Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Piotrków Trybunalski: Sprzedaż i dostarczenie implantów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem instrumentarium do zakładania gwoździ śródszpikowych blokowanych i endoprotez. Znak sprawy: 25/ZPN/08
Numer ogłoszenia: 146950 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, fax 044 6480304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-piotrkow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie implantów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem instrumentarium do zakładania gwoździ śródszpikowych blokowanych i endoprotez. Znak sprawy: 25/ZPN/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczenie implantów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem instrumentarium do zakładania gwoździ śródszpikowych blokowanych i endoprotez.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą starać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych i warunki określone w specyfikacji. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 C. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 D. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. E. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. F. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. H. Bilans i Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrachunkowy, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.szpital-piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Tryb. Sekretariat ( Budynek Przychodni)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druty Kirschnera Ø od 1,0 do 3,0 różne długości 770 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drut śródszpikowy Hackethala Ø od 2,0 do 3,0, różne długości 70 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gwoździe śródszpikowe Endera, gładkie, w kształcie C Ø 4,5, różne długości 390 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drut kostny do wiązania odłamów 4 zwoje Ø 0,9mm, 1,0mm, długośc 10m 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. płytki rynnowe (1/2) czterootworowe 20 szt. 2. płytki rynnowe (1/2) pięciootworowe 30 szt. 3. płytki rynnowe (1/2) sześciootworowe 20 szt. 4. płytki proste 2,5mm czterootworowe 5 szt. 5. płytki proste 2,5mm pięciootworowe 20 szt. 6. płytki proste 2,5 mm sześciootworowe 10 szt. 7. płytki proste 4,5mm dwurzędowe: 10, 12, 14 - otworowe 15 szt. 8. płytki kostne kątowe samodociskowe do zespalania kłykci k. udowej - 95 stopni - rózne długości 5 szt. 9. płytki T samodociskowe do zespalania nasady bliższej kości ramiennej 6 szt. 10. płytki T do zespalania nasady bliższej k. piszczelowej 6 szt. 11. płytki Y i widelcowe do zespalania załamań nasady dalszej k. ramiennej 6 szt. 12. płytki T mini do zespalania nasady dalszej kosci promieniowej 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkręt do kości drobnych Ø 2,7 x 1 mm gniazdo krzyżakowe 60 szt. 2. Wkręt do kości drobnych Ø 2 x 0,6 mm gniazdo krzyżakowe 15 szt. 3. Wkręty kostkowe samogwintujące z gniazdem krzyżakowym w zakresie od 40 mm do 60 mm ze stopniowaniem co 5 mm 40 szt. 4. Wkręty do kości gąbczastej z gniazdem krzyżakowym Ø 4,5 długości od 30mm do 80 mm ze stopniowaniem co 5mm 80 szt. 5. Wkręty do kości korowej z gniazdem krzyżakowym w zakresie 12 mm do 40 mm ze stopniowaniem co 2 mm oraz 45 mm do 100 mm ze stopniowaniem co 5 mm 190 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkręty kaniulowane z gniazdem sześciokątnym z metalowymi podkładkami Ø7 - różne długości 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozycja nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Metalowe podkładki Ø10 x 1 mm L=10 mm 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Groty Steinmanna Ø 2,0 do 3,0 mm - rózne długości 110 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gwoździe Rusha Ø od 2,4 do 4,8, różne długości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grotowkręty Schanza 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. a) do kości ramiennej Ø8 mm dł.210 do 255 mm 5 szt. b) wkręty blokujące samogwintujace Ø 4,5 mm dł. 30-46 mm 20 szt. c) śruby zaślepiające 5 szt. 2. a) do kości udowej proste Ø 10mm rózne długości 15 szt. b) wkręty blokujące samogwintujące Ø 4mm - różne długości 40 szt. c) śruby zaślepiające 15 szt. 3. a) do kości piszczelowej Ø 8 mm, Ø 10 mm 40 szt. b) wkręty blokujące samogwintujące Ø 4mm - różne długości 160 szt. c) śruby zaślepiające 40 szt. 4. a) do uda odkolanowe Ø 10 mm różne długości 5 szt. b) wkręty blokujące samogwintujące Ø4,5 mm różne długości 20 szt. c) śruby zaślepiające 5 szt. 5. a) do uda rekonstrukcyjne Ø 10 mm rózne długości 5 szt. b) wkręty blokujące trzonowe Ø 6,5 mm rózne długości 10 szt. c) wkręty blokujące samogwintujące Ø 4,5 mm różne długości 10 szt. d) śruby zaślepiające 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytki samodociskowe szerokie 5, 6, 8 otworowe 10 szt. 2. płytki samodociskowe wąskie 5, 6, 8 otworowe 10 szt. 3. Płytki montażowe 4 szt. 4. Wkręty do kości korowej rózne długości 80 szt. 5. Łączniki 20 szt. 6. Nakrętki 120 szt. 7. Wkręty do kości gąbczastej różne długości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoprotezy biodra totalne bezcementowe 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoprotezy biodra totalne cementowe 45 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoprotezy połowicze biodra 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cement kostny z antybiotykiem a 40g 130 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klamry wyciągowe - do wyciągów bezpośrednich z użyciem drutów Kirschnera 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- UKWIECENIE I PIELĘGNACJA KONSTRUKCJI KWIETNIKOWYCH, RABAT KWIATOWYCH,ROND NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. ORAZ UTRZYMANIE OGRODU BOTANICZNEGO W PIOTRKOWIE TRYB. PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22 (POW. 0,9HA)
- Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa mycia, dezyfekcji i sterylizacji narzędzi chirurgicznych.
- Sprzedaż i dostawa BCG
- WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego, implantów ortopedycznych, środków do dezynfekcji maszynowej
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Dostawa produktów stosowanych w artroskopii
- Dostawa drenów do pompy artroskopowej FMS DUO+ oraz implantów ortopedycznych i utworzenie depozytu implantów - powtórka zadań unieważnionych
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.