To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Ząbkowice Śląskie: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 146281 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234452 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach przy ul. Wojska Polskiego nr 3, działka nr ew.380/3 2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje: I etap 1) Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni tartanowej z ogrodzeniem i wyposażeniem, 2) Ciągi pieszo-jezdne, 3) Nawierzchnie trawiaste, 4) Kanalizacja deszczowa, II etap 1) Budynek szatni (roboty ogólnobudowlane, elektryczne, instalacje wod-kan, c.o. i wentylacja). 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - zał. nr 11 SIWZ 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 SIWZ, 3) Pomocniczo przedmiary robót - zał. nr 13 SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania niezbędnych do przygotowania oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) Prace budowlane będą wykonywane na terenie czynnego obiektu szkolnego. Na Wykonawcy spoczywa szczególny obowiązek zapewnienia przestrzegania przepisów BHP przy prowadzeniu robót budowlanych. 2) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić teren przylegający do realizowanego zadania do należytego porządku. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie budynku załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawców. 4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. 12. Zamawiający oświadcza, że na Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach. posiada wymagane przepisami pozwolenia, uzgodnienia i opinie. Budowa boiska wielofunkcyjnego z szatnią znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWAR SPORT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI.
jakie przetargi wygrała firma
DAWAR SPORT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI.
- DAWAR Sport Sp. z o.o., ul. Izbicka 5/7, 60-458 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 968639,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 953770,79
Oferta z najniższą ceną: 953770,79 / Oferta z najwyższą ceną: 1190010,24
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.