Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Bielsko-Biała: PRZETARG NIEOGRANICZONEGO na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Bielsko-Bialskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Bielsku-Białej przy ulicach:
Wapiennej 44; Gorkiego 3a; Młyńskiej 57-63 i Reymonta 10; Starzyńskiego 9,13,15; Św. Pawła 3 -27, Batorego (chodnik wzdłuż ogrodzenia między nieruchomościami Batorego 24 i Reymonta 2)
Numer ogłoszenia: 146860 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , Ul. Barlickiego 15, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 815 03 09, faks 33 815 03 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONEGO na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Bielsko-Bialskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Bielsku-Białej przy ulicach: Wapiennej 44; Gorkiego 3a; Młyńskiej 57-63 i Reymonta 10; Starzyńskiego 9,13,15; Św. Pawła 3 -27, Batorego (chodnik wzdłuż ogrodzenia między nieruchomościami Batorego 24 i Reymonta 2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych części wspólnych zasobów mieszkaniowych, pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie usług pomocniczych. a) usługi z zakresu sprzątania powierzchni wewnętrznych (23 % podatek VAT) dotyczą części wspólnych, a w szczególności: - klatek schodowych, - ciągów komunikacyjnych , - wózkowni, piwnic, pomieszczeń gospodarczych, - mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń wspólnych, mycie okien, - mycie parapetów i balustrad schodowych, skrzynek pocztowych, - mycie lamperii, - mycie grzejników, - mycie kloszy i lamp, b) usługi z zakresu sprzątania powierzchni zewnętrznych (8 % podatek VAT) dotyczą części wspólnych, a w szczególności: - chodników wraz z dojściami, - dróg wewnętrznych, - placów manewrowych, - placów zabaw, - miejsc parkingowych, - schodów komunikacyjnych, - opróżnianie koszy na śmieci, - sprzątanie altan śmieciowych, c) usługi utrzymania terenów zielonych: - koszenie trawników, - grabienie i wywóz trawy, - pielęgnacja krzewów, żywopłotów, przycinanie żywopłotów, - usuwanie chwastów, d) w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z dojściami, dojazdów, miejsc parkingowych, dróg wewnętrznych, do śmietników - posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, e) usługi pomocnicze: - napraw i konserwacja wyposażenia placów zabaw, - malowanie ławek i urządzeń zabawowych, - wymiana żarówek na klatkach schodowych i w piwnicach, - wywieszanie i zdejmowanie flag, - przekazywanie zauważonych usterek technicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje szczegółowy zakres obowiązków oraz częstotliwość wykonywania czynności określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Podstawowe dane zasobów mieszkaniowych objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w załączniku nr 6: - ilość budynków - 32, - ilość klatek schodowych - 48, - łączna powierzchnia wewnętrzna - 3 213,73 m2, - powierzchnia zewnętrzna bez terenów zielonych - 18 617,67 m2, - powierzchnia terenów zielonych - 19 325,64 m2 - powierzchnia okien - 623,74 m2 - powierzchnia drzwi - 1110,24 m2, - chodnik ul. Batorego - 35 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.03.11.00 - 77.03.11.00 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie są wymagane specjalne uprawnienia - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art. 22 ust,1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie utrzymania czystości i porządku (tj. sprzątania nieruchomości, prac porządkowych, koszenia trawników, przycinania żywopłotów, grabienia liści, utrzymania czystości oraz zimowego utrzymania parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych oraz wszelkich dojść do budynków), o łącznej wartości 100 000,00 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprzęt do sprzątania i utrzymania terenów zielonych - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu art.22 ust. 1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanego polisy OC o wartości minimum 200 000,00 PLN oraz nie zaleganie z opłatami do Urzędu Skarbowego oraz ZUS.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje dotyczące wykonywania prac sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych na obiektach o podobnym charakterze jak u Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.bielsko.pl ; www.bip.tbs.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BB TBS Sp. z o.o.
ul. Barlickiego 15,
43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: BB TBS Sp. z o.o. ul. Barlickiego 15, 43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja sieci energetycznej poprzez montaż paneli fotowoltaicznych i optymalizację w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa i montaż węzła cieplnego zasilanego z sieci ciepłowniczej P.K. "Therma" Sp. z o.o. w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 21 w Bielsku-Białej
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.