eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Katowice: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 147061 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Plakaty na Targi Pracy - 80 sztuk, 1. Ulotki - 1000 sztuk, 2. Zaproszenia na Targi Pracy z kopertami - 100 sztuk, 3. Podziękowania za udział w Targach Pracy - 100 sztuk, 4. Teczki firmowe - 200 sztuk, 5. Wizytówki - 1000 sztuk, 6. Długopisy reklamowe - 300 sztuk, 7. Smycze reklamowe - 300 sztuk, 8. Kubki reklamowe - 100 sztuk, 9. Kalendarze ścienne - 150 sztuk, 10. Zakładka do książek- 300 sztuk, 11. Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk, 12. Balony reklamowe - 100 szt, Notatnik - 100 szt,Część 2: Dostawa materiałów biurowych:Papier A4 (80gm2) kolorowy (kolory intensywne żółty i zielony) - 2 ryzy 1. Papier A4 (80gm2) biały - 25 ryz Identyfikatory - 100 szt - Identyfikator na kartę - Holder, przeźroczysty, otwarty z boku, przystosowany do zawieszenia na smyczy z karabińczykiem.Część 3. Dostawa tonerów do drukarki - 3 szt.Tonery do drukarki HP LJ 1010 - 3 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na niektóre części przetargu to te na które nie składa należy wykreślić lub wpisać nie dotyczy. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. oświadczenie producenta, że zaproponowany towar jest oryginalny, w przypadku zaproponowania artykułów równoważnych - dotyczy części 3. 4. raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, w przypadku zaproponowania artykułów równoważnych - dotyczy części 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiana terminu realizacji zamówienia: - zastrzega się możliwość zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na okoliczności niezawinione przez Wykonawcę c) zmiana podwykonawcy; - dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SIWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca. d) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli produkt wskazany w ofercie nie jest już produkowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plakaty na Targi Pracy - 80 sztuk, 2. Ulotki - 1000 sztuk, 3. Zaproszenia na Targi Pracy z kopertami - 100 sztuk, 4. Podziękowania za udział w Targach Pracy - 100 sztuk, 5. Teczki firmowe - 200 sztuk, 6. Wizytówki - 1000 sztuk, 7. Długopisy reklamowe - 300 sztuk, 8. Smycze reklamowe - 300 sztuk, 9. Kubki reklamowe - 100 sztuk, 10. Kalendarze ścienne - 150 sztuk, 11. Zakładka do książek- 300 sztuk, 12. Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk, 13. Balony reklamowe - 100 szt, 14. Notatnik - 100 szt, Ad. 1 Plakaty na Targi Pracy - 80 sztuk: rozmiar A2, wielokolorowy, papier kredowy błysk o gramaturze min. 150 g/m2, na plakacie muszą być zdjęcia z charakterystycznymi dla miasta Katowice obiektami/miejscami, Urząd zastrzega sobie prawo do korzystania z wzoru plakatu w wersji elektronicznej, na plakacie muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, logo firmy będącej współorganizatorem Targów Pracy, tj. Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek, na plakacie musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad.2 Ulotki - 1000 sztuk: rozmiar A4 składana na 3 części, wielokolorowa, papier kredowy błysk o gramaturze min. 130 g/m2, obustronnie zadrukowana, na ulotce muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na ulotce musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad.3 Zaproszenia na Targi Pracy z kopertami - 100 sztuk: rozmiar: zamknięte 100 x 210 mm, otwarte 200 x 210 mm, wielokolorowe, papier ozdobny fakturowany o gramaturze min. 300 g/m2, koperta biała rozmiar 220x110, bez okna adresowego Urząd zastrzega sobie prawo do korzystania z wzoru zaproszenia w wersji elektronicznej - do wysyłki drogą elektroniczną, na zaproszeniu muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, logo firmy będącej współorganizatorem Targów Pracy, tj. Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek, na zaproszeniu musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 4 Podziękowania za udział w Targach Pracy - 100 sztuk: rozmiar A4, wielokolorowe, papier ozdobny fakturowany o gramaturze min. 300 g/m2, na podziękowaniu muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, logo firmy będącej współorganizatorem Targów Pracy, tj. Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek, na podziękowaniu musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 5 Teczki firmowe - 200 sztuk: tektura foliowana, format A-4, nadruk na stronie zewnętrznej (tył i przód teczki) wielokolorowy, wewnątrz biała, z kieszonką na wizytówkę, z szerokimi skrzydłami, grzbiet 1 cm, gramatura min. 295 g/m2, na teczce muszą być zdjęcia z charakterystycznymi dla miasta Katowice obiektami/miejscami, na teczce muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na teczkach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 6 Wizytówki - 1000 sztuk: tektura foliowana, nadruk jednostronny wielokolorowy, gramatura min. 295 g/m2, na wizytówce muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na wizytówkach musi być zamieszczona następująca treść: Powiatowy Urząd Pracy, dane teleadresowe,dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 7 Długopisy reklamowe - 300 sztuk: plastikowy w kolorze innym niż czarny, z nadrukiem w kolorze czarnym, z mechanizmem automatycznym, wkład niebieski lub czarny, na długopisach muszą być: logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, napis: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach Ad. 8 Smycze reklamowe - 300 sztuk: jednobarwna z nadrukiem obustronnym wielokolorowym, szerokość 15 mm, długość 90-95 cm, zakończona metalowym karabińczykiem, na smyczy muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na smyczach musi być zamieszczona następująca treść: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, www.pup.katowice.pl. Ad. 9 Kubki reklamowe - 100 sztuk: kolor kubka wewnątrz i na zewnątrz inny niż biały, ceramiczny z nadrukiem wielokolorowym na zewnątrz na całej powierzchni kubka, pojemność 300 ml, na kubku muszą być: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na kubkach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 10 Kalendarze ścienne - 150 sztuk: rozmiar B1, druk jednostronny, wielokolorowy, układ pionowy, papier kredowy błysk o gramaturze 170 g/m2, miejsce na nadruk, metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego z haczykiem do zawieszania, na kalendarzu muszą być umieszczone zdjęcia z charakterystycznymi dla miasta Katowice obiektami/miejscami oraz: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na kalendarzach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 11 Zakładka do książek - 300 sztuk tektura foliowana jednostronnie, druk jednostronny wielokolorowy, gramatura min. 295 g/m2, rozmiar: 21 cm x 5 cm, na zakładce muszą być: logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, mini kalendarz na 2013 rok, dane teleadresowe Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, na zakładkach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 12 Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk: płótno bawełniane 150 g, długość ucha 50 cm, wewnętrzne brzegi wykończone overlockiem, rozmiar 38 x 41 (z dnem 8-10 cm), kolor ecru, nadruk dwustronny, wielokolorowy, na torbie muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na torbach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 13 Balony reklamowe - 100 szt: Balony lateksowe, patyczki z zatyczkami, wielkość min. 11 cali, kolor pastelowy, z nadrukiem wielokolorowym na zewnątrz na całej powierzchni balona, na balonach muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, na balonach musi być zamieszczona następująca treść: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dodatkowa treść zostanie podana po wyborze oferty. Ad. 14 Notatniki - 100 szt: Notatnik w formie bloku listowego z okładką wielokolorową, miękką, format A-5, kratka. Ilość kartek min. 50, Nadruk na okładce: treść: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach Centrum Aktywizacji Zawodowej, dane teleadresowe, logo PUP Katowice, logo Centrum Aktywizacji Zawodowej, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, napis: CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA - Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nadruk na wszystkich kartkach wielokolorowy jednostronnie, treść: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach Centrum Aktywizacji Zawodowej oraz logo PUP Katowice i logo Centrum Aktywizacji Zawodowej. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą po podpisaniu umowy i otrzymaniu od zamawiającego niezbędnych materiałów, zobowiązany jest do przygotowania trzech projektów graficznych każdego z produktów, spośród których zamawiający wybierze jeden..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier A4 (80g/m2) kolorowy (kolory intensywne żółty i zielony) - 2 ryzy 2. Papier A4 (80g/m2) biały - 25 ryz 3. Identyfikatory - 100 szt - Identyfikator na kartę - Holder, przeźroczysty, otwarty z boku, przystosowany do zawieszenia na smyczy z karabińczykiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarki - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarki HP LJ 1010 - 3 szt. Dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. oryginalnych tonerów lub równoważnych, z tym, że za produkty równoważne uważane będą nieregenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów. Gwarancja: minimum 12 miesięcy W ofercie wykonawca winien podać nazwę towaru (nazwę producenta towaru). Ponadto w przypadku zaproponowania artykułów równoważnych należy przedstawić w ofercie: 1. oświadczenie producenta, że zaproponowany towar jest oryginalny, 2. raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.