To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Tarnowskie Góry: Wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Parkowej 3, 3a w Nakle Śląskim
Numer ogłoszenia: 1465 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247477 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Parkowej 3, 3a w Nakle Śląskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Parkowej 3, 3a w Nakle Śląskim. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia: 1) demontaż (wykucie z muru) 60 sztuk starych, zniszczonych okien drewnianych skrzynkowych, 2) dostawa i montaż 60 sztuk nowych okien zespolonych z PCV, wraz z wykonaniem podkuć i domurowań, wg zestawienia okien (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), 3) obrobienie, naprawa, uzupełnienie ubytków oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ościeży z węgarkami wszystkich wymienionych okien w kolorach takich jak kolor ścian w poszczególnych pomieszczeniach i na elewacji (szerokość ościeży: 30 - 55 cm), 4) wymiana parapetów wewnętrznych na parapety MDF (39 sztuk - średnia szerokość: 40 cm) wraz z podmurowaniami. W pomieszczeniach WC na życzenie lokatorów parapet wykonać z płytek ceramicznych, 5) naprawa, uzupełnienie ubytków (na szerokości ok. 12 cm - wylewka i licowanie), nadmurowanie oraz malowanie farbą olejną, z zachowaniem istniejącej kolorystyki, wewnętrznych parapetów betonowych (24 sztuk), 6) wymiana parapetów zewnętrznych na parapety aluminiowe typu płytka (39 sztuk) oraz z blachy stalowej powlekanej (24 sztuki) (średnia szerokość: 35 cm) wraz z wykonaniem podkuć i domurowań, 7) oczyszczenie i malowanie krat okiennych, 8) wywóz i utylizacja zdemontowanych okien i innych odpadów, 9) uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien i parapetów, 10) dostawa zapasowych 30 sztuk klamek metalowych. 3. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) - załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis przedmiotu zamówienia, STWiOR oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiOR stanowią załączniki nr 7, 8 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu, części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia bezpiecznych wyjść i przejść, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu i miejsc na których prowadzone będą roboty, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g) zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami). h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót. 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów). 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z Prawem Budowlanym (PB) i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i STWiOR. 5) Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB). 2) Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, w STWiOR posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych). 3) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 10 lat (słownie: dziesięć lat), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOMAX Kot Mariusz, Wręczyca Mała ul. Długa 123, 42-130 Wręczyca Wielka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48807,25
Oferta z najniższą ceną: 48807,25 / Oferta z najwyższą ceną: 81755,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.19.2024 Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO II
- Roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku zlokalizowanego w Tarnowskich Górach, ul. Kościuszki 11, 11a, 11b
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO II
- Roboty budowlano-remontowe w obrębie dachu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.