eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91 a w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Warszawa: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91 a w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów.
Numer ogłoszenia: 113849 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91 a w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: A. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót remontowo - budowlanych w budynku biurowym przy ul. Wiktorskiej 91 A - w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów Miasta Stołecznego Warszawy w zakresie: 1. Robót rozbiórkowych i demontażowych podwieszonego sufitu z boazerii w hali głównej i holu wejścia do budynku. 2. Robót przygotowawczych do malowania, zeskrobanie farby, gruntowanie powierzchni. 3. Wykonania tynków, gładzi szpachlowych i malowania powierzchni ścian i sufitów farbami akrylowymi zmywalnymi. 4.Wykonania okładzin z płytek ceramicznych posadzek lastrykowych hali głównej, holu wejścia do budynku, oraz stopni i spoczników klatki schodowej. 5. Zamontowania daszka ochronnego lekkiej konstrukcji nad wejściem głównym do budynku. 6. Układania przewodów w kanałach instalacyjnych. 7. Podłączenia przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej pod zaciski. 8. Przygotowania podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie z wykonaniem ślepych otworów w cegle. 9. Montażu na gotowym podłożu puszek PCV. 10. Montażu na gotowym podłożu łączników jednobiegunowych, schodowych, przycisków p.t. 11. Przygotowania podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na kołkach kotwiących. 12. Montażu z podłączeniem opraw oświetleniowych świetlówkowych z rastrem. 13. Montażu rozdzielnicy wnękowej przez przykręcanie do gotowego podłoża. 14. Układania przewodów pod tynkiem. 15. Robót demontażowych. 16. Wykonania dokumentacji powykonawczej oraz pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe określają: 1. Specyfikacja techniczna Nr 1 wykonania i odbioru robót remontowych, remont klatki schodowej, holu głównego i korytarza I-szego piętra w budynku użytkowym przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Specyfikacja techniczna Nr 2 instalacji elektrycznych w hallu głównym przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie, stanowiąca Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Roboty prowadzone będą po godzinach pracy urzędów oraz w dni wolne od pracy. W przypadku udostępnienia frontu robót w godzinach pracy urzędów, roboty muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników urzędów oraz petentów. 4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., niniejszej specyfikacji mają być wykonywane zgodnie z: 1) przedmiarami robót (9 sztuk): przedmiary Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 robót branży budowlanej, przedmiary i szkice Nr 8 i 9 robót branży elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i jego pochodnych, 4) wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm zharmonizowanych z Normami Europejskimi 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 6.1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.2. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu wprowadzenia na budowę, 7.2. posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.4. udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy iż gwarancja udzielana przez producenta, przy czym gwarancja ta nie będzie krótsza niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. siwz, 7.5. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.6. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.7. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 7.8. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy. 7.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. z materiałów i produktów własnych, wysokiej jakości. Materiały i produkty, o których mowa w zdaniu pierwszym powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych, Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Standard wykonywanych robót budowlanych powinien odbywać się zgodnie z R.M.I. z dnia 6 II 2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U z dnia 19.III.2003r. Dz. U 03.47.401), 8.Wynagrodzenie ostateczne za wykonany pełen zakres robót, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji , zostanie ustalone kosztorysami powykonawczymi zamiennymi po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze robót przez Zamawiającego - Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie remontu nie może przekroczyć wynagrodzenia ofertowego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.000,00- zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, Rozdział II SIWZ że wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu remontów wielobranżowych o wartości 100.000 zł. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, datę wykonania oraz odbiorców, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz, że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępnione przez inne podmioty. Zamawiający wymaga aby roboty będące przedmiotem zamówienia były wykonywane przez wykwalifikowane osoby, a wśród personelu Wykonawcy były osoby z kwalifikacjami: glazurnika, tynkarza, malarza, posadzkarza, murarza, elektryka. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz personelu należy złożyć - na druku wg wzoru na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępniona przez inne podmioty) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a kierownictwo robót elektrycznych będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępniona przez inne podmioty) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie elektrycznym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadająca ważne świadectwa kwalifikacyjne do 1 kV E i D. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika/kierowników wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego/nich czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia w/w w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych i elektrycznych do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym i elektrycznym oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, która/które będzie kierowała/kierowały robotami (wg zał. nr 4 do wzoru formularza oferty). 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty oraz zastosowane materiały będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie dokumentu gwarancyjnego (załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty) oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty- Rozdział II SIWZ 5. Wykonawca musi zobowiązać się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 5 do formularza oferty. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.7. specyfikacji oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 6 do wzoru formularza oferty Rozdział II SIWZ). 7. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbrutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud -Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu- dla II kw. 2009, wynoszącej dla robót ogólnobudowlanych : Rbrutto= 30,99 PLN, a dla robót elektrycznych : Rbrutto= 27,64 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek do kosztorysowania. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni określony w wyd. Sekocenbud -Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu- dla II kw. 2009 i wynoszący: dla materiałów ogólnobudowlanych 8,1 %, dla materiałów elektrycznych 6,7 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek do kosztorysowania. 9. Suma cen materiałów (bez podatku VAT i kosztów zakupu) wskazana przez Wykonawcę w: a) w 7 kosztorysach ofertowych w branży budowlanej (suma z 7 kosztorysów w branży budowlanej) nie może przekroczyć kwot wynikających z 7 kosztorysów inwestorskich w branży budowlanej (sumy z 7 kosztorysów inwestorskich w branży budowlanej) w wysokości 33.718,26 zł. b) w 2 kosztorysach ofertowych w branży elektrycznej (suma z 2 kosztorysów w branży elektrycznej) nie może przekroczyć kwoty wynikających z 2 kosztorysów inwestorskich w branży elektrycznej (sumy z 2 kosztorysów inwestorskich w branży elektrycznej) w wysokości 2.605,46 zł. Suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) wskazana przez Wykonawcę: a) w 7 kosztorysach ofertowych w branży budowlanej (suma z 7 kosztorysów w branży budowlanej) nie może przekroczyć kwoty wynikającej z 7 kosztorysów inwestorskich w branży budowlanej (sumy z 7 kosztorysów inwestorskich w branży budowlanej ) w wysokości 1.463,60 zł. b) w 2 kosztorysach ofertowych w branży elektrycznej (suma z 2 kosztorysów w branży elektrycznej) nie może przekroczyć kwot wynikających z 2 kosztorysów inwestorskich w branży elektrycznej (sumy z 2 kosztorysów inwestorskich w branży elektrycznej ) w wysokości 7,20 zł. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących Rozdział IV siwz Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi wypełnić i podpisać formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w SIWZ) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące personelu Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.1.2. specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące osoby/osób, która/które będzie/dą pełniła/ły funkcję kierownika robót, o której/rych mowa w pkt 8.1.3. niniejszej specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby/osób oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i elektrycznym wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, osoby/osób, która/re będzie/dą kierownikiem robót i ważne świadectwa kwalifikacyjne do 1 kV E i D; 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 5 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty). 6. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, 7. oświadczenie na załączniku nr 6 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia, 10. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3.specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 11. kosztorysy ofertowe (podpisane przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzone zgodnie z zapisem pkt. 16.2.4, 16.2.5. i 16.2.6. specyfikacji w oparciu o przedmiary robót, zawarte w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujące całość przedmiotu zamówienia, 12. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 7 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.4. specyfikacji, 13. informacji określonej w pkt 16.1.1.SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawki podatku od towarów i usług. 14. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 8.1.1. SIWZ. Dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza, 15. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na załączniku nr 8 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), 16. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie. Oferta wspólna Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji i oświadczenia (pkt 9.1.8., 9.1.15 SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3., 8.1.6. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem- i podpisane przez Pełnomocnika; 1.8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.9. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1.8., specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz; 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.4.1.1. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. stosuje się odpowiednio. 5. w przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.6., 9.1.8., 9.1.14., 9.4.1.1. specyfikacji dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie z zapisem pkt. 14.6.4 siwz. zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Irysowa 19 w Warszawie, pok.34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, przy ul. Irysowej 19, 02-660 Warszawa, pokój nr 34 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.