);
- chodniki oraz miejsca postojowe dla pojazdów w tym dla pojazdów osób niepe³nosprawnych;
Szczegó³owy zakres oraz opis techniczny realizacji zamówienia przedstawia: za³±czona dokumentacja formalno – prawna, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – obmiar robót wykonanych, a tak¿e przedmiar robót - stanowi±ce integraln± czê¶æ SWZ (za³±cznik nr 9 – 13 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45432113-9 - K³adzenie parkietu
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu:1) dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³) lub posiadaj± ¶rodki finansowe w kwocie minimum 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³).
4) dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
a) wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie budynku
o warto¶ci roboty nie mniejszej ni¿ 800 000, 00 z³ brutto;
{Pod pojêciem „budowy” nale¿y rozumieæ - wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego;
Pod pojêciem „przebudowy” nale¿y rozumieæ - wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji;
Pod pojêciem „budynku” nale¿y rozumieæ - budynek sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) wprowadzonej rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. (Dz. U. nr 112 poz. 1316 ze zm.) do grup: 113 (budynki zbiorowego zamieszkania); 121 (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (budynki biurowe); 126 (ogólnodostêpne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).}
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez Wykonawcê do realizacji zamówienia), na ka¿de z poni¿ej wymienionych stanowisk tj.:
a. kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
b. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
c. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê pe³ni±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla pe³nienia poszczególnych funkcji.
Dla wykazanych osób nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane - na za³±czniku nr 3.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsy³a do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶ci do izby samorz±du zawodowego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ),
2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (KRS, CEIDG).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
2) wykaz osób (za³±cznik nr 3), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- dla wykazanych osób nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane - na za³±czniku nr 3.
- zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsy³a do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶ci do izby samorz±du zawodowego.
3) dokument potwierdzaj±cy zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 800 000, 00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³, 00/100) lub posiadanie ¶rodków finansowych w kwocie minimum 800 000, 00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
15.1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³, 00/100).15.2. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 09.01.2025 r. o godz. 08:00
15.3. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
15.4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, który jest prowadzony przez Bank Spó³dzielczy w Grybowie Nr rachunku: 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006, z dopiskiem: Wadium do zadania pn.: ,,Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stró¿nej’’.
Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z tre¶ci przelewu winno wynikaæ, ¿e wp³ata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.
15.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
15.6. O wp³aceniu wadium w formie pieniê¿nej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
15.7. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i wykonalne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
15.8. Gwarancje i porêczenia musz± podlegaæ prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie s±dy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
15.9. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
15.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu sk³adania ofert na zasadach okre¶lonych w SWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
15.11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe, z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
15.12. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera³ za³. nr 7 do SWZ pn. wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-09 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-09 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena, okres rêkojmi i gwarancjiSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Zamawiaj±cy wymaga obowi±zkowej wizji lokalnej na terenie miejsca inwestycji przeprowadzonej i potwierdzonej przy udziale pracownika Urzêdu Miejskiego w Bobowej. Terminy, w których odbêd± siê wizje lokalne:- 27.12.2024r. godz. 10:00, rozpoczêcie pok. 20 w budynku Urzêdu Miejskiego w Bobowej, nastêpnie na placu budowy,
- 03.01.2025r. godz. 10:00, rozpoczêcie pok. 20 w budynku Urzêdu Miejskiego w Bobowej, nastêpnie na placu budowy.
2) Zamawiaj±cy na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp wprowadza obowi±zek przeprowadzenia wizji lokalnej przed sporz±dzeniem oferty.
3) Zamawiaj±cy odrzuca ofertê je¿eli zosta³a z³o¿ona bez przeprowadzenia wizji lokalnej (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18)
INNE PRZETARGI BOBOWA
wiêcej: przetargi BOBOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie ¦l±skiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastruktur± techniczn± przewidzian± do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w ¯arowie, powiat ¦widnicki.
- "Budowa dwóch boisk przy budynku Szko³y Podstawowej w Pacanowie"
- Modernizacja budynku Zespo³u Szkó³ Politechnicznych w G³ogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Przebudowa czê¶ci budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyleg³ym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.