Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK W KĘPNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Żłobek Łabądek w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389669871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żłobek Łabądek w Kępnie, ul. Tysiąclecia 1, 63-600 Kępno
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek.labadek@zlobekkepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekkepno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacaf14d-177f-4cd1-b8da-60743af6b40b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
labadek-kepno.bipdlaszkol.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.labadek-kepno.bipdlaszkol.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Żłobka „Łabądek” w Kępnie, z siedzibą: ul.Tysiąclecia1, 63-600 Kępno.2. Inspektorem ochrony danych w Żłobku w Kępnie jest Pan Wojciech Urbański, kontakt z inspektorem poprzez e-mail: iod.wojciech.urbanski@info-trans.pl.3. Administrator danych osobowych – przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.4. Pani/Pana dane osobowe oraz dane dziecka przetwarzane są w celu/celach:a)wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Żłobku w Kępnie, w oparciu o art. 6.1.c. RODO ;b) realizacji umów zawartych przez Żłobek w Kępnie, w oparciu o art. 6.1.b. RODO ;c) na podstawie art. 9. ust.2 RODO, przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych.d) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe oraz dane dziecka przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, w oparciu o art. 6.1.a. RODO .5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:a)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;b)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Żłobkiem w Kępnie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Żłobek wKępnie.6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres archiwizacji w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZŁ 1/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie w okresie od 15.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-15 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
sprzątania pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: sprzątania pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta która uzyska najwyższą sumę przyznanych punktów w oparciu o w/w kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1/Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100).
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
1/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną trwającą minimum 12 miesięcy usługę sprzątania obiektów oświatowych lub opiekuńczych – załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku, kiedy Wykonawca jest w trakcie realizacji usługi, którą wykazuje w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (usługa powtarzająca się okresowo), Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli do upływu terminu składania ofert czas jej wykonywania wyniósł minimum 12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy:
1) dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświad¬czenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któ¬rego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym cha¬rakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wy¬konawcy.
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cy¬wilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe.
3) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym a art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6-miesięcy przed datą złożenia,
4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,
że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony umowy mogą wprowadzić zmiany w umowie w zakresie przewidzianym w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, c.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryterium oceny ofert będzie cena bruttoINNE PRZETARGI Z KEPNA
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Sprzedaż bezgotówkowa i dostawa OLEJU NAPĘDOWEGO poprzez tankowanie bezpośrednio do zbiorników paliwa poszczególnych samochodów sanitarnych i pozostałych SPZOZ w Kępnie
- Dostawa RĘKAWIC MEDYCZNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Wynajem sali wraz z zapewnieniem serwisu kawowego oraz posiłków podczas zajęć dydaktycznych w mieście Kępno
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - budowa placu zabaw
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.