Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Ząbkowice Śląskie: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach.
Numer ogłoszenia: 234452 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach przy ul. Wojska Polskiego nr 3, działka nr ew.380/3 2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje: I etap 1) Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni tartanowej z ogrodzeniem i wyposażeniem, 2) Ciągi pieszo-jezdne, 3) Nawierzchnie trawiaste, 4) Kanalizacja deszczowa, II etap 1) Budynek szatni (roboty ogólnobudowlane, elektryczne, instalacje wod-kan, c.o. i wentylacja). 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - zał. nr 11 SIWZ 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 SIWZ, 3) Pomocniczo przedmiary robót - zał. nr 13 SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania niezbędnych do przygotowania oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) Prace budowlane będą wykonywane na terenie czynnego obiektu szkolnego. Na Wykonawcy spoczywa szczególny obowiązek zapewnienia przestrzegania przepisów BHP przy prowadzeniu robót budowlanych. 2) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić teren przylegający do realizowanego zadania do należytego porządku. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie budynku załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawców. 4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. 12. Zamawiający oświadcza, że na Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku narzędziowni na szatnię sportową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach. posiada wymagane przepisami pozwolenia, uzgodnienia i opinie. Budowa boiska wielofunkcyjnego z szatnią znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych: 4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Budowa boiska w ZSP w Ziębicach. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału dołaczonego do oferty. 8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno boisko sportowe wielofunkcyjne o nawierzchni tartanowej z ogrodzeniem o wartości min.500 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub dysponować będzie osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i osobami na stanowisko kierowników robót posiadających uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych, które wykażą się min.5 letnim doświadczeniem kierowania robotami. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł, oraz że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.1 000 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Składu Konsorcjum, zmiany Podwykonawców, formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Terminu i zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śl. pokój 307..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro podawcze pok.110..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.