eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul.Babińskiego 25, IIIb etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Kraków: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul.Babińskiego 25, IIIb etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A.
Numer ogłoszenia: 146199 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. dr. Józefa Babińskiego 25, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2620227w. 17, 2620248, fax 012 2620272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul.Babińskiego 25, IIIb etap inwestycji - połowa lewej strony budynku, część A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotrm zamówienia jest modernizacja Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 - IIIb etap inwestycji, część A (lewa strona budynku).Prace modernizacyjne wykonywane będą na połowie lewej strony budynku i będą prowadzone etapowo. 1. W ramach robót budowlanych należy wykonać:roboty rozbiórkowe i demontażowe,wymurowanie ścianek działowych z cegły dziurawki oraz kanałów wentylacyjnych dla nowo utworzonych pomieszczeń, tynkowanie, flizowanie, naprawa posadzek, ułożenie terakoty i wykładziny PCV, obłożenie parapetów płytkami, montaż stolarki drzwiowej, malowanie, wykonanie tynków akrylowych żywicznych w korytarzach, wykonanie obróbek blacharskich dla nowo wykonanych kanałów wentylacyjnych. 2. W ramach robót elektrycznych należy zdemontować starą i wykonać montaż projektowanej instalacji elektrycznej: oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i nocnego, gniazd wtyczkowych ogólnych, RTV, przywoławczej, sygnalizacji pożaru, wykonanie połączeń wyrównawczych. Wszystkie instalacje elektryczne teletechniczne należy wykonać jako podtynkowe. Wymiana instalacji elektrycznej od holi na klatce schodowej głównej do tablic piętrowych A2, A3, A4. 3. Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej w tym: demontaż starych rurociągów żeliwnych i stalowych, wykonanie nowej instalacji, montaż osprzętu, próba szczelności. 4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w tym: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej z rur miedzianych, montaż grzejników i zaworów termostatycznych, próba szczelności. Dokładny opis w SIWZ, projektach i przedmiarach robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4500.00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. 5. Udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonane prace.6.Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Złożą wadium, 8.Złożą pisemną ofertę z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 Ustawy Pzp. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanej przez nich funkcji (należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego). 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych niezbędnych do wykonania zamówienia, lub zdolności kredytowej wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25, pokój nr. 2/24 (wysoki parter).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 30-393 Kraków ul. Babińskiego 25, pokój nr 2/22 ( sekretariat/wysoki parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.