To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-07
Katowice: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 146649 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110223 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z instalacją sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, zgodnie z zakresami i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (stanowiącym załącznik nr 3 do siwz/załącznik nr 1 do wzoru umowy). 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem własnym i na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w następujących lokalizacjach: ul. Dąbrowskiego 23 oraz ul. Reymonta 24 w Katowicach. 3. Wykonawca wniesie urządzenia na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu. 4. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie (czas trwania do 1 godziny) z obsługi dostarczonego sprzętu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (2 osoby), w miejscu zainstalowania i uruchomienia sprzętu. 3. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca wraz z dostawą odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia). Wszystkie ww. dokumenty winny być w języku polskim. 5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenie, zgodnie ze złożoną ofertą, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń: a) minimum 24 miesiące (dotyczy zakresu I i II), b) minimum 36 miesięcy (dotyczy zakresu III i IV). Szczegółowe uregulowania dotyczące gwarancji zawiera § 5 wzoru umowy (załącznik nr 2 do siwz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: bindownica elektryczna (FS)- 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Jerzy Rożen, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1426,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2159,33
Oferta z najniższą ceną: 2159,33 / Oferta z najwyższą ceną: 2595,30
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (FS) - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26123,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17945,70
Oferta z najniższą ceną: 17945,70 / Oferta z najwyższą ceną: 28366,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe - (FS) - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DKS Sp. z o.o., ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10069,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7318,50
Oferta z najniższą ceną: 7318,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- ZP/12/25 "Meble medyczne do apteczki anestezjologicznej bloku operacyjnego"
- "Zaprojektowanie i budowa miejskich terenów zieleni w Katowicach w ramach zadań inwestycyjnych Zielonego Budżetu miasta Katowice"
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Przebudowa ul. Kurpiowskiej w Katowicach
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.