To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Warszawa: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91A w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów
Numer ogłoszenia: 146233 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113849 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91A w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót remontowo - budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91 A - w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów Miasta Stołecznego Warszawy w zakresie: 1.1. Robót rozbiórkowych i demontażowych podwieszonego sufitu z boazerii w hali głównej i holu wejścia do budynku. 1.2. Robót przygotowawczych do malowania, zeskrobanie farby, gruntowanie powierzchni. 1.3. Wykonania tynków, gładzi szpachlowych i malowania powierzchni ścian i sufitów farbami akrylowymi zmywalnymi. 1.4. Wykonania okładzin z płytek ceramicznych posadzek lastrykowych hali głównej, holu wejścia do budynku, oraz stopni i spoczników klatki schodowej. 1.5. Zamontowania daszka ochronnego lekkiej konstrukcji nad wejściem głównym do budynku. 1.6. Układania przewodów w kanałach instalacyjnych. 1.7. Podłączenia przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej pod zaciski. 1.8. Przygotowania podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie z wykonaniem ślepych otworów w cegle. 1.9. Montażu na gotowym podłożu puszek PCV. 1.10. Montażu na gotowym podłożu łączników jednobiegunowych, schodowych, przycisków p.t. 1.11. Przygotowania podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na kołkach kotwiących. 1.12. Montażu z podłączeniem opraw oświetleniowych świetlówkowych z rastrem. 1.13. Montażu rozdzielnicy wnękowej przez przykręcanie do gotowego podłoża. 1.14. Układania przewodów pod tynkiem. 1.15. Robót demontażowych. 1.16. Wykonania dokumentacji powykonawczej oraz pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe określają: 2.1. Specyfikacja techniczna Nr 1 wykonania i odbioru robót remontowych, remont klatki schodowej, holu głównego i korytarza I-szego piętra w budynku użytkowym przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Specyfikacja techniczna Nr 2 instalacji elektrycznych w hallu głównym przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Roboty prowadzone będą po godzinach pracy urzędów oraz w dni wolne od pracy. W przypadku udostępnienia frontu robót w godzinach pracy urzędów, roboty muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników urzędów oraz petentów. 4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji mają być wykonywane zgodnie z: 1) przedmiarami robót (9 sztuk): przedmiary Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 robót branży budowlanej, przedmiary i szkice Nr 8 i 9 robót branży elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i jego pochodnych, 4) wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm zharmonizowanych z Normami Europejskimi 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 6.1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.2. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu wprowadzenia na budowę, 7.2. posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.4. udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy iż gwarancja udzielana przez producenta, przy czym gwarancja ta nie będzie krótsza niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. siwz, 7.5. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.6. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.7. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 7.8. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy. 7.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. z materiałów i produktów własnych, wysokiej jakości. Materiały i produkty, o których mowa w zdaniu pierwszym powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych, Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Standard wykonywanych robót budowlanych powinien odbywać się zgodnie z R.M.I. z dnia 6 II 2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U z dnia 19.III.2003r. Dz. U 03.47.401), 8.Wynagrodzenie ostateczne za wykonany pełen zakres robót, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji , zostanie ustalone kosztorysami powykonawczymi zamiennymi po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze robót przez Zamawiającego - Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie remontu nie może przekroczyć wynagrodzenia ofertowego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 102069.25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOBROBUD Pan Łukasz Dobrowolski, ul. Poniatowskiego 13, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66998.45
- Oferta z najniższą ceną: 66998.45 oferta z najwyższą ceną: 66998.45
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Poprawa efektywności energetycznej oraz poprawa oferty turystyczno-kulturalnej na terenie Gminy Dydnia
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa zajezdni autobusowej(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.