eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówZimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Knurów: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 146253 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010 1.1.Zakres rzeczowy obejmuje: a)ulice I kolejności zimowego utrzymania - 2,6 km + (0,77 km od 01.01.2010r.) zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy, b)ulice II kolejności zimowego utrzymania - 41,74 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, c)ulice III kolejności zimowego utrzymania - 5,43 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy, d)chodniki do odśnieżania i posypywania - 53.920 m2 oraz parkingi i przejścia pod wiaduktami do odśnieżania i posypywania - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, e)pozimowe oczyszczenie ulic - 36,96 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, f)pozimowe oczyszczenie chodników - 53.920 m2 oraz parkingów i przejść pod wiaduktami - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, 1.2.Zakres prac obejmuje: a)odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli według kolejności zimowego utrzymania ustalonych prze zamawiającego wg wykazów - załączniki nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy: ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 6.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 1 godziny po ustaniu zjawisk atmosferycznych, ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi), ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3) - odśnieżanie i posypywanie jezdni mieszanką piasku i soli wykonywane będzie doraźnie jedynie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace te zostaną wykonane przez wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia, systematyczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 4. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadkach opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi). b)pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczy6szczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do dnia 10.04.2010r, c)pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów wg wykazu - załącznik nr 4 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie z wszystkich nieczystości całej powierzchni chodników i parkingów łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży w terminie do dnia 10.04.2010r. 2.Przedmiot zamówienia wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu wskazanego w ofercie. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności. 3.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość piasku i soli, która wystarczy na prowadzenie akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory piasku i soli na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. 4.W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac, śnieg zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. 6.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 7.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 4.Wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 1 (jednego) zamówienia obejmującego usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia należy rozumieć świadczenie usług zimowego utrzymania dróg i chodników obejmujące co najmniej: 4.1.40 km dróg, 4.2.14 km chodników i ciągów pieszych 4.3.9.000 m2 parkingów. 5.Wykonawca winien dysponować specjalistycznym sprzętem (urządzeniami) przeznaczonym do realizacji przedmiotowego zamówienia, gwarantującym wykonanie usług w terminie i założonym zakresie, w tym: 5.1.sprzętem przeznaczonym wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia w ilości minimum: a)nośniki z pługiem i piaskarką (pługopiaskarki) - 4 szt., b)ładowarka - 1 szt., c)spycharka - 1 szt., d)zamiatarka do pozimowego oczyszczenia ulic - 1 szt., e)mikrociągnik lub multikar (ewentualnie inny specjalistyczny sprzęt do chodników) z osprzętem do odśnieżania i posypywania - 2 szt. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww potencjału technicznego. 5.2.wyposażeniem każdego z pojazdów w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności, 6.Wykonawca winien dysponować bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta. 7.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 8.Wykonawca winien znać warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zmawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania i wartość prac. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.5.dokumenty potwierdzające dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a)wykaz sprzętu przeznaczonego wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia, b)oświadczenie wykonawcy, że każdy z pojazdów wyposażony zostanie w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej całodobowej łączności telefonicznej z zamawiającym oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi, c)oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub w dniu podpisania umowy będzie dysponował bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta, 1.6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7.oświadczenie wykonawcy, że zna warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii po­świadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania , 4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 6.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty - 9,25 zł na konto zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1.1.cena za odśnieżanie i posypywanie 1 km dróg I, II lub III kolejności za dobę - 70 %, 1.2.cena za odśnieżanie i posypywanie chodników, ciągów, przejść pod wiaduktami lub parkingów miejskich za 100 m2 za dobę - 20 %, 1.3.cena za pozimowe oczyszczenie dróg, chodników, parkingów i przejść pod wiaduktami za cały zakres wymieniony w zał. nr 4 i 5 do wzoru umowy, za jeden sezon - 10 % 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, tel. (032) 339-23-10, fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.