eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówZimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Knurów: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 359684 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146253 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010 1.1.Zakres rzeczowy obejmuje: a)ulice I kolejności zimowego utrzymania - 2,6 km + (0,77 km od 01.01.2010r.) zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy, b)ulice II kolejności zimowego utrzymania - 41,74 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, c)ulice III kolejności zimowego utrzymania - 5,43 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy, d)chodniki do odśnieżania i posypywania - 53.920 m2 oraz parkingi i przejścia pod wiaduktami do odśnieżania i posypywania - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, e)pozimowe oczyszczenie ulic - 36,96 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, f)pozimowe oczyszczenie chodników - 53.920 m2 oraz parkingów i przejść pod wiaduktami - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, 1.2.Zakres prac obejmuje: a)odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli według kolejności zimowego utrzymania ustalonych przez zamawiającego wg wykazów - załączniki nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy: ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 6.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 1 godziny po ustaniu zjawisk atmosferycznych, ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi), ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3) - odśnieżanie i posypywanie jezdni mieszanką piasku i soli wykonywane będzie doraźnie jedynie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace te zostaną wykonane przez wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia, systematyczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 4. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadkach opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi). b)pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczy6szczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do dnia 10.04.2010r, c)pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów wg wykazu - załącznik nr 4 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie z wszystkich nieczystości całej powierzchni chodników i parkingów łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży w terminie do dnia 10.04.2010r. 2.Przedmiot zamówienia wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu wskazanego w ofercie. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności. 3.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość piasku i soli, która wystarczy na prowadzenie akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory piasku i soli na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. 4.W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac, śnieg zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. 6.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 7.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 607476.63 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KOMART Sp. z o. o. Knurów, Szpitalna 7, 44-194 Knurów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1) 248.24 zł; 2) 13.91 zł; 3) 43110.30 zł
  • Oferta z najniższą ceną: 1) 248.24 zł; 2) 13.91 zł; 3) 43110.30 zł oferta z najwyższą ceną: 1) 248.24 zł; 2) 13.91 zł; 3) 43110.30 zł
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.