Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00119016/01 - Wynik z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
1.3.) Oddział zamawiającego: w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446495063 wew. 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-piotrkow-trybunalski/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa testów mikrobiologicznych, surowic do aglutynacji Salmonella, testów chemicznych, testów do oznaczania skuteczności sterylizacji dla laboratorium PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa003617-28ad-4a6d-a76b-ed2f1fa95212
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa003617-28ad-4a6d-a76b-ed2f1fa952123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informuję Panią/a, że:
1. administratorem Pani/a danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piotrkowie Trybunalskim/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Trybunalskim, adres 97-300 Piotrków Trybunalski Aleja 3 Maja 8.
2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach przetwarzania Pani/a danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.psse.piotrkowtrybunalski@sanepid.gov.pl lub osobiście w siedzibie Administratora.
3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do podpisania umowy.
4. przetwarzanie Pani/a danych osobowych jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
5. ma Pan/i prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.
6. Pani/a dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa tj.: zewnętrznym kancelariom prawnym wspierających administratora, zewnętrznym audytorom, podmiotom z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług zaopatrujących administratora w rozwiązania techniczne, dostawcom usług teleinformatycznych.
7. Pani/a dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.
8. Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okres 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym została wykonana umowa, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przechowywania z uwagi na np. dochodzenie roszczeń., w którym przyznano świadczenie.
10. przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie danych realizowane przez Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT.272.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
testy mikrobiologiczne
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651500-3 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
testy chemiczne
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
testy do oznaczania skuteczności sterylizacji
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowaniaw okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
a. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 57
ust. 1 ustawy – Załącznik nr 3 do SWZ
1.2 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt a-h ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Wskazane powyżej dokumenty są niezbędne do dokonania oceny przedmiotowej ofert oraz klasyfikacji ofert na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
a. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 57
ust. 1 ustawy – Załącznik nr 3 do SWZ
1.2 oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt a-h ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-13 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 Mg
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych z zakresu mikrobiologii.
- TESTY I PCR - I TURA
- Immunoglobulina końska przeciwko ludzkim limfocytom T
- Dostawa materiałów bakteriologicznych
- Dostawa podłoży, testów i jałowych materiałów jednorazowych do wykonywania diagnostyki mikrobiologicznej
- Dostawa testów przesiewowych w kierunku HIV, HCV i kiły dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie - 11 części
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.